Echt een ordinair straatvechtertje, alleen jammer dat uit de mond van Nada te horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zet zichzelf weer zooooooooo te kijk, maar ze vindt zichzelf ongetwijfeld buitengewoon gevat en sterk, een echt gevoelsmens.
Dat zegt alweer genoeg over de relatie die ze met haar vader had...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk haar stiefvader en dat weet Syl ook. Misselijke opmerking van Syl.
Dat denk ik ook. Maar is dat een goede reden???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het niet dicht bij de deur ligt![]()
Alsof Nadia dat zou willenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Soury het volgende:
Manda: Als Nadia een lekker wijf was zou ik er bovenop duiken
Dat soort communicatie waarbij de een wartaal uitslaat en de ander haar kuttekop moet houden en enkel mag luisteren? De sleutel tot elke succesvolle relatie ... in het stenen tijdperk, dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
Communicatie is de sleutel van de succesvolle relatie tussen Brian en Amanda,
aldus Brian.
Die was non-existant, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat zegt alweer genoeg over de relatie die ze met haar vader had...
Me lovin' itquote:
Voor haar welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef demins het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar is dat een goede reden???![]()
1e RTLquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een wereld van verschil:
Nadia, met een beeldschoon koppie en de mooiste stem in DGK, die volgens o.a.scanman bekakt praat, maar bijzonder goed in de betere kringen zou kunnen verkeren. Klasse.
[afbeelding]
En Amanda, een verschrikkelijke trut, die de hoeveelheid hersenen heeft van een amoebe, de stem van een viswijf en een bos inferieur touw op haar hoofd waarmee ik een modelbootje nog niet mee durf vast te leggen. Ordinair.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |