abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51104523
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 22!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Vorige deel: [SINGLES # 21] das met zonder vriendje en zo

Ik gooide hem zo dicht
pi_51106658
Er valt wat voor te zeggen; veel mensen zijn een - single die heel graag willen.. zo stuitte ik laatste op deze reacties, waardoor ik dacht.. het Single-probleem* is veel groter dan de doorgewinterde posters in deze reeks doen blijken.
Je zou er bijna een reeks over willen beginnen waar men zich kan opgeven als single en elkaar gaan opzoeken voor een date.

*Single zijn is niet voor iedereen een probleem, velen zijn succesvol en gelukkig erin.. ze zijn niet sex-loos
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook een vriendje
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef DesertRose het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik wil dan wel een vriendinnetje
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Same here.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:49 schreef Zabimaru het volgende:

[..]

Idem
pi_51111402
Duuuus...

Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..
Tis op dit moment een beetje hopeloos met die meneer met ballen..

Kgeef het op, niemand wil me.

*zucht*

Dan maar weer terug naar seksvriendje.. ook nie verkeerd :p
pi_51111448
Opgeschoond. Hint.
pi_51111593
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...

Onlangs berichtte ik hier nog dat he wel snor zat tussen mij en een meneer met ballen..

*zucht*

eey.. da's niet tof!!
Wat is t probleem?

Dat seksvriendje past wel weer bij de titel van dit topic
pi_51111710
Kappen dus, die berichten zijn niet zonder reden weg, ga er dan ook niet op door.
pi_51111771
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Kappen dus, die berichten zijn niet zonder reden weg, ga er dan ook niet op door.
joh doe rustig aan, beetje offtopic gaan mag in een reeks als deze toch wel?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:37:25 #8
101353 mrbox
Miep miep
pi_51111793
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Duuuus...

*zucht*

Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?

Maar voor de rest komt natuurlijk wel goed Gewoon positief blijven
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

"attitude"

jij vond die opmerking normaal en volwassen dan?
ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk

(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)

[ Bericht 4% gewijzigd door mrbox op 03-07-2007 22:39:03 (ff achterliggende rede uitgelegd) ]
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51111873
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mrbox het volgende:

ff afgezien van die opmerking, kom je (in die paar posts) zo over... maar kan me vergissen natuurlijk
Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?
pi_51111941
quote:

(dit werkt natuurlijk ook anti bij het zoeken naar partner Om het ontopic te houden)
Excuse me???

Oh ja ik wil ook echt een man die zeurt om het minste geringste

Try again....
pi_51112137
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef winterapfel het volgende:

[..]

eey.. da's niet tof!!
Wat is t probleem?

Dat seksvriendje past wel weer bij de titel van dit topic
Kweet niet
Hij had een vervelend exvriendinnetje weat hem telkens maar bleef stalken.. bleef vragen wat ie allemaal met mij uitspookte enzo.

Uitiendelijk issie volgens mij weer voor haar en der gladde plraatjes bezweken?

Mannen, wie snapt ze nog? Zo prijzen ze je de hemel in.

En zo... flikken ze me dit.

En toch trap ik er iedere keer weer in.. toch ben ik iedere keer weer goedgelovig.

Wat moet ik doen Wat doe ik fout
Want ik snap het serieus niet meer..
pi_51112198
quote:

[..]

Werkt dat voor jou surrogaat liefde ?

Maar voor de rest komt natuurlijk wel goed Gewoon positief blijven
[..]

neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.
Ík heb helemaal geen behoefte aan mijn seksvriendje (hij wel aan mij.. da's dan weer wel goed voor je ego )

Ik heb gewoon behoefte aan een lief vriendje .. PUNT

*zucht* .. is dat nou zo moeilijk?

Godverdomme kheb sjans als sjans en uiteindelijk...

Snap er gewoon niks meer van
pi_51112263
Waarom denk ik bij de username 'Quickie_Butt' altijd even aan anale sex en snel klaarkomen?
pi_51112396
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef OldJeller het volgende:
Waarom denk ik bij de username 'Quickie_Butt' altijd even aan anale sex en snel klaarkomen?
Omdat het daar misschien ook voor staat?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:54:09 #15
101353 mrbox
Miep miep
pi_51112507
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ok, dat kan.... Ik heb daar geen problemen mee. Jij wel blijkbaar, vanwaar jouw "gevoelige snaar-attitude"?
Neuh vrouwen met pit zijn altijd wel grappig
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

neej zo bot als ik het hier neergooide bedoel ik het ook weer niet.
Ík heb helemaal geen behoefte aan mijn seksvriendje (hij wel aan mij.. da's dan weer wel goed voor je ego )

Godverdomme kheb sjans als sjans en uiteindelijk...

Snap er gewoon niks meer van
Als je te graag wil schrikt dat helaas af, die fout maak ik vaak ook
pi_51112607
-

[ Bericht 99% gewijzigd door OldJeller op 04-07-2007 11:03:51 ]
pi_51112784
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Maaaaaaaaaaaaaar

Dat zeg ik dus nooit
Ik laat dat ook niet merken.. ben gewoon een blije kip en that's it

Zoals ik al zei.. kheb sjans en aandacht genoeg.
Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.

En daar zit ik nou net niet op te wachten

Willen mannen gewoon geen relatie ofzo? Serieus, ik vraag het me echt af.
Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.

Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
pi_51112811
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

[..]

Help ons

pi_51112992
Ik ben een leuk exemplaar tegen gekomen van het weekend. Dit wordt er één om een beetje op afstand te houden. Ik wil geen vriendje, maar ik associeer hem soms wel met 'samen-dingen'. Gevaarlijk. Maar toch donderdag wat drinken.

OK, even heel eerlijk: dat denk ik vrij vlot. Die samen-dingen. Onbewust zal ik toch wel een relatie willen dan, maar voor nu ben ik op het bewuste niveau behoorlijk happy met de status. Ik hoop dit nog zeker een jaar vol te houden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:06:00 #20
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51113047
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Maaaaaaaaaaaaaar

Dat zeg ik dus nooit

Maar op de een of andere manier trek ik alleen maar dat soort mannen aan dat wel in is voor een verzetje, maar verder niks.

Want ik durf te wedden dat ik dit jaar tot nu toe met wel 10 mannen heb zitten kletsen, super gezellig en super gelachen.

Maar zodra het woordje 'relatie' valt ... word je ineens angstvallig op afstand gehouden door wazige smsjes en andere smoesjes...
Heb je het dan in het 1e gesprek meteen over het woord 'relatie'? Zo ja, dan kan ik het wel begrijpen...alle interesse die ze op dat moment voor je hadden verdwijnt dan wel ja...ondanks dat ze zelf ook wel een relatie willen...maarja, dan voelen ze zich in het nauw gedreven enzo he Eerst effe relaxed daten enzo, en dan wel zien of er meer in zit
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:09:26 #21
101353 mrbox
Miep miep
pi_51113189
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Help ons

Ik helpen Moet eerst mezelf helpen Lukt ook allemaal niet zo
(vandaag maar weer eens mee gemaakt dat klaar staan voor een vriendin niet direct betekend dat het ook terug kan verwachten )
pi_51114529
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben een leuk exemplaar tegen gekomen van het weekend. Dit wordt er één om een beetje op afstand te houden. Ik wil geen vriendje, maar ik associeer hem soms wel met 'samen-dingen'. Gevaarlijk. Maar toch donderdag wat drinken.

OK, even heel eerlijk: dat denk ik vrij vlot. Die samen-dingen. Onbewust zal ik toch wel een relatie willen dan, maar voor nu ben ik op het bewuste niveau behoorlijk happy met de status. Ik hoop dit nog zeker een jaar vol te houden.
Je bent die knakker van het weekend tegen gekomen .. paar dagen terug dus. Waarom ben je ingodsnaam al bezig met mogelijkheden over vriendje ja/nee/afstand/misschien .. nergens voor nodig.

hoera voor de lol
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_51115929
quote:

[..]

Maaaaaaaaaaaaaar

Dat zeg ik dus nooit

Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.
Rode lap en stier verhaal dus.

Zeg dan gewoon, "Hey, how you doin'?"
pi_51116074
quote:
Ik laat dat ook niet merken..
quote:
Maar zodra het woordje 'relatie' valt ...
Wie laat dat woord dan ook vallen? Zijzelf? Dan kan ik me voorstellen dat ze van hun eigen reactie schrikken .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_51118995
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Tegen mannen "Hey, relatie?" zeggen is hetzelfde als tegen vrouwen "Hey, neuken?" zeggen.
Rode lap en stier verhaal dus.

Zeg dan gewoon, "Hey, how you doin'?"
Relatie?

Wat dacht je van de instelling "we zien wel waar het eindigt"? Be happy, heb goeie hoop en maak plezier.. als je er een relatie aan overhoud.. mooi zo! Ik wil ook wel graag een relatie, maar het geeft meteen zo'n verkramt "dit moet wel goed aflopen gevoel", werkt niet hier..
"Hey relatie" is net zo dodelijk als "je bent als een broer voor me",
pi_51119974
quote:

Hahah, ik heb dat juist maar dan andersom , ik woon blijkbaar op de verkeerde plek
pi_51121285
Okay beloof mezelf nu ter plekke dat ik het woord 'relatie' het komende jaar niet meer in mijn mond neem.

Enne.. neej tuurlijk ga ik dat niet gelijk de eerste date zeggen!! Da's echt een dooddoener.

Maa.. kword er ook gewoon onzeker van als ik leef met het gegeven 'we maken er gewoon iets leuks van en we zien wel'.

Kwil gewoon graag een ja of een nee horen en niet in onzekerheid hoeven zitten of het wat gaat worden of niet. Kweet niet waar dat aan ligt.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 10:17:42 #28
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51121372
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay beloof mezelf nu ter plekke dat ik het woord 'relatie' het komende jaar niet meer in mijn mond neem.
Damn, zo noem ik de mijne...
quote:
Enne.. neej tuurlijk ga ik dat niet gelijk de eerste date zeggen!! Da's echt een dooddoener.

Maa.. kword er ook gewoon onzeker van als ik leef met het gegeven 'we maken er gewoon iets leuks van en we zien wel'.
Maar dat is wel de realiteit. Van tevoren dingen beloven is ook weer geen optie (althans niet bij mij). Eeuwige trouw beloven na de 2e date is niet realistisch imo.
quote:
Kwil gewoon graag een ja of een nee horen en niet in onzekerheid hoeven zitten of het wat gaat worden of niet. Kweet niet waar dat aan ligt.
Mja, dat is weer normaal imo. Niet zo onzeker als iemand die verliefd is!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51124023
t
v
p
pi_51124697
quote:

Dat voelen mannen toch wel aan. En dat schrikt af, aangezien de meesten gewoon ongecompliceerd willen neuken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:11:20 #31
101353 mrbox
Miep miep
pi_51125122
quote:

Ik zou er geen probleem mee hebben eigenlijk (mits het goed klikt)
Maar relaties en sommige vriendschappen zijn lastig , dan gaat het weer te snel , dan geef je weer te weinig aandacht en dan weer te veel.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 12:35:56 #32
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51126002
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat voelen mannen toch wel aan. En dat schrikt af, aangezien de meesten gewoon ongecompliceerd willen neuken.
Hang ook even een leeftijdscategorie aan je generalisatie .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_51126038
Nou, ik ben voorstander van ongecompliceerd neuken.
pi_51126110
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef freud het volgende:

[..]

Hang ook even een leeftijdscategorie aan je generalisatie .
Nergens voor nodig, getuige de vele verhalen van gasten die "dronken" met de meest lelijke wijven het bed delen. Alles voor een neukpartij.

Maar ok, zeg 16 - 60. Ofzo.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 12:52:47 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51126635
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, getuige de vele verhalen van gasten die "dronken" met de meest lelijke wijven het bed delen. Alles voor een neukpartij.

Mwoah, laat ik dan nuanceren en zeggen dat je op een gegeven moment ook naast de ongecompliceerde sex, ook wel iets van een echte relatie wil...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_51126694
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef freud het volgende:

[..]

Mwoah, laat ik dan nuanceren en zeggen dat je op een gegeven moment ook naast de ongecompliceerde sex, ook wel iets van een echte relatie wil...
Maar dan is het niet meer ongecompliceerd, maar compleet met pikstraf, goedmaaksex, en ik-heb-hoofdpijn-dus-vanavond-niet-schat momenten.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:56:15 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51126762
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik zou er geen probleem mee hebben eigenlijk (mits het goed klikt)
Maar relaties en sommige vriendschappen zijn lastig , dan gaat het weer te snel , dan geef je weer te weinig aandacht en dan weer te veel.
't is zo lastig als je het zelf maakt, denk ik.
Ja zeker, lauwe tegeltjeswijsheid en erg gemakkelijk gezegd en als ik er zelf in zit piep ik wel anders, tuurlijk. Toch doet dat nix af aan het waarheidsgehalte.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51126904
Zal ik me ook maar even melden dan?

Ik ben veel eenzaam, heb wel vrienden en werk en zo, maar zit toch vaak in m'n eentje op m'n kamer me een beetje te vervelen. Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51127500
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen
Dat zoeken we allemaal
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:17:39 #40
94676 Garisson72
pi_51127667
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef CodeCaster het volgende:

Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen
zorg eerst maar eens dat je jezelf leuk genoeg vindt om leuke dingen mee te gaan doen!
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:23:41 #41
101353 mrbox
Miep miep
pi_51127893
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zorg eerst maar eens dat je jezelf leuk genoeg vindt om leuke dingen mee te gaan doen!
Is dat nu werkelijk het geheim ? Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel
pi_51128273
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef dawg het volgende:

[..]

er is wel verschil tussen 'ongecompliceerd neuken' en 'alles neuken wat vrouwelijk is'
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:32:25 #43
94676 Garisson72
pi_51128297
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef mrbox het volgende:

[..]

Is dat nu werkelijk het geheim ? Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel
kies maar:
A. "The plan is too simple... it's bound to fail."
B. "The plan is so simple... it just might work."
pi_51128323
quote:

[..]

Ergens klinkt het wel logisch maar ook zo simpel
Dat doet de waarheid vrijwel altijd. Simpel klinken, logisch is een heel ander verhaal .
pi_51128343
quote:

[..]

Gewoon doen alsof je geweldig bent, dan gaat iedereen het vanzelf geloven
pi_51128984
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef dawg het volgende:

[..]

Jah daar ben ik de afgelopen paar jaar inderdaad wel achter gekomen.
De meeste mannen willen inderdaad gewoon neuken daarmee basta.

Heel fijn voor ze, maar niet met mij.

Doet alleen pijn om daar dan weer achter te moeten komen
pi_51129006
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Dididi het volgende:

[..]

Nee want dan word je weer afgeschilderd als een arrogant en egoistisch mens

Tis nooit goed
pi_51129186
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nee want dan word je weer afgeschilderd als een arrogant en egoistisch mens

Tis nooit goed
Je moet ook niet overdrijven Maar gewoon laten zien dat je waardevol en interessant bent
pi_51129350
quote:

[..]

Dat idee heb ik soms ook, maar denk dat die mannen nog niet verliefd zijn geworden. Als ze dat eenmaal zijn willen ze echt wel meer dan alleen maar neuken
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 13:57:33 #50
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51129386
quote:

[..]

Je moet gewoon geweldig zijn. Niet net doen alsof...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:53 #51
101353 mrbox
Miep miep
pi_51129506
quote:

[..]

Kroeg enzo zijn niet de beste lokaties om "mannen" te vinden die voor een relatie gaan
Ga er in de kroeg ook niet van uit, valt het ook niet tegen
pi_51129550
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef freud het volgende:

[..]

Je moet gewoon geweldig zijn. Niet net doen alsof...
Als je bv weinig zelfvertrouwen hebt kun je beter doen alsof je dat wel hebt
pi_51129963
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:53 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Relatie?

Wat dacht je van de instelling "we zien wel waar het eindigt"?
Dat werkt voor de meeste vrouwen het beste als je eenmaal over intenties begint. Als je al door laat schemeren dat je met alle plezier over ze heen gaat, klappen sommigen dicht of zien ze een drankje niet meer zo zitten. Terwijl als je met de door jou genoemde instelling wat samen gaat doen, je uiteindelijk wel bij elkaar in bed beland.

Je moet vaak met dat neppe mysterieuze / hard-to-get meespelen en dan komt het wel goed.
pi_51130946
Ik ben denk ik over een week of 3/4 niet meer single

want dan komt diegene die ik leuk vind terug van vakantie....
en ze schijjjjnt mij ook wel leuk te vinden
en nu ben ik blij
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:10:42 #55
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_51132499
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Lakai het volgende:

en nu ben ik blij
dus komende weken nog even de vrijgezel uithangen?

Tegelijk TVP.. Maak vrij weinig mee op singlegebied.. beetje saai allemaal tot nu toe.. Was het maar volgende maand
pi_51132879
quote:

en nu ben ik blij
Gefeliciteerd en succes
pi_51134084
quote:

en nu ben ik blij
Tip: Niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.
pi_51134259
Klopt, maar je kan altijd het beste de positieve dingen ervan inzien
pi_51134757
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:58 schreef _Drake_ het volgende:
Klopt, maar je kan altijd het beste de positieve dingen ervan inzien
Weet ik niet.

Als het dan fout gaat ga je ook harder op je bek.
Als je er van uit gaat dat het toch niks wordt kan het alleen maar mee vallen.
pi_51134826
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef RealZeus het volgende:
Als je er vanuit gaat dat het toch niks wordt straal je dat ook uit. Weet je zeker dat dat een goed idee is? .
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:13:08 #61
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51134831
Poging 2:
Ik heb een meisje leren kennen, en zij vond mij leuker dan ik haar. Nu een paar maanden later is een goede vriendin van haar weer vrijgezel.
Nu heb ik wat contact met die goede vriendin die net weer vrijgezel is zeg maar.

Nu hoor ik niks anders dan mensen zeggen : ja dat vindt die vriendin nooit goed ik vindt dit zo vaag want wat heeft die vriendin d'r nou mee te maken?

[ Bericht 74% gewijzigd door Grimm op 04-07-2007 17:23:25 ]
pi_51136602
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tip: Niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.
Ben ik me ook zeker van bewust
maar zij was volgens haar vriendinnen al langer zeer gek op mij.
Enige rare is: mocht ze nu met iemand anders gaan op vakantie, hoe ik me dan moet voelen
als een verlies, of meer als een misgelopen kans...weet ik niet
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:04:11 #63
101353 mrbox
Miep miep
pi_51136614
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Grimm het volgende:
Stel je voor n's voor je hebt een clubje vrouwen leren kennen en eentje( we noemen d'r X) d'r van was helemaal wild van je..terwijl jij zelf je wel leuk vond maar je ging er niet op in. Een van haar vriendinnnen was toen in een relatie....maar jij kon altijd goed met d'r opschieten, leuk vlotte, spontane meid...niet eentje die veel zeurde of overal een probleem van maakte. En nu is die vrouw weer vrijgezel

En nu hoor ik niks anders dan dat die vriendin dat nooit zal goed vinden en moeilijk gaat doen

Wat vinden jullie van zoiets....en wat zou jij doen als jij X was?
Snap er geen moer van Edit ff naar leesbare tekst
pi_51136789
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat het toch niks wordt straal je dat ook uit. Weet je zeker dat dat een goed idee is? .
Nee, het is geen goed idee , meer zelf bescherming.

Maar goed, ik ben ook een prutser in die dingen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:38:29 #65
94676 Garisson72
pi_51137637
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef Lakai het volgende:

Enige rare is: mocht ze nu met iemand anders gaan op vakantie, hoe ik me dan moet voelen
als een verlies, of meer als een misgelopen kans...weet ik niet

idd ja, ga je daar maar eens lekker druk om maken...
pi_51138697
quote:

[..]

Niet doen alsof, dat ruiken ze.
Gewoon zijn.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:07:38 #67
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51138743
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Niet doen alsof, dat ruiken ze.
Gewoon zijn.
Precies.
Thinking about thinking of you.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:46:38 #68
101353 mrbox
Miep miep
pi_51140163
quote:
Poging 2:
Ik heb een meisje leren kennen, en zij vond mij leuker dan ik haar. Nu een paar maanden later is een goede vriendin van haar weer vrijgezel.
Nu heb ik wat contact met die goede vriendin die net weer vrijgezel is zeg maar.

Nu hoor ik niks anders dan mensen zeggen : ja dat vindt die vriendin nooit goed ik vindt dit zo vaag want wat heeft die vriendin d'r nou mee te maken?
Aah veel beter
Het kan zijn als jij wat krijgt met die "goede vriendin" dat het de vriendschap tussen de dames onder druk zet. Aangezien de vriendin jou wel krijgt en zij niet ( jaloezie )
pi_51140245
quote:
Poging 2:

Nou, het is not done om iemand anders targets af te pakken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:49:33 #70
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51140268
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Aah veel beter
Het kan zijn als jij wat krijgt met die "goede vriendin" dat het de vriendschap tussen de dames onder druk zet. Aangezien de vriendin jou wel krijgt en zij niet ( jaloezie )
Tsja, veel mensen zeggen dat het niks word omdat de vriendin d'r tussen zit ik bedoel we hebben nog niet eens een date gehad ofzo beetje vaag reactie's .
Ik dacht pak 't n's slim aan en vraag n's wat mensen voordat ik weer een of andere vage actie onderneem
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:08:14 #71
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51140961
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Nou, het is not done om iemand anders targets af te pakken.
Maar ik wil niks met dat d'r ik wil die vriendin zeg maar Althans dat lijkt me veel leuker
pi_51141159
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

Maar ik wil niks met dat d'r ik wil die vriendin zeg maar Althans dat lijkt me veel leuker
Maar die ander denkt jou nog wel te kunnen krijgen. dus ben jij nog steeds haar target.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 19:17:36 #73
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51141302
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef Dididi het volgende:

[..]

Als je bv weinig zelfvertrouwen hebt kun je beter doen alsof je dat wel hebt
Maar dan is het weer meer NLP dan een rol spelen denk ik .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:19:31 #74
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51141376
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Maar die ander denkt jou nog wel te kunnen krijgen. dus ben jij nog steeds haar target.
Nou ik heb wel hints gegeven en gezegd dat ik eigenlijk niks wil, als ik het een beetje kan inschatten heeft ze t nu wel door dat ik haar niet zo zie zitten
pi_51141556
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef freud het volgende:

[..]

Maar dan is het weer meer NLP dan een rol spelen denk ik .
Maar dan krijg je echt meer zelfvertrouwen.
Dan bedoel ik vooral het zelfhypnose gedeelte wat nuttig is. de rest is niet zo van toepassing.
pi_51141702
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Waarom vallen vrouwen die zeggen dat ze een lief vriendje willen vaak voor de foute mannen.
pi_51141809
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef lost95 het volgende:

[..]

Waarom vallen vrouwen die zeggen dat ze een lief vriendje willen vaak voor de foute mannen.
Omdat ze zelf niet weten wat ze willen. Tot ze het zien natuurlijk.
Je zult onze vrouwen nooit krijgen. Live with it.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:36:19 #78
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51142017
Vrouwen Ik word helemaal moe van mezelf

Heb 't eigenlijk prima naar m'n zin in m'n uppie en ben, na dik 1,5 jaar ook echt wel gewend aan het single zijn. Kan lekker leven en hoef met niemand rekening te houden! Heerlijk dus....

Tot aan de maar... kijk, ik vermaak me dus prima. Dus daar heb ik niemand voor nodig (en daar zijn je vrienden tenslotte voor)! Ik moet er ook niet aan denken dat ik aan een relatie moet beginnen nu, dat kost de eerste maanden altijd zoveel energie, daar heb ik helemaal geen zin in! Alleen ik begin dus de laatste tijd wel iemand te missen op de ik-heb-het-even-enorm-gehad momenten. Even vloeken na het werk, godverren omdat ik iets uit m'n handen laat vallen, iemand om tegenaan te kruipen nadat je 5 uur vast hebt gestaan in de modder op concert @ sea... dat soort situaties.
Nu weet ik ook wel dat ik niet de enige ben die dit heeft bla bla bla bla, maar ik moest 't dus ff kwijt!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51142232
nu ben je het kwijt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:44:23 #80
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51142321
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:41 schreef jorgentol het volgende:
nu ben je het kwijt.

en nu ga ik ijs eten, omdat ik een vrouw ben
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51142479
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Als het dan fout gaat ga je ook harder op je bek.
Misschien kun je maar beter nooit meer de deur uitgaan en de rest van je leven bibberend onder de dekens doorbrengen...

Man man man daar ben je toch niet mee geholpen? De beste raad die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen was dat het meemaken van ellende alleen maar goed voor je is; je wordt er namelijk groot en sterk van . En zo is het ook
pi_51142690
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef lost95 het volgende:

[..]

Definieer 'foute man'?
pi_51142708
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Definieer 'foute man'?
"ongelijk aan lost95"?
pi_51143629
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:44 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vergeef het je.
pi_51143865
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:22 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ik vergeef het je.
Mits ze maar naakt staat af te wassen en daarna je broeken strijkt, of niet?
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:30:53 #86
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51143998
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

afwassen daar heb ik een hekel aan!
Strijken vind ik dan weer niet zo erg
Miauw
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 20:31:15 #87
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51144013
quote:

[..]

Net nu ik met een perenijsje in mijn hoofd zit .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_51144148
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:27 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee daar heb ik al iemand voor.
pi_51144730
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Nee daar heb ik al iemand voor.
je moeder zeker
pi_51145124
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

je moeder zeker
pi_51149402
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Definieer 'foute man'?
Tsja, hoe definieer je dat. Liegen, vreemd gaan,loverboy,alleen voor sex gaan, beloften niet nakomen, geen idee hoe je foute man definieert. Litpho heeft het misschien beter verwoord
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

"ongelijk aan lost95"?
pi_51153273
quote:

[..]

pi_51156542
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Misschien kun je maar beter nooit meer de deur uitgaan en de rest van je leven bibberend onder de dekens doorbrengen...

Man man man daar ben je toch niet mee geholpen? De beste raad die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen was dat het meemaken van ellende alleen maar goed voor je is; je wordt er namelijk groot en sterk van . En zo is het ook
Dat laatste absoluut. Maar als het alleen maar fout gaat heb je op een gegeven moment wel zoiets van: Dat wil ik niet nog eens.

Ik kan me door dat soort dingen echt dagen kut voelen.

Getver, ik ben een emo.

[ Bericht 2% gewijzigd door RealZeus op 05-07-2007 04:27:37 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:48:52 #94
94676 Garisson72
pi_51157495
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 04:16 schreef RealZeus het volgende:

Getver, ik ben een emo.

donderdag 5 juli 2007 @ 10:03:26 #95
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51158733
Heb ik weer.

Ken een leuk meisje van de sportschool, heb er al een paar weekjes sex mee. Voor de rest had ik geen behoefte aan iets vasts @ the moment en dat heb ik haar ook verteld.

En dan toch vragen of je ook sex met andere meiden hebt ("Eh... ja." ), hoeveel dat er zijn ("Als je geen antwoord op een vraag wilt, deze svp niet stellen schat." ) en dat ze dat dan eigenlijk toch niet zo'n heel leuke gedachte vond.

Naja, so far so good. Ze is op zich wel leuk een aangezien ik de beroerdste niet ben heb ik besloten dan even niets met anderen te doen en te gaan kijken hoe dit verder zou lopen.

Vroeg ik gisteren wat haar plannen voor vandaag waren deed ze daar in ene heel afwijkend over. Tsja dan ben ik nieuwsgierig en na wat doorvragen blijkt ze zelf al 2 jaar 1x per week in een escortclub te werken.

(Vond haar al zo ontzettend goed in bed voor een 20 jarige. )

Nu ben ik niet een heel jaloers type, maar een vaste relatie aangaan zal niet echt werken vrees ik. Zo krijgt "Hoe was jouw dag vandaag schat?" wel meteen een andere lading.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:11:22 #96
94676 Garisson72
pi_51158919

Schitterend dat ze het dan toch niet eens is met jouw sexuele uitspattingen buiten haar om, maar conveniently achterwege laat te melden wat ze zelf nog bij-hobby't ...

Neem aan dat je de status terug hebt gedraaid naar 'sex met haar én met derden' ?
pi_51158935
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Neem aan dat je de status terug hebt gedraaid naar 'sex met haar én met derden' ?
Is dat niet altijd zo als je sex hebt met escorts? .
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:15:04 #98
94676 Garisson72
pi_51159016
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Litpho het volgende:

Is dat niet altijd zo als je sex hebt met escorts? .
nou ja, 't kán ook zo hopeloos met je gesteld zijn dat alleen escorts sex met je willen hebben. Tegen dubbel tarief.

zeg Mr.J, nu bekend is dat ze een escort is... heb je wel een mooi vrienden-tarief kunnen bedingen?
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:25:21 #99
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51159283
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Yeps.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
zeg Mr.J, nu bekend is dat ze een escort is... heb je wel een mooi vrienden-tarief kunnen bedingen?
Ik heb al kunnen regelen dat ze binnenkort een vriendinnetje uit de club meeneemt. Iets met sec. arbeidsvoorwaarden ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:28:53 #100
172358 oddman
Introspecteur
pi_51163008
Alle gedate escortdames terzijde,

Ook ik zal binnenkort waarschijnlijk dit topic legaal onveilig mogen maken .

Eerst maar even langs het 'loslaten van je ex'-topic.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')