Idd. Ik zat ff te kutte met zo'n U600, van een collega, het is echt kut. Die twee touchscreenachtige toetsen, helemaal boutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef Yozzz het volgende:
Samsung is rotzooi.
dan is een U600 dus kut, dat betekend niet dat alle Samsung telefoons kut zijn lijkt mequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Idd. Ik zat ff te kutte met zo'n U600, van een collega, het is echt kut. Die twee touchscreenachtige toetsen, helemaal bout
Daar hoopte ik dus ook op idd.. Zie OP dat ik er mee terug ben geweest, en nu weer een baggerding hebquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
je kan een keer een slecht model hebben! gewoon mee terug gaan! krijg je vast wel een nieuwe en ben je wel weer blij!
dan is er gewoon een slechte batch! gewoon dat gaan zeggen in die winkel, ook dat je op internet zelfde klachten bent tegengekomen blahblah en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:55 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Daar hoopte ik dus ook op idd.. Zie OP dat ik er mee terug ben geweest, en nu weer een baggerding heb![]()
Of ze geven mij gewoon steeds één uit een hele mislukte lichting ofzo..![]()
Wat hij zegt. Vooral de batterijen e.dquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:27 schreef Yozzz het volgende:
Samsung is rotzooi.
ruil hem om voor een Sony Ericsson w880i ? ja, ik zeg maar wat hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Ladylicious het volgende:
Batterij gaat ook heeeel snel inderdaad.. Dacht eerst dat het kwam omdat ik er in het begin continu mee zat te pielen, maar zelfs als ie gewoon standby staat is ie al vet snel leeg..![]()
Ben blij dat er mensen zijn met het zelfde probleem, ben ik tenminste geen volslagen debiel die gewoon niet kan smsen. Het kan idd gewoon een slechte batch zijn.. Maar denk dat het al met al een betere zet is om gewoon een compleet andere te fixen? Zijn alleen weinig op het moment die ik mooi vind..![]()
Gehad met de K700i en de K750i.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Lausteen het volgende:
SE is ook kut, pookje is altijd na een paar maanden verrot.
NOOIT last van gehad. Heb een k750i gehad die heeft mn vent nu, en die werkt nog prima. Heb nu de w700i, en die werkt ook prima.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Lausteen het volgende:
SE is ook kut, pookje is altijd na een paar maanden verrot.
Daarom nu ook de U600 voor mij, is ff wennen, maar hij ziet er wel geil uitbeter dan die lompe bakstenen van SE.
Dat zal wel een productiefout geweest zijn danquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOOIT last van gehad. Heb een k750i gehad die heeft mn vent nu, en die werkt nog prima. Heb nu de w700i, en die werkt ook prima.
hmmz...heb vooralsnog geen probleem met smsen gehad op dat ding, en de batterij doet het prima...hooguit 1x per week in de lader...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Ladylicious het volgende:
Batterij gaat ook heeeel snel inderdaad.. Dacht eerst dat het kwam omdat ik er in het begin continu mee zat te pielen, maar zelfs als ie gewoon standby staat is ie al vet snel leeg..![]()
Ben blij dat er mensen zijn met het zelfde probleem, ben ik tenminste geen volslagen debiel die gewoon niet kan smsen. Het kan idd gewoon een slechte batch zijn.. Maar denk dat het al met al een betere zet is om gewoon een compleet andere te fixen? Zijn alleen weinig op het moment die ik mooi vind..![]()
surequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Dat zal wel een productiefout geweest zijn dan.
Lol. Ik heb ook normaal aan gedaan. Na precies 1 jaar ding naar de kloten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
sureGewoon normaal met dat ding omgaan, isser niks aant handje
Dan blijft het nogsteeds lomp dat er zo'n essentieel onderdeel op zit dat zo kwetsbaar isquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
sureGewoon normaal met dat ding omgaan, isser niks aant handje
kan bij SE ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Dan blijft het nogsteeds lomp dat er zo'n essentieel onderdeel op zit dat zo kwetsbaar is. Als dat pookje verrot is kan je er NIKS meer mee. Bij Samsung kun je de centrale knop tenminste nog omzeilen met de cijfers, of de +/- aan de zijkant
Hoe moest dat dan bij de K750iquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kan bij SE ook![]()
Overigens zijn alle SE telefoons ZONDER pookje zeer goed
ik heb de k700i gehad na een jaar terug gebracht pookje laten maken nog een half jaar volgehouden en daarna een nieuwe foon gekocht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Hoe moest dat dan bij de K750i? SMSen met T9 gaat toch echt niet zonder pookje.
Zonder pookje is konings inderdaad, goedkoopste baggertelefoon van hun gekocht na K750i-drama en die was niet kapot te krijgen.
Heb ik helaas al gedaan en werkte dus niet.. Zaterdag even weer naar de winkel denk ik. Misschien is het een mogelijkheid om eerst mijn oude te gebruiken en dan een nieuw uitzoeken wanneer er weer iets leuks uit komt? Nieuwe abbo gaat pas in september in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef marcoadam2003 het volgende:
de batterij is zeker kut.
dat ding is echt snel leeg
verder terug te komen op de Topic starter..
Als hij nog op de standaard instellingen staat moet je even bij instellingen de display weergaven veranderen bij beldisplay en dan de lettertype op normaal zetten i.p.v die pen die je de cijfers ziet schrijven.
Ik had hetzelfde probleem dat sommige toetsen slecht reageerde maar nadat ik dit had veranderd geen probleem meer mee gehad
wel lelijk alleenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef evilernie22 het volgende:
nokia is gewoon the best!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |