Single door gebrek aan zelfvertrouwen.. bestaat vast wel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:13 schreef MNR het volgende:
Wel grappig, nu ik hier zo meelees en zie dat er sommige zijn die al geruime tijd single zijn, kijk ik ook een beetje om heen naar de 'eeuwige' vrijgezellen in mijn omgeving. Zijn op zich allemaal aardige kerels. En vraag me dan af, is het dan gebrek aan zelfvertrouwen dat hen onaantrekkelijk maakt?
Definieer hier even....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarom moeten we hier over praten. Have sex! No talking about it!
kreeg vandaag te horen dat je als single geen sex kon hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Definieer hier even....
Het gaat al zeker een paar posts namelijk niet over sex... dus wat bedoel je?
daarbij, wat heeft single zijn met het hebben van sex te maken??
Klinkt bijna alsof iemand je uitdaagd het tegendeel te bewijzenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kreeg vandaag te horen dat je als single geen sex kon hebben
vond het wel grappig
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:02 schreef Lips het volgende:
[..]
daarbij, wat heeft single zijn met het hebben van sex te maken??
Ik wil d'r wel helpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof iemand je uitdaagd het tegendeel te bewijzen![]()
Dat was het meest intelligente antwoord dat in je op kwam?quote:
Die mensen komen zeker uit het jaar 0 ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vond het wel grappig
nee waren toch gewoon begin 20quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die mensen komen zeker uit het jaar 0 ofzo![]()
wel grappig lijkt me een understatement.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vond het wel grappig
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef MNR het volgende:
Voor mij geldt dat ik als single veel minder seks heb/had als in een relatie. Ik word er zo naar van als een man je 'alleen' maar voor de seks wil. Af en toe had ik daar ook wel zin in, maar daarna altijd zo'n bagger gevoel (teleurstelling). Seks in een relatie is vele malen fijner, leuker, intiemer en gezelliger. En daarbij komt *veel* frequenter![]()
Maar dat komt dan ook meer door mijn instelling, vind seks als single gewoon veel oppervlakkiger en je gebruikt elkaar alleen maar voor de lust. Eerlijk gezegd voel ik daar niet zoveel voor.
LOL!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef jorgentol het volgende:
liefde, ppf. wat heeft dat met seks te maken.
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef MNR het volgende:
Voor mij geldt dat ik als single veel minder seks heb/had als in een relatie. Ik word er zo naar van als een man je 'alleen' maar voor de seks wil. Af en toe had ik daar ook wel zin in, maar daarna altijd zo'n bagger gevoel (teleurstelling). Seks in een relatie is vele malen fijner, leuker, intiemer en gezelliger. En daarbij komt *veel* frequenter![]()
Maar dat komt dan ook meer door mijn instelling, vind seks als single gewoon veel oppervlakkiger en je gebruikt elkaar alleen maar voor de lust. Eerlijk gezegd voel ik daar niet zoveel voor.
stoerquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef jorgentol het volgende:
blij dat je het leuk vind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!!
Ow man, ik moest echt hilarisch hard lachen toen ik dit las! Schitterend!
Ehm, alles?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef jorgentol het volgende:
en je kunt veel meer uitproberen, weet hoe je elkaar gek kunt makenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Ehm, alles?
( Neuqen met iemand op wie je veliefd bent/houdt van is nl veel lekkerder.)
Manneke.. dat bedoel ik niet verkeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef jorgentol het volgende:
blij dat je het leuk vind.
ik volg het niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Manneke.. dat bedoel ik niet verkeerd
[edit:] je stelt het alleen zo drastisch. Dat hoeft helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |