Dat is wel erg kort door de bocht maar sommige programma's zekerquote:
Kijk ik dus ff op stand.nlquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:53 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Het is helaas wel waar Stand.nl heeft nog een lager niveau dan de gouden kooi
Of sarcasme heeft een nieuw dieptepunt gevonden, of jij..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Toen die shit nog op teevee was had ik erna gebeld en toen zeiden ze zo van Goedenmiddag stand.nl en toen liet ik een hele harde scheet!
Me moeder vond het niet zo grappig als mij (maar stiekum lachte ze wel)
OOk heul geen " screening" vooraf
Sjjezus wat verveelde ik mij in die tijd
Dus jij denkt zeker ook dat je 's ochtends vitamines via de radio kan ontvangen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:05 schreef Bramzz het volgende:
kun jij internetten op je radio?
Ja, er werken ook nog mensen voor - terwijl een kleuter er nog geen dagtaak aan zou hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Mindstate het volgende:
Wordt dat betaald van onze belastingscenten
Als dat zo is, dan vraag ik me af waarom ze dan bezuinigen op belangrijkere dingen, en dingen als dit geld gaan geven..
Nee alleen spul waar je een harde plasser van krijgt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:32 schreef Guncta het volgende:
[..]
Dus jij denkt zeker ook dat je 's ochtends vitamines via de radio kan ontvangen?
Heb je wel eens gebeld, dan krijg je van die enorme asociale rukkers aan de telefoonquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Rechtse pulp. Met vandaag Wilders als dieptepunt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |