Je denkt het, maar je kon op dat moment geen gevatte opmerking maken? Da's nou jammer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef Ice_Ice het volgende:
op dat moment zegt hij: "je hebt geen achterlicht, wil je dat alsjeblieft even kopen want volgende keer krijg je een bekeuring van me" toen brak mijn klomp, ik denk WTF, hij rijdt zelf zonder licht en gaat dan nog op mij lopen zeiken ook.
Hij gaf geen bekeuring hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef justmattie het volgende:
of hij gaf jou een bekeuring, en jij gaat in bezwaar, zegt oom agentje had ook geen licht. Dus oom agent word ondervraagd en zal zeggen van wel dus die geloven ze dan![]()
![]()
ik zei OF, als, het zou kunnen bedoelde ik daarmeequote:
En net zei je dat hij je een waarschuwing gafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Ice_Ice het volgende:
omdat ik van die op klik fietsverlichting heb, en daar heb ik ooit een waarschuwing voor gehad. je mag geen fietsverlichting aan je remkabels monteren. maar ik had wel een gevatte opmerking alleen vergeten te posten. ik zei: "als u er voor uw zelf ook eentje schrijft hebben we een deal"
Ah, ik vond het al zo'n vage zin.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik zei OF, als, het zou kunnen bedoelde ik daarmee
Geloofwaardig...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Ice_Ice het volgende:
omdat ik van die op klik fietsverlichting heb, en daar heb ik ooit een waarschuwing voor gehad. je mag geen fietsverlichting aan je remkabels monteren. maar ik had wel een gevatte opmerking alleen vergeten te posten. ik zei: "als u er voor uw zelf ook eentje schrijft hebben we een deal"
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef Ringo het volgende:
Weet je. Ik GELOOF je gewoon niet.
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:50 schreef GasTurbine het volgende:
je had je achterlicht naar z'n hoofd moeten gooien.
Ben ik ook n keer tegengekomen. Mevrouw de fiets-agente sprak twee meisjes bij t verkeerslicht aan op t feit dat ze geen licht hadden. Ze moesten maar gaan lopen van haar. Ik reed kort daarvoor achter haar en zij had geen achterlicht. Toen ik haar daarop aansprak ging ze wel netjes lopend verderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef Ice_Ice het volgende:
wat me gister toch overkomen is, niet te geloven!....
en gelukkig mag je alles doen wat anderen ook doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef justmattie het volgende:
of hij gaf jou een bekeuring, en jij gaat in bezwaar, zegt oom agentje had ook geen licht. Dus oom agent word ondervraagd en zal zeggen van wel dus die geloven ze dan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |