Als dat een nummer is van Chinese Democracy dan zal het wel Live 8 zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:33 schreef Litpho het volgende:
Op welk benefietconcert werd Civil War (van Guns n' Roses) voor het eerst gespeeld?
Nee, eerder. Mercury leefde nog tijdens dit concert.quote:
de eerste hiaat in kennisquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef NJlo het volgende:
[..]
Als dat een nummer is van Chinese Democracy
Goede gok, maar tenzij je arme noodlijdende bandjes als een goed doel ziet is dat niet echt een benefietquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef belsen het volgende:
Stonden ze op Live Aid (ivm het Mercury leefde nog tijdens dit concert)?
Dan gok ik op Lolapolooza.
Farm Aid IV in 1990. Laatste track met originele drummer Steven Adler.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef bukgeit het volgende:
Farm Aid wellicht?
nog NOOIT van gehoord, gefeli matequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef bukgeit het volgende:
Farm Aid wellicht?
was het enige amerikaanse jaarlijkse benefiet die ik kon bedenken.....naast die voor vrouwelijke artiesten (waar ik de naam even niet kan bedenken), maar daar zie ik GNR zo niet staanquote:
Juist, die ja. Thanxquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef bukgeit het volgende:
Lilith Fair is die voor de vrouwtjes.
peaceman +2quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef peaceman het volgende:
Sunday Morning - Velvet Underground
Sunny afternoon - Kinks
Tonight - New Kids on the block
Saturday Night - Herman Brood
Heel goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De snelste moet ook goed zijn: Some Velvet Morning.
Precies, daaromquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel goed. Maar ja, als er drie man vlak achter je aankomen kan je ook moeilijk gaan wijzigen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |