Jij ookal? Het heerscht lijkt het welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:43 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben ook single.
Ik heb er al tijden last van .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij ookal? Het heerscht lijkt het wel
Ik sinds eh.... een maand ofzo.... oh nee officieel nog helegaar niet bedenk ik me netquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, bij jou heb ik eerder het idee dat je de standaard hoog legt, zodat je bij voorbaat denkt geen kans te maken. Lekker makkelijk natuurlijk.
Ik vermeld het altijd even tussendoor als collega's weer zitten te zeuren over wat hun partner nu weer deed / zei / niet deed etc. gisterenavond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Het beste zijn eigenlijk nog je collega`s die tijdens de pauze vragen of je weer een vriendin hebt.Als ik dan antwoord dat ik bijna een jaar single ben wordt het even stil in de ruimte.![]()
Ligt dat ms niet aan de manier waarop je meldt dat je al een jaar single bent?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Het beste zijn eigenlijk nog je collega`s die tijdens de pauze vragen of je weer een vriendin hebt.Als ik dan antwoord dat ik bijna een jaar single ben wordt het even stil in de ruimte.![]()
Wat een trieste collega's dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Als ik dan antwoord dat ik bijna een jaar single ben wordt het even stil in de ruimte.![]()
Dat soort gesprekken probeer ik altijd te vermijden. Die blikken in de ogen van anderen als ze merken dat je geen vriendin hebt en vooral na het antwoord op de vraag hoe lang je al single bent. Alsof je een terminale ziekte onder de leden hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Vind dat nooit erg als iemand vraagt of ik een vriendje heb of niet. Behalve als iedereen dan verhalen heeft in de pauze en jij erbuiten valt.. Maar dan nog denk ik "tja, lekker boeiend, als ik een superleuke gast tegenkom, ben ik ook helemaal blij". En liever wat langer wachten, dan een saaie partner aan de haak slaan.. jakkie!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
troost je, ben (samen denk ik met wat anderen) als heel stuk langer vrijgezel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Simpel: liegen. Vrouwen doen ook niet anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken probeer ik altijd te vermijden. Die blikken in de ogen van anderen als ze merken dat je geen vriendin hebt en vooral na het antwoord op de vraag hoe lang je al single bent. Alsof je een terminale ziekte onder de leden hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef Q. het volgende:
Simpel: liegen. Vrouwen doen ook niet anders..
Bij mij wordt dat nooit gevraagd. En als het dan toch gevraagd wordt, kijkt er niemand raar op. Ik zou ook niet weten waarom, en als ze wel raar kijken, zal ik daar echt niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken probeer ik altijd te vermijden. Die blikken in de ogen van anderen als ze merken dat je geen vriendin hebt en vooral na het antwoord op de vraag hoe lang je al single bent. Alsof je een terminale ziekte onder de leden hebt.![]()
Dat is de instelling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]schoft! (and you can take that with great honesty
)
krijg dat soort vragen ook wel eens... antwoord is dan "vrijgezel hoor! bevalt me veels te goed" (als een boer met kiespijn)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij mij wordt dat nooit gevraagd. En als het dan toch gevraagd wordt, kijkt er niemand raar op. Ik zou ook niet weten waarom, en als ze wel raar kijken, zal ik daar echt niet wakker van liggen.
zoals je dat nu hier erbij zet, zal het hoogstwaarschijnlijk op veel meer manieren bij je naar buiten komen. Dus ook als je tegen je collega's praat over je singleschap. En zo worden dat soort momenten dus awkward, is mijn overtuiging.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef boemboem het volgende:
[..]
krijg dat soort vragen ook wel eens... antwoord is dan "vrijgezel hoor! bevalt me veels te goed" (als een boer met kiespijn)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Simpel: liegen. Vrouwen doen ook niet anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |