Ze bereiden zich voor op Ome Fons.quote:
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Heeft niemand het gehoord ????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik dacht inderdaad ook aan Nicolaas maar ze hebben er niet bij gezegd of hij daar had gewoond..
there's an angel................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Toch geen Amanda hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Mijn tweede naam begint met een A en de laatste letter is ook een A.
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder Aquote:
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Rock DJquote:
HIj lijkt zo van de zijkant wel op ADJEquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
ik iemand ontmoet op vliegveld can eilanden die vertelde vriend te zijn van Jaap ..had foto's om het te bewijzen ....heb dus wat dingen gehoord over dgk............niks schokkends hoor (helaas)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertel
Ahhhaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
Aafke Abigail Ada Adèle Adelheid Adinda
Adrianne Adriënne Agatha Aggy Agnes Agnita
Aileen Aimee Aimée Aleida Aletta Alette
Alexa Alexandra Alice Aline Alisha Alissa
Almira Aloutte Alyssa Amalia Amanda Amber
Amy Angela Angelika Angelique Anita Anja
Anke Anna Anne Anneke Anneloes Annely
Anne-Marije Annemarie Annemarije Annemiek Annick Annie
Anniek Anouk Anouska Ans Antara April
Aranka Arianna Arianne Ariëlla Ashley Asmara
Astrid Audrey Aurelia Ayesha Aylin
Is het nu klaar?![]()
Antonia!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Mijn tweede naam begint met een A en de laatste letter is ook een A.
JA DAT IS HEM DUSquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
Nee, ik heb al gekeken op de site van Q-Music, maar daar kun je niks terugvinden.quote:
Zie boven. Maar hij is hier wel een beetje vies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Disana, jij hebt toch een cap van Jelte?
Ben je van adel?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |