hahaha... twee zielen .....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Is Huub weg ofzo nu Dennis zo druk aan het praten is?
hihi *slurp* hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef MissSomebody het volgende:
Kleur rietje aangepast aan kleur overhemd offfff omgekeerd...![]()
[afbeelding]
Wat een lozerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef MissSomebody het volgende:
Kleur rietje aangepast aan kleur overhemd offfff omgekeerd...![]()
[afbeelding]
Maar daarnaast vind ik de korreligheid van de mijn zo jammer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 vertekend en stream 3 e 4 staan ook anders ingesteld, lijkt wel.
Je hebt gelijk, maar die gast haalt het slechtste in mij naar boven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hem haar lekker versieren....... Brian over de rooie, Amanda er "voor straf" gelijk uitgestemd en Dennis de ontslagronde daarna![]()
Moet ie t wel ff goed plannen, zodat het net voor een ontslagronde is, bij voorkeur zo rond 23 juli, dan kan ze de 26ste gelijk op de stoel![]()
ja maar gisteren werd hij bij dit schandaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Nicolaas dus wel getekend heeft voor geheimhouding e.d. dus die valt af..
Sorry voor de overlast, ik ben een bitchquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
hihi *slurp* hihi
![]()
Hij weet wel heul veul van antm. Ook weer verdacht.
Ja. En foundationquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Gebruikt Dennis eyeliner???
Wat snap je niet, bitch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry voor de overlast, ik ben een bitch![]()
Ik snap er geen drol van...
Het zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Waar zat het steekje ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef wolferl het volgende:
Denniks komt helemaal los.
Hij zegt van niet. Tijdens het opnemen van de leader liep het uit, dat vond zij zo vervelend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |