zeker en dan huub er uit toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef pullup het volgende:
Kijk Lieke toch haar back-up regelen bij Nadia![]()
Als het van Huub mag hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef riri het volgende:
haha....dit gaat nog leuk worden....nadia wil zelfs het haar van amanda afknippen
lieke en nadia gaan bonden....ik wist het wel...dit wordt leuk...meiden die gaan samenwerken
Die 2 tegen Amanda lijkt me wel hilarisch trouwens!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als het van Huub mag hoor.
Die heeft niet door hoe Amanda echt is.
Beequeen heeft het over begroeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoenen niet een tamelijk debiele gewoonte waar ik zelf ook een pest hekel aan heb![]()
Nee dat zit nog niet in de planning voorlopig, maarje weet noioit wat er allemaal nog kan voorvallen toch ?quote:
En ballonnen, en confetti...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef jakester het volgende:
wat een belachelijk dom plan van lieke.. feesttoeters?!![]()
Handschudden is toch geen halszaak?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoenen niet een tamelijk debiele gewoonte waar ik zelf ook een pest hekel aan heb![]()
helemaal top, en roltongetjes. en zo een punt hoedjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef jakester het volgende:
wat een belachelijk dom plan van lieke.. feesttoeters?!![]()
Is heel normaal toch begroeten en dan meteen plat op de bek nemen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beequeen heeft het over begroeten.
Zou ik ook gaaf vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2 tegen Amanda lijkt me wel hilarisch trouwens!
Ik over ZOENENquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beequeen heeft het over begroeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |