Of ze hebben een nieuwe verslaving: Neuken en willen daar graag voor onder de plak zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef Molluck het volgende:
Tsja, sommige mensen hebben nou eenmaal een ander doel in hun leven dan elke avond zat worden in een kroeg...
^LOL!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:02 schreef Roellio het volgende:
Wij hebben alle toffe, knappe, aardige, leuke, succesvolle en grappige singles tussen de 23 en 33 die we kennen verzameld en hebben daar een gigantisch leuke tijd mee.
(Ondertussen heeft zeker de helft ook wel het bed met elkaar gedeeld, maar zo blijft ons gezellige groepje iig single)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef nattermann het volgende:
Ze moeten je nietmeer vanwege je zwemmerseczeem
Je moet gewoon zorgen dat ze jou moeten vertellen wat je gedaan hebtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb van die vrienden die al tien jaar avonden per week in de kroeg hangen en die zich de volgende dag niet meer kunnen herinneren wat er is gebeurd... En menen dat ze mij de toffe verhalen erover moeten blijven vertellen... gaat ook vervelen hoor.
HET PUSSY EFFECT ? SPA FRUITDRANK ? WAAR WAST JOUW VRIENDIN ZICH MEE ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef Zuenn het volgende:
Inderdaad . VRESELIJK.
Het pussy-effect noemen wij het![]()
Bijvoorbeeld iemand die tijdens een poker/zuip-avondje aan de spa fruitdrank gaat om een schijtreden![]()
Pussy kan ook een zwakkeling zijn zeg maar,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
[..]
HET PUSSY EFFECT ? SPA FRUITDRANK ? WAAR WAST JOUW VRIENDIN ZICH MEE ?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef T3rr0r het volgende:
TS is homo.
Mensen die andere mensen dwingen om te zuipen.... dat is pas zielig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef Zuenn het volgende:
Inderdaad . VRESELIJK.
Het pussy-effect noemen wij het![]()
Bijvoorbeeld iemand die tijdens een poker/zuip-avondje aan de spa fruitdrank gaat om een schijtreden![]()
Zo gek is dat toch niet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef afcajos het volgende:
Yep bekend probleem! waar ik mij ook aan erger dat we met zn allen aan het begin van de avond in een gelijk tempo drinken, maar naarmate de avond vordert de helft opeens niet meer hoeft. En dan smoesjes zoals: ik heb de hele dag al een beetje hoofdpijn, ik heb deze hele week al slecht geslapen!!
Gewoon doorzuipen tot het eind!!!
Dank uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Pussy kan ook een zwakkeling zijn zeg maar,
En dat was dus een bepaalde vriend die altijd goed mee kon zuipen,
Maar een beetje pussy wordt.
Opgehelderd ?![]()
Hahaha, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Biogarde het volgende:
Mannen die nuchter blijven in de hoop hun wijf te kunnen neuken [afbeelding]
Ik moet nieuwe smoesjes verzinnen als ik vol zit zie ik al weerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef afcajos het volgende:
Yep bekend probleem! waar ik mij ook aan erger dat we met zn allen aan het begin van de avond in een gelijk tempo drinken, maar naarmate de avond vordert de helft opeens niet meer hoeft. En dan smoesjes zoals: ik heb de hele dag al een beetje hoofdpijn, ik heb deze hele week al slecht geslapen!!
Gewoon doorzuipen tot het eind!!!
Dude, waarom?quote:
Ik had het niet over mezelfquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, waarom?![]()
Bedoel, het voelt dan zo geforceerd![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf![]()
Ben zelf eeuwige vrijgezel, en ben eigenlijk altijd lam als ik iemand heb want die vind ik bijna altijd als ik uitga..
Naja, ik heb een chick. Maar da's een lekkere losse relatie. Geen gezeik, verplicht op de bank zitten en samen dingen doen die we eigenlijk niet samen willen doen.quote:
Is wel lekker ja, maar soms glij je er toch perongeluk in..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, ik heb een chick. Maar da's een lekkere losse relatie. Geen gezeik, verplicht op de bank zitten en samen dingen doen die we eigenlijk niet samen willen doen.
Heerlijk[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef Devlinsect het volgende:
Sommige mensen nemen hun verantwoordelijkheden. Sommigen niet. Dat is het verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |