Dubbel dank je welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:09 schreef Tan het volgende:
DeLiedje, mooie buik in supergaaf jurkje! En dat vogeltje op de muur
BEebiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
22 juni:
[afbeelding]
14w1d
17 juli:
[afbeelding]
17w4d
Niet helemaal even veraf, maar is toch wel te zien. Ik dacht even dat er geen verschil was en het is ook net heel erg, maar volgens mij is het wat ronder aan het worden. Toch?Of beeld ik me dat in?
Dat dacht ik ook toen ik hem zag!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef Moonah het volgende:
En de vriendin van Razor....Die buik lijkt qua grootte (ook qua vorm trouwens) wel op de mijne.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
22 juni:
[afbeelding]
14w1d
17 juli:
[afbeelding]
17w4d
Niet helemaal even veraf, maar is toch wel te zien. Ik dacht even dat er geen verschil was en het is ook net heel erg, maar volgens mij is het wat ronder aan het worden. Toch?Of beeld ik me dat in?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat ik m'n kont er mooi afgeknipt heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Duidelijk ronder hoor! Heel mooi!
Snap niet dat jij eerst niet durfde te posten hier, je bent echt mooi zwanger, een echte zwangerschapsbuik hoor!
En leuk streepjesshirt!
Heerlijk he? Je hoeft je buik eens niet in te houden... Je mag dan eindelijk eens trots zijn op je buikie!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik m'n kont er mooi afgeknipt heb.![]()
Maar idd, nu er een mooi rond buikje op zit boeit het me ook echt niet meer. Die steek ik overal naar voren, lekkere strakke truitjes aan enzo.
quote:
BE buikjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
22 juni:
[afbeelding]
14w1d
17 juli:
[afbeelding]
17w4d
Het zijn voornamelijk spekkies die je ziet hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Prukjeetje... Maar 5 dagen verschil.. Nu durf ik helemaal niet meer te posten. Ik vond vanmorgen nog dat je eindelijk een beetje iets ziet.... Ik heb trouwens wel de camera gevonden, misschien verras ik jullie wel met een mooie buik, maar die is echt nog lang niet zoals Pruk, of Tan
![]()
Daag me niet uit om een foto zonder shirt te posten, geloof me, het zijn echt voornamelijk spekkiesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind van niet hoor, duidelijk een buikie!!!
Deze tattoo heb ik 6 jaar geleden laten zetten nadat mijn neefje is overleden. Hij was net als ik zonder het van elkaar te weten bezig met een ontwerp voor een panter tattoo. Hij overleed en ik heb deze voor ons allebei laten zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
JeejWat een mooie buiken allemaal!!!
En Faja een stoere tattoo heb je ook! Is dat nog iets spiritueels, ook gewoon voor de sier?
Lijkt me trouwens reden genoeg om een nieuw fotootje te showenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wow! Jij bent ook al zo ineens ontploft!
Althans... dat zei een van mijn collega's vanmorgen tegen mij. Het lijkt wel alsof ik dit weekend ineens heel hard gegroeid ben.
Wat mooi zeg!![]()
Leuke stippen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |