Ze loopt graag in haar blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft vast last van doorlekken.
[afbeelding]
Zou ik ook van over de kook gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda is volledig in paniek, koken voor 8 personen, ze is zooooooooooo druk.
Namama heeft de borstencommentaren hier niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt graag in har blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.
ze is al 19..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef Liess het volgende:
Je kan veel zeggen maar ze probeert het wel hoor.
Ze doet 19, in het echt schijnt ze al 23 te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze is al 19..
dan kan je toch wel een beetje rijst koken en roerbakken
lijkt me niet al te moeilijk
Ik had net een fotoklusje, en toen heeft mijn dochter van 13 mihoen gekooktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze is al 19..
dan kan je toch wel een beetje rijst koken en roerbakken
lijkt me niet al te moeilijk
ze heeft een rare platte kont, ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt graag in haar blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.
En straks allemaal bekeerd tot het Christendom en in De Here.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Wat lees ik nu. Jaap ziet opeens in dat hij geen terrorJaap meer hoeft te zijn. Zo zit hij eigenlijk niet in elkaar???
![]()
Tjonge jonge wat een acteur. We worden zo in de maling genomen. Geen terror meer omdat DGK naar rtl5 gaat.![]()
Zou ik me ook voelen als ik met Denniks onder 1 dak woon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef SIRA het volgende:
Nadia kleedt zich nog maar 's om,
ze zag er nl zoooooooooooooo vies uit
hahahahaha.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
En straks allemaal bekeerd tot het Christendom en in De Here.
Dat zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |