wordt onderweg waarschijnlijk wel 6 zeer gecontroleerd. Ik denk niet dat het dan nog geldt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef LostFormat het volgende:
Een keertje je OV vergeten per jaar mocht toch?
Dan krijg je een keer een boete die je later terug kan vragen. Althans, ik dacht dus dat dat een keer per jaar mag. Zoek t ff na, zou ik zo zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
wordt onderweg waarschijnlijk wel 6 zeer gecontroleerd. Ik denk niet dat het dan nog geldt.
Als je gecontroleerd wordt en je bent je OV kwijt, krijg je een boete die bestaat uit 35 euro + het geld dat je voor het kaartje kwijt zou zijn. Je krijgt dan een vervangend vervoersbewijs. Denk niet dat dat nog geldt voor de terugweg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
wordt onderweg waarschijnlijk wel 6 zeer gecontroleerd. Ik denk niet dat het dan nog geldt.
quote:Als je OV-kaart is gestolen of als je ´m kwijt bent, ga je naar een postkantoor herkenbaar aan het OV-studentenkaartteken. Houd je correspondentienummer bij de hand, want dat heb je nodig! Vul daar het formulier Wijzigingen OV-studentenkaart in. Vervolgens moet je met het formulier naar het politiebureau om er een stempel op te laten zetten. In geval van diefstal kun je ook een kopie van het proces-verbaal waarin de OV-studentenkaart wordt genoemd bij het formulier voegen. Je hoeft dan geen stempel meer te halen. Lever het formulier in op het postkantoor. Je betaalt ¤ 31,76 en binnen 10 werkdagen ligt de wisselkaart klaar op het postkantoor.
Nee, je moet ¤31,76 betalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef alors het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ik verdomme ook nog 30 euro moet dokken?
[..]
voor 1 x eens met een joodquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:35 schreef afcajos het volgende:
Raak je OV kaart dan ook niet kwijt lamlul
Vind je dat gek?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef alors het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ik verdomme ook nog 30 euro moet dokken?
[..]
doe dan gewoon 15 euro ofzo. 30 euro is echt niet chill. En ook als mensen hem niet verknippen maar gewoon opsturen, dan gaan ze er nog zo kkmoeilijk over doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vind je dat gek?Anders verknipt iedereen elkaars ding, stuurt het op, vangt 12 euro en krijgt zo een nieuwe waar 3 dagen later hetzelfde mee gaat gebeuren
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |