Dan hoef je de verwarming niet (zo hoog) aan te doen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampen
je weet het niet, misschien zat je bij een of andere wazige sektequote:
ja, 1 jaar lang gedaan, mijn huisje is bijzónder klein, en heb vrij veel (dure) apparatuur, dus daar ben ik toch vanaf gestaptquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
laat je was hangen ipv drogerschele nog meer.
mijn huis is goed geisoleerd, sinds maart is de verwarming geloof ik nog maar een keer of drie aangeslagen. Overigens wel alle drie de keren in juniquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan hoef je de verwarming niet (zo hoog) aan te doen!
uitermate lekkerquote:
helderheid lager zetten helpt dat?? Ga ik maar niet doen, dan maak ik iets, print je het is het heel anders, is me al vaker overkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn huis is goed geisoleerd, sinds maart is de verwarming geloof ik nog maar een keer of drie aangeslagen. Overigens wel alle drie de keren in juni
Overigens is de laptop aanhebben om te FOK!-en ook bijzonder goed voor het milieu
* Againzender zet de helderheid van de monitor wat lager
quote:Maar ik vind dat er nu nog heel wat aardigs op de markt komt. Beter dan in de jaren negentig; het was alleen maar Eurohouse van 2Unlimited, veel Marco Borsato en die R ‘n’ B- jodelmeisjes. Toen heb ik op het punt gestaan te stoppen.”
bij LCD schermen wel, merk het wel iets aan het verbruik van de accu. Maar dan moet het verder niet te licht zijn, want je ziet anders geen klap natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
helderheid lager zetten helpt dat?? Ga ik maar niet doen, dan maak ik iets, print je het is het heel anders, is me al vaker overkomen.
wtf 2 platen maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Rob Stenders: "Die hele eerste week was vreselijk.”
Zeer aardig artikel, imo. Qua muziek vrijheid is het er niet beter op geworden als je dat zo leest... het lijkt mij ook klote als je allemaal meuk moet draaien wat je eigenlijk maar niks vind.
[..]
!
The Gossip![]()
Wel erg mager inderdaad... weet niet of dat voor elke jock geldt, maar ik kan het wel begrijpen als Rob daar aan moet wennen (zeker gezien de vrijheid die hij eerder had).quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf 2 platen maarik zou zo m'n contract inleveren
misschien was men bij 3FM ook wat huiverig om Rob iets teveel vrijheid te geven, hij heeft nogal eens de neiging dan wat te ontsporen met de muziek. Vind ik niet erg, maar is misschien niet helemaal wat men rond de lunch zoekt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel erg mager inderdaad... weet niet of dat voor elke jock geldt, maar ik kan het wel begrijpen als Rob daar aan moet wennen (zeker gezien de vrijheid die hij eerder had).
Laatst was een interview met Gerard ook al uit z'n verband getrokken, gaat dus lekker de laatste tijd met die interviews.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef MichielV het volgende:
De woorden van Rob zijn een beetje uit z'n verband getrokken, daar baalt hij zelf ook van vertelde hij me vrijdag nog. Het klopt dat de jocks elk uur 1 plaat helemaal zelf kiezen, maar die andere platen worden in overleg met de music director gekozen. Honderd procent inspraak dus. En bij Request kies ik zelf alles uit op basis van wat er binnenkomt. En wat Rob zelf ook zegt: de vrijheid bij 3 is groter dan waar ook....!
Mag ik je dan feliciteren met deze plaat die je nu hebt uitgekozen, zo mooi, maar ook wel depriquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef MichielV het volgende:
De woorden van Rob zijn een beetje uit z'n verband getrokken, daar baalt hij zelf ook van vertelde hij me vrijdag nog. Het klopt dat de jocks elk uur 1 plaat helemaal zelf kiezen, maar die andere platen worden in overleg met de music director gekozen. Honderd procent inspraak dus. En bij Request kies ik zelf alles uit op basis van wat er binnenkomt. En wat Rob zelf ook zegt: de vrijheid bij 3 is groter dan waar ook....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |