abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51107260
Iemand bekend met het verschijsel inkakkende drinkmaatjes?

Ooit toen ze kwam er geen einde aan de lol, ze konden Andre Hazes met gemak onder tafel drinken. Maar nu ze aan de vriendin zitten hebben ze het om elf uur wel gezien 'nee we blijven niet slapen want X moet morgen weer werken', of nee we komen niet want X houdt niet van die zuipfeesten' Laat X dan lekker thuis, ofzo..

AAARghhghg inkakkende vrienden, vreselijk.

Met wie moet ik nu in de goot belanden als zij om 11 uur met vriendin knus in het ikeabedje kruipen..

En ben zelf geen single ofzo. Maar mijn vriend is niet zo een die mij in een vegetatieve cocooning staat brengt..
pi_51107337
Gewoon alleen gaan en nieuwe kenissen op doen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_51107420
Yep bekend probleem! waar ik mij ook aan erger dat we met zn allen aan het begin van de avond in een gelijk tempo drinken, maar naarmate de avond vordert de helft opeens niet meer hoeft. En dan smoesjes zoals: ik heb de hele dag al een beetje hoofdpijn, ik heb deze hele week al slecht geslapen!!

Gewoon doorzuipen tot het eind!!!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_51107467
Ik heb van die vrienden die al tien jaar avonden per week in de kroeg hangen en die zich de volgende dag niet meer kunnen herinneren wat er is gebeurd... En menen dat ze mij de toffe verhalen erover moeten blijven vertellen... gaat ook vervelen hoor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_51107499
Ja, das een goeie oplossing, laatst nog 2 ergens opgevist die het ook prima doen.
maar ik mis mijn ouwe drinkmaatjes gewoon. Samen in hetzelfde gat naar de middelbare geweest, schept toch een band..

Maar op mijn leeftijd is het inkakken een best algemeen iets.. iemand die wij kennen zit al in een eengezinswoning met 2 koters en de rest is daar hard naar op weg..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:58:43 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_51107546
Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal een ander doel in hun leven dan elke avond zat worden in een kroeg...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:59:20 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51107567
Ze moeten je nietmeer vanwege je zwemmerseczeem
Tics van je petten.
pi_51107682
Wij hebben alle toffe, knappe, aardige, leuke, succesvolle en grappige singles tussen de 23 en 33 die we kennen verzameld en hebben daar een gigantisch leuke tijd mee.

(Ondertussen heeft zeker de helft ook wel het bed met elkaar gedeeld, maar zo blijft ons gezellige groepje iig single )
pi_51107877
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef Molluck het volgende:
Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal een ander doel in hun leven dan elke avond zat worden in een kroeg...
Of ze hebben een nieuwe verslaving: Neuken en willen daar graag voor onder de plak zitten.
pi_51107894
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:02 schreef Roellio het volgende:
Wij hebben alle toffe, knappe, aardige, leuke, succesvolle en grappige singles tussen de 23 en 33 die we kennen verzameld en hebben daar een gigantisch leuke tijd mee.

(Ondertussen heeft zeker de helft ook wel het bed met elkaar gedeeld, maar zo blijft ons gezellige groepje iig single )
^LOL!!

@TS: zoek meer gelegenheden op om nieuwe mensen te leren kennen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51107915
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef nattermann het volgende:
Ze moeten je nietmeer vanwege je zwemmerseczeem
Dat zal t wezen.. haha
pi_51108115
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb van die vrienden die al tien jaar avonden per week in de kroeg hangen en die zich de volgende dag niet meer kunnen herinneren wat er is gebeurd... En menen dat ze mij de toffe verhalen erover moeten blijven vertellen... gaat ook vervelen hoor.
Je moet gewoon zorgen dat ze jou moeten vertellen wat je gedaan hebt
Bier en tieten!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:01:05 #13
181494 Mrs.Solis
Call me Gaby.
pi_51112805
Zoek een nieuwe hobby.
pi_51112881
Mijn vriendin zou tenminste gewoon meedoen!!
Xbox Live: koenpijl
pi_51112910
sommige mensen worden volwassen, sommige wat later, en sommige nooit
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:04:15 #16
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_51112947
Zoek nieuwe vrienden...
FOK!'s rode weduwe.
pi_51113401
Volgens mij ben jij wel een goede voor een avondje zuipen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:16:00 #18
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_51115451
TS is homo.
It's about being boss, not being the boss...
pi_51145044
Gelukkig ken ik het nog niet maar het zit er wel aan te komen, gelukkig hebben wij onder het excuus sport toch alvast 2 zuipavonden in kunnen lassen zonder de vrouwen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_51147014
Homo's hebben ook gevoel. En dorst.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:08:56 #21
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_51148249
Ben je een man of een vrouw?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_51148307
De TS is dus een vrouw, hehe...
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:11:24 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_51148329
Ja ik herken het, als man zijnde. Erg sneu dat sommige mensen zo veranderen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:37:16 #24
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51149417
Eensch. Hier ook hopeloos. Erger nog: de een na de ander gaat trouwen of is getrouwd, en het geneuk is niet van de lucht...... Ik heb een hele ris geboortekaartjes in huis klaar liggen want ik blijf versturen.
Voordat ik naar een verjaardag ga, ga ik me eerst even inlezen in hoe ieder kind ook al weer heet en bij wie het hoort.

De Maxicosi's staan naast elkaar op de gang. Minstens 2 babies proberen elkaar in volume te overstemmen... Een drietal babyfoons staan in de vensterbank voor het slapende grut boven.

Vroeger ging het nog gezellig over bier, vrouwen, audio en auto's. Nu zijn ze om 12 uur al naar huis, en is het de hele avond alleen maar gegaan over hoevaak het kind naar de creche moet, babyvoeding, aantal ml's wat het kind aan borstvoeding drinkt, kinderzitjes, . Met 1 oog kijk je naar je gesprekspartner, een ander oog houdt angstvallig het dichtsbijzijnde kind in de gaten ,dat het niet valt/chips eet/knoeit met ranja/bier van tafel tikt/foute dingen in de mond stopt/etc.
How can I make this topic about me?
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:40:02 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51149525
Doorzuipen en de dag erna helemaal verneukt zijn.

Das hendig kut
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')