Wat gebruik jij dan?quote:
Nero "pwnt" anders wel al die open source troep dat momenteel het internet domineert.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef Zyggie het volgende:
Nero laat me niet lachen. Die was in de eerste eeuw na christus nog van betekenis.![]()
en brand je Nero wel met Alcohol 120%quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Birra het volgende:
Dan maar Nero downloaden.
heeft hij ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Geef mij toe, je hebt ze gewoon gedownload.
Ja, ik heb lege DVD's gedownload.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Geef mij toe, je hebt ze gewoon gedownload.
of upgraden van Win3.1 naar XP of hogerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:53 schreef Hijacking het volgende:
Je moet ook de intergrated modules 5x omzetten naar 24x noob anders gaat je alcohol 120% niet matchen met je schijf![]()
Daemon Tools.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en brand je Nero wel met Alcohol 120%![]()
Ja, dat gaat inderdaad zo makkelijk met Xbox iso's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:21 schreef Savagephreak het volgende:
n00b friendly method:
Ga naar je ISO,
Rechtermuisknop,
Extract here,
Drag'ndrop je files in windows explorer brander dinges en spring onder een trein
Ja inderdaad, dat het eerst wel werkte boeit natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:50 schreef Elixabete het volgende:
Nee dit is eem topic van een zielig mannetje die altijd andere de schuld geeft.
Een computer doet niks fout, die doet wat de eigenaar aan opdrachten geeft.
Dus TS jij suckt.
Wow, heb je een linkquote:
Omg.quote:
Arita is helemaal sucks. Heb ik ooit 1x genomen en van de eerste 20 dvd's werkten alle films tot max 1uur10 min. Toen ging het haperen beginnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef Birra het volgende:
Ja, ik ben er nu achter dat de TT moet veranderd worden in 'Arita DVD's'.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Arita is helemaal sucks. Heb ik ooit 1x genomen en van de eerste 20 dvd's werkten alle films tot max 1uur10 min. Toen ging het haperen beginnen.
Sindsdien alleen nog maar Verbatims en daar nog nooit een fout mee gehad zelfs niet op XBOX360. (Toch circa 30 games)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |