ja lelijk he...................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Hoe kan Amanda als gevierd visagiste toch altijd haar ogen ZO opmaken dat ze nog kleiner lijken en de hoeken nog meer naar beneden wijzen?![]()
Bart. Als we dan toch loos gaan speculerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia wordt is echt een bitch let maar op.
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
Daar zitten we echt op te wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Hallo lieve streamertjes! Ik ben er vanavond ook weer om jullie te entertainen!
![]()
Dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Lijkt mij dat Nicolaas dus wel getekend heeft voor geheimhouding e.d. dus die valt af..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Doe dan maar Robbie Williams.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dan begin ik maar niet eens aan radenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
gezelliequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die begon ook met een A, maar die heb jij me gegeven, dus die telt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalen![]()
![]()
Ben wel nieuwsgierigquote:
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.
LeandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |