quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook een vriendje
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil dan wel een vriendinnetje
quote:
quote:
eey.. da's niet tof!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...
Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..
Tis op dit moment een beetje hopeloos met die meneer met ballen..
Kgeef het op, niemand wil me.
*zucht*
Dan maar weer terug naar seksvriendje.. ook nie verkeerd :p
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Kappen dus, die berichten zijn niet zonder reden weg, ga er dan ook niet op door.
Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...
Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..
Tis op dit moment een beetje hopeloos met die meneer met ballen..
Kgeef het op, niemand wil me.
*zucht*
Dan maar weer terug naar seksvriendje.. ook nie verkeerd :p
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
"attitude"![]()
jij vond die opmerking normaal en volwassen dan?
Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk![]()
Excuse me???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)
Kweet nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
eey.. da's niet tof!!![]()
Wat is t probleem?
Dat seksvriendje past wel weer bij de titel van dit topic
neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?![]()
Maar voor de rest komt natuurlijk wel goedGewoon positief blijven
[..]
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk![]()
(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)
Omdat het daar misschien ook voor staat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef OldJeller het volgende:
Waarom denk ik bij de username 'Quickie_Butt' altijd even aan anale sex en snel klaarkomen?
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.
Ík heb helemaal geen behoefte aan mijn seksvriendje (hij wel aan mij.. da's dan weer wel goed voor je ego)
Ik heb gewoon behoefte aan een lief vriendje .. PUNT
*zucht* .. is dat nou zo moeilijk?
Godverdomme kheb sjans als sjans en uiteindelijk...
Snap er gewoon niks meer van
Maaaaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappig![]()
[..]
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ook![]()
Help onsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappig![]()
[..]
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ook![]()
Heb je het dan in het 1e gesprek meteen over het woord 'relatie'? Zo ja, dan kan ik het wel begrijpen...alle interesse die ze op dat moment voor je hadden verdwijnt dan wel ja...ondanks dat ze zelf ook wel een relatie willen...maarja, dan voelen ze zich in het nauw gedreven enzo hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar
Dat zeg ik dus nooit![]()
Ik laat dat ook niet merken.. ben gewoon een blije kip en that's it
Zoals ik al zei.. kheb sjans en aandacht genoeg.
Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.
En daar zit ik nou net niet op te wachten![]()
Willen mannen gewoon geen relatie ofzo? Serieus, ik vraag het me echt af.
Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.
Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
Ik helpenquote:
Je bent die knakker van het weekend tegen gekomen .. paar dagen terug dus. Waarom ben je ingodsnaam al bezig met mogelijkheden over vriendje ja/nee/afstand/misschien .. nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben een leuk exemplaar tegen gekomen van het weekend. Dit wordt er één om een beetje op afstand te houden. Ik wil geen vriendje, maar ik associeer hem soms wel met 'samen-dingen'. Gevaarlijk. Maar toch donderdag wat drinken.
OK, even heel eerlijk: dat denk ik vrij vlot. Die samen-dingen. Onbewust zal ik toch wel een relatie willen dan, maar voor nu ben ik op het bewuste niveau behoorlijk happy met de status. Ik hoop dit nog zeker een jaar vol te houden.
Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar
Dat zeg ik dus nooit![]()
Ik laat dat ook niet merken.. ben gewoon een blije kip en that's it
Zoals ik al zei.. kheb sjans en aandacht genoeg.
Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.
En daar zit ik nou net niet op te wachten![]()
Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.
Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik laat dat ook niet merken..
Wie laat dat woord dan ook vallen? Zijzelf? Dan kan ik me voorstellen dat ze van hun eigen reactie schrikkenquote:Maar zodra het woordje 'relatie' valt ...
Relatie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.
Rode lap en stier verhaal dus.
Zeg dan gewoon, "Hey, how you doin'?"
Hahah, ik heb dat juist maar dan andersomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Damn, zo noem ik de mijne...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay beloof mezelf nu ter plekke dat ik het woord 'relatie' het komende jaar niet meer in mijn mond neem.
Maar dat is wel de realiteit. Van tevoren dingen beloven is ook weer geen optie (althans niet bij mij). Eeuwige trouw beloven na de 2e date is niet realistisch imo.quote:Enne.. neej tuurlijk ga ik dat niet gelijk de eerste date zeggen!! Da's echt een dooddoener.
Maa.. kword er ook gewoon onzeker van als ik leef met het gegeven 'we maken er gewoon iets leuks van en we zien wel'.
Mja, dat is weer normaal imo. Niet zo onzeker als iemand die verliefd is!quote:Kwil gewoon graag een ja of een nee horen en niet in onzekerheid hoeven zitten of het wat gaat worden of niet. Kweet niet waar dat aan ligt.
Dat voelen mannen toch wel aan. En dat schrikt af, aangezien de meesten gewoon ongecompliceerd willen neuken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay beloof mezelf nu ter plekke dat ik het woord 'relatie' het komende jaar niet meer in mijn mond neem.
Enne.. neej tuurlijk ga ik dat niet gelijk de eerste date zeggen!! Da's echt een dooddoener.
Maa.. kword er ook gewoon onzeker van als ik leef met het gegeven 'we maken er gewoon iets leuks van en we zien wel'.
Kwil gewoon graag een ja of een nee horen en niet in onzekerheid hoeven zitten of het wat gaat worden of niet. Kweet niet waar dat aan ligt.
Ik zou er geen probleem mee hebben eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Enne.. neej tuurlijk ga ik dat niet gelijk de eerste date zeggen!! Da's echt een dooddoener.
Kwil gewoon graag een ja of een nee horen en niet in onzekerheid hoeven zitten of het wat gaat worden of niet. Kweet niet waar dat aan ligt.
Hang ook even een leeftijdscategorie aan je generalisatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat voelen mannen toch wel aan. En dat schrikt af, aangezien de meesten gewoon ongecompliceerd willen neuken.
Nergens voor nodig, getuige de vele verhalen van gasten die "dronken" met de meest lelijke wijven het bed delen. Alles voor een neukpartij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef freud het volgende:
[..]
Hang ook even een leeftijdscategorie aan je generalisatie.
Mwoah, laat ik dan nuanceren en zeggen dat je op een gegeven moment ook naast de ongecompliceerde sex, ook wel iets van een echte relatie wil...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, getuige de vele verhalen van gasten die "dronken" met de meest lelijke wijven het bed delen. Alles voor een neukpartij.
Maar ok, zeg 16 - 60. Ofzo.
Maar dan is het niet meer ongecompliceerd, maar compleet met pikstraf, goedmaaksex, en ik-heb-hoofdpijn-dus-vanavond-niet-schat momenten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, laat ik dan nuanceren en zeggen dat je op een gegeven moment ook naast de ongecompliceerde sex, ook wel iets van een echte relatie wil...
't is zo lastig als je het zelf maakt, denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben eigenlijk(mits het goed klikt)
Maar relaties en sommige vriendschappen zijn lastig , dan gaat het weer te snel , dan geef je weer te weinig aandacht en dan weer te veel.
Dat zoeken we allemaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen
zorg eerst maar eens dat je jezelf leuk genoeg vindt om leuke dingen mee te gaan doen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen
Is dat nu werkelijk het geheim ? Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpelquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zorg eerst maar eens dat je jezelf leuk genoeg vindt om leuke dingen mee te gaan doen!![]()
er is wel verschil tussen 'ongecompliceerd neuken' en 'alles neuken wat vrouwelijk is'quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, getuige de vele verhalen van gasten die "dronken" met de meest lelijke wijven het bed delen. Alles voor een neukpartij.
Maar ok, zeg 16 - 60. Ofzo.
kies maar:quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat nu werkelijk het geheim ? Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel![]()
Dat doet de waarheid vrijwel altijd. Simpel klinken, logisch is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel![]()
Gewoon doen alsof je geweldig bent, dan gaat iedereen het vanzelf gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat nu werkelijk het geheim ? Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel![]()
Jah daar ben ik de afgelopen paar jaar inderdaad wel achter gekomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat voelen mannen toch wel aan. En dat schrikt af, aangezien de meesten gewoon ongecompliceerd willen neuken.
Nee want dan word je weer afgeschilderd als een arrogant en egoistisch mensquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Dididi het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je geweldig bent, dan gaat iedereen het vanzelf geloven
Je moet ook niet overdrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee want dan word je weer afgeschilderd als een arrogant en egoistisch mens
Tis nooit goed
Dat idee heb ik soms ook, maar denk dat die mannen nog niet verliefd zijn geworden. Als ze dat eenmaal zijn willen ze echt wel meer dan alleen maar neukenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jah daar ben ik de afgelopen paar jaar inderdaad wel achter gekomen.
De meeste mannen willen inderdaad gewoon neuken daarmee basta.
Heel fijn voor ze, maar niet met mij.
Doet alleen pijn om daar dan weer achter te moeten komen
Je moet gewoon geweldig zijn. Niet net doen alsof...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Dididi het volgende:
[..]
Kroeg enzo zijn niet de beste lokaties om "mannen" te vinden die voor een relatie gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jah daar ben ik de afgelopen paar jaar inderdaad wel achter gekomen.
De meeste mannen willen inderdaad gewoon neuken daarmee basta.
Heel fijn voor ze, maar niet met mij.
Doet alleen pijn om daar dan weer achter te moeten komen
Als je bv weinig zelfvertrouwen hebt kun je beter doen alsof je dat wel hebtquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
Je moet gewoon geweldig zijn. Niet net doen alsof...
Dat werkt voor de meeste vrouwen het beste als je eenmaal over intenties begint. Als je al door laat schemeren dat je met alle plezier over ze heen gaat, klappen sommigen dicht of zien ze een drankje niet meer zo zitten. Terwijl als je met de door jou genoemde instelling wat samen gaat doen, je uiteindelijk wel bij elkaar in bed beland.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:53 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Relatie?![]()
Wat dacht je van de instelling "we zien wel waar het eindigt"?
dus komende weken nog even de vrijgezel uithangen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Lakai het volgende:
Ik ben denk ik over een week of 3/4 niet meer single
want dan komt diegene die ik leuk vind terug van vakantie....
en ze schijjjjnt mij ook wel leuk te vinden
en nu ben ik blij
Gefeliciteerd en succesquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Lakai het volgende:
en nu ben ik blij
Tip: Niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Lakai het volgende:
en nu ben ik blij
Weet ik niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:58 schreef _Drake_ het volgende:
Klopt, maar je kan altijd het beste de positieve dingen ervan inzien
Als je er vanuit gaat dat het toch niks wordt straal je dat ook uit. Weet je zeker dat dat een goed idee is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef RealZeus het volgende:
Als je er van uit gaat dat het toch niks wordt kan het alleen maar mee vallen.
Ben ik me ook zeker van bewustquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip: Niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.
Snap er geen moer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Grimm het volgende:
Stel je voor n's voor je hebt een clubje vrouwen leren kennen en eentje( we noemen d'r X) d'r van was helemaal wild van je..terwijl jij zelf je wel leuk vond maar je ging er niet op in. Een van haar vriendinnnen was toen in een relatie....maar jij kon altijd goed met d'r opschieten, leuk vlotte, spontane meid...niet eentje die veel zeurde of overal een probleem van maakte. En nu is die vrouw weer vrijgezel![]()
En nu hoor ik niks anders dan dat die vriendin dat nooit zal goed vinden en moeilijk gaat doen![]()
Wat vinden jullie van zoiets....en wat zou jij doen als jij X was?
Nee, het is geen goed idee , meer zelf bescherming.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat het toch niks wordt straal je dat ook uit. Weet je zeker dat dat een goed idee is?.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef Lakai het volgende:
Enige rare is: mocht ze nu met iemand anders gaan op vakantie, hoe ik me dan moet voelen
als een verlies, of meer als een misgelopen kans...weet ik niet
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Dididi het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Niet doen alsof, dat ruiken ze.
Gewoon zijn.
Aah veel beterquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Grimm het volgende:
Poging 2:
Ik heb een meisje leren kennen, en zij vond mij leuker dan ik haar. Nu een paar maanden later is een goede vriendin van haar weer vrijgezel.
Nu heb ik wat contact met die goede vriendin die net weer vrijgezel is zeg maar.
Nu hoor ik niks anders dan mensen zeggen : ja dat vindt die vriendin nooit goedik vindt dit zo vaag want wat heeft die vriendin d'r nou mee te maken?
![]()
Nou, het is not done om iemand anders targets af te pakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Grimm het volgende:
Poging 2:
Ik heb een meisje leren kennen, en zij vond mij leuker dan ik haar. Nu een paar maanden later is een goede vriendin van haar weer vrijgezel.
Nu heb ik wat contact met die goede vriendin die net weer vrijgezel is zeg maar.
Nu hoor ik niks anders dan mensen zeggen : ja dat vindt die vriendin nooit goedik vindt dit zo vaag want wat heeft die vriendin d'r nou mee te maken?
![]()
Tsja, veel mensen zeggen dat het niks word omdat de vriendin d'r tussen zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah veel beter
Het kan zijn als jij wat krijgt met die "goede vriendin" dat het de vriendschap tussen de dames onder druk zet. Aangezien de vriendin jou wel krijgt en zij niet ( jaloezie )![]()
Maar ik wil niks met dat d'rquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Nou, het is not done om iemand anders targets af te pakken.
Maar die ander denkt jou nog wel te kunnen krijgen. dus ben jij nog steeds haar target.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar ik wil niks met dat d'rik wil die vriendin zeg maar
Althans dat lijkt me veel leuker
Maar dan is het weer meer NLP dan een rol spelen denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef Dididi het volgende:
[..]
Als je bv weinig zelfvertrouwen hebt kun je beter doen alsof je dat wel hebt
Nou ik heb wel hints gegeven en gezegd dat ik eigenlijk niks wil, als ik het een beetje kan inschatten heeft ze t nu wel door dat ik haar niet zo zie zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Maar die ander denkt jou nog wel te kunnen krijgen. dus ben jij nog steeds haar target.
Maar dan krijg je echt meer zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan is het weer meer NLP dan een rol spelen denk ik.
Waarom vallen vrouwen die zeggen dat ze een lief vriendje willen vaak voor de foute mannen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon behoefte aan een lief vriendje .. PUNT
*zucht* .. is dat nou zo moeilijk?
Omdat ze zelf niet weten wat ze willen. Tot ze het zien natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef lost95 het volgende:
[..]
Waarom vallen vrouwen die zeggen dat ze een lief vriendje willen vaak voor de foute mannen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:41 schreef jorgentol het volgende:
nu ben je het kwijt.
Misschien kun je maar beter nooit meer de deur uitgaan en de rest van je leven bibberend onder de dekens doorbrengen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als het dan fout gaat ga je ook harder op je bek.
Als je er van uit gaat dat het toch niks wordt kan het alleen maar mee vallen.
Definieer 'foute man'?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef lost95 het volgende:
[..]
Waarom vallen vrouwen die zeggen dat ze een lief vriendje willen vaak voor de foute mannen.
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:44 schreef Lips het volgende:
[..]
![]()
en nu ga ik ijs eten, omdat ik een vrouw ben![]()
afwassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mits ze maar naakt staat af te wassen en daarna je broeken strijkt, of niet?
Net nu ik met een perenijsje in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:44 schreef Lips het volgende:
[..]
![]()
Nee daar heb ik al iemand voor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mits ze maar naakt staat af te wassen en daarna je broeken strijkt, of niet?
Tsja, hoe definieer je dat. Liegen, vreemd gaan,loverboy,alleen voor sex gaan, beloften niet nakomen, geen idee hoe je foute man definieert. Litpho heeft het misschien beter verwoordquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:44 schreef Lips het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste absoluut. Maar als het alleen maar fout gaat heb je op een gegeven moment wel zoiets van:quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Misschien kun je maar beter nooit meer de deur uitgaan en de rest van je leven bibberend onder de dekens doorbrengen...
Man man man daar ben je toch niet mee geholpen? De beste raad die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen was dat het meemaken van ellende alleen maar goed voor je is; je wordt er namelijk groot en sterk van. En zo is het ook
Is dat niet altijd zo als je sex hebt met escorts?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Neem aan dat je de status terug hebt gedraaid naar 'sex met haar én met derden' ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Litpho het volgende:
Is dat niet altijd zo als je sex hebt met escorts?.
Yeps.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Neem aan dat je de status terug hebt gedraaid naar 'sex met haar én met derden' ?
Ik heb al kunnen regelen dat ze binnenkort een vriendinnetje uit de club meeneemt. Iets met sec. arbeidsvoorwaarden ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
zeg Mr.J, nu bekend is dat ze een escort is... heb je wel een mooi vrienden-tarief kunnen bedingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |