Toen ik ze zag dacht ik, dat is niks, het was ook echt niks, een hoopje hond, heel klein, maar een paar ons, vol wormen en vlooien, knettergek, maar nu wel iets geworden hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een leuke naam voor een hond. Btw, een hond is nooit niks
dat doet ze bewust om dellie nog ordinairder te laten lijken en dellie op te fokkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Maar Nadia praat wel waanzinnig bekakt zeg. Het lijkt wel steeds erger te worden.
Luistert naar Sylquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Niemand meer die luistert naar Sylvia?
Kan me voorstellen trouwens.
zag net op een screen nog 10 min het schiet al op!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Niemand meer die luistert naar Sylvia?
Kan me voorstellen trouwens.
dat was ook wat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze met Amanda praat, dan lijkt het zo
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
Hoe is het met je vader vraagt Huub![]()
Sylvia; "nou, die is dood"
Ik denk dat dat komt omdat het niet dicht bij de deur ligtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef demins het volgende:
@ Sug4r:
De frequentie, de frequentie!!! Terwijl het zelden relevant is.
Hoor je Jaap ooit dingen zeggen als 'dat doen we in Brielle ook, maar dan veel leuker, beter, gezelliger, eerder' enz. enz.
Dat meén je nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk haar stiefvader en dat weet Syl ook. Misselijke opmerking van Syl.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |