Dat is een van de meest gruwelijke stervensmethoden die je kunt bedenken. Ik vind het dapper.quote:
En dan natuurlijk door je huis heen rondlopen als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:
Op een koude winternacht mezelf volgieten met alcohol en vervolgens naar Engeland zwemmen.
Als ik de laatste zou zijn en dus niet het risico loop "gered" te worden dan misschien ook wel polsen doorsnijden. itt de TS verwacht ik niet dat het bijzonder pijnlijk is.
Het gaat er niet om om ladderzat te zijn, maar het gaat er slechts om om het uithoudingsvermogen te verminderen en te zorgen dat er sneller onderkoeling plaats vindt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef gronk het volgende:
[..]
En dan natuurlijk door je huis heen rondlopen als een kip zonder kop.
Dan heb je teminste publiekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef Koewam het volgende:
Of m'n hoofd tussen een sluitende brug... hop d'raf
Fijn, dan zijn die twee teringflikkers allebei opgedondertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:34 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dan heb je nieuwe nazi vrienden gemaakt die de marokkaan voor je shanken.
Ben je al levensmoe? Of moet ik je nog even demotiveren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:57 schreef Hijacking het volgende:
Ik zou jumpstylen in een school en mezelf dan voor het hoofdschieten
dan word jumpstylen verboden en hoeven wij ons als nederlanders niet meer te schamen voor jumpstyle
Die is zo lelijk, dik,dom en slecht in pijpen dat ook zij geen andere uitweg meer zietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef gronk het volgende:
En die hoer dan?
Als je toma zou moeten pijpen voor geld..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef hallodagg het volgende:
Die is zo lelijk, dik,dom en slecht in pijpen dat ook zij geen andere uitweg meer ziet![]()
Way to go toma![]()
Ze bestaan, ze bestaan....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je toma zou moeten pijpen voor geld..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |