Jij vindt het bagger. En ik durf te wedden dat vanuit een objectief oogpunt OS X beter dan Windows XP is.quote:
Geef eens een paar argumenten dan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij vindt het bagger. En ik durf te wedden dat vanuit een objectief oogpunt OS X beter dan Windows XP is.
windows cracht 90x per week, ik heb nog geen vastloper bij mac gehad. Windows heeft virussen, ik heb de bij de mac niet gezien.quote:
Virussen zijn er voor Mac minder omdat 9 van de 10 mensen een pc hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
windows cracht 90x per week, ik heb nog geen vastloper bij mac gehad. Windows heeft virussen, ik heb de bij de mac niet gezien.
Alsjeblieft
Zelfs relatief gezien heeft de Mac geen virussenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Virussen zijn er voor Mac minder omdat 9 van de 10 mensen een pc hebben.
Dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Windows crasht bij mij bijna nooit, een uitzondering daar gelaten.
En die uitzondering heb je dus nooit op de macquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef HRT het volgende:
[..]
Windows crasht bij mij bijna nooit, een uitzondering daar gelaten.
Dus ben je een sukkel, 150 euro in twee dagen verneuken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:28 schreef JoMo0 het volgende:
Lulkoek . Je had gewoon geld nodig , als je met zulke argumenten aankomt.
Wedden van wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die uitzondering heb je dus nooit op de mac
Sommige mensen verneuken 150 euro in een uurtje op het Zandpad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dus ben je een sukkel, 150 euro in twee dagen verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |