quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook een vriendje
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil dan wel een vriendinnetje
quote:
quote:
eey.. da's niet tof!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...
Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..
Tis op dit moment een beetje hopeloos met die meneer met ballen..
Kgeef het op, niemand wil me.
*zucht*
Dan maar weer terug naar seksvriendje.. ook nie verkeerd :p
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Kappen dus, die berichten zijn niet zonder reden weg, ga er dan ook niet op door.
Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...
Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..
Tis op dit moment een beetje hopeloos met die meneer met ballen..
Kgeef het op, niemand wil me.
*zucht*
Dan maar weer terug naar seksvriendje.. ook nie verkeerd :p
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
"attitude"![]()
jij vond die opmerking normaal en volwassen dan?
Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk![]()
Excuse me???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)
Kweet nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
eey.. da's niet tof!!![]()
Wat is t probleem?
Dat seksvriendje past wel weer bij de titel van dit topic
neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?![]()
Maar voor de rest komt natuurlijk wel goedGewoon positief blijven
[..]
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk![]()
(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)
Omdat het daar misschien ook voor staat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef OldJeller het volgende:
Waarom denk ik bij de username 'Quickie_Butt' altijd even aan anale sex en snel klaarkomen?
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.
Ík heb helemaal geen behoefte aan mijn seksvriendje (hij wel aan mij.. da's dan weer wel goed voor je ego)
Ik heb gewoon behoefte aan een lief vriendje .. PUNT
*zucht* .. is dat nou zo moeilijk?
Godverdomme kheb sjans als sjans en uiteindelijk...
Snap er gewoon niks meer van
Maaaaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappig![]()
[..]
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ook![]()
Help onsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappig![]()
[..]
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ook![]()
Heb je het dan in het 1e gesprek meteen over het woord 'relatie'? Zo ja, dan kan ik het wel begrijpen...alle interesse die ze op dat moment voor je hadden verdwijnt dan wel ja...ondanks dat ze zelf ook wel een relatie willen...maarja, dan voelen ze zich in het nauw gedreven enzo hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar
Dat zeg ik dus nooit![]()
Ik laat dat ook niet merken.. ben gewoon een blije kip en that's it
Zoals ik al zei.. kheb sjans en aandacht genoeg.
Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.
En daar zit ik nou net niet op te wachten![]()
Willen mannen gewoon geen relatie ofzo? Serieus, ik vraag het me echt af.
Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.
Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
Ik helpenquote:
Je bent die knakker van het weekend tegen gekomen .. paar dagen terug dus. Waarom ben je ingodsnaam al bezig met mogelijkheden over vriendje ja/nee/afstand/misschien .. nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben een leuk exemplaar tegen gekomen van het weekend. Dit wordt er één om een beetje op afstand te houden. Ik wil geen vriendje, maar ik associeer hem soms wel met 'samen-dingen'. Gevaarlijk. Maar toch donderdag wat drinken.
OK, even heel eerlijk: dat denk ik vrij vlot. Die samen-dingen. Onbewust zal ik toch wel een relatie willen dan, maar voor nu ben ik op het bewuste niveau behoorlijk happy met de status. Ik hoop dit nog zeker een jaar vol te houden.
Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar
Dat zeg ik dus nooit![]()
Ik laat dat ook niet merken.. ben gewoon een blije kip en that's it
Zoals ik al zei.. kheb sjans en aandacht genoeg.
Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.
En daar zit ik nou net niet op te wachten![]()
Willen mannen gewoon geen relatie ofzo? Serieus, ik vraag het me echt af.
Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.
Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik laat dat ook niet merken..
Wie laat dat woord dan ook vallen? Zijzelf? Dan kan ik me voorstellen dat ze van hun eigen reactie schrikkenquote:Maar zodra het woordje 'relatie' valt ...
Relatie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.
Rode lap en stier verhaal dus.
Zeg dan gewoon, "Hey, how you doin'?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |