Zou te gek zijn als Jeroen kijk in de Vegte en Sander de Heer ook van de partij zijn.quote:Ruud de Wild naar 3FM
Een carrièremove voor Ruud de Wild naar 3FM zou ook tot de mogelijkheden behoren, maar Florent Luyckx denkt daar anders over: "3FM heeft momenteel een 'ijzersterke' programmering". Daarbij laat hij tevens weten dat 3FM niet op zoek naar nieuwe deejays
Radio.nl
Dat is ook heel fijn om te weten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil best even melden dat ik luister hoor![]()
Er zullen wel wat mensen een fax hebben gemist, dus misschien zitten die nu in de stromende regen op het strand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is de koningen overleden? Heeft Krajicek de finale gewonnen? Is Nederland weggespoelt??waar ís iedereen, ik verveel me
Ik ook, maar even kokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil best even melden dat ik luister hoor![]()
ik ben nog wel aan het opdrogen ja, maar dat had met het badje van mijn zoontje te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is de koningen overleden? Heeft Krajicek de finale gewonnen? Is Nederland weggespoelt??waar ís iedereen, ik verveel me
* -Hans- gaat de link ff checkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef MichielV het volgende:
Tip van de dag: ga in augustus naar Ratatouille. Echt zo ontzettend mooi! http://d-log.nl/page/log/141862/Vijf+sterren
klinkt goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef MichielV het volgende:
Tip van de dag: ga in augustus naar Ratatouille. Echt zo ontzettend mooi! http://d-log.nl/page/log/141862/Vijf+sterren
Ziet er wel aardig uit inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef Againzender het volgende:
klinkt goedalleen ga ik in augustus daar helemaal geen tijd voor hebben. Hopelijk blijft hij even in de bios, is toch mooier dan op DVD
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik fiets elke dag naar werk, de stad, om boodschappen te doen enz.
heb een nieuwe wasmachine (en droger) aangeschaft, die ene stuk zuiniger zijn dan mijn oude wasmasjien.
trek overal stekkers uit, licht staat inet onnodig aan, stekkerdozen met knopjes gaan uit als ik ze niet gebruik, tv enz. staan niet op standby, en ik heb s'avonds veel kaarsjes aan
heb er geen honderd aan hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |