Hehe, je wilt niet weten hoe snel ik dit in elkaar heb geflanst ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef GateWayX het volgende:
Als je net zo fietst als je tekent snap ik het probleem wel.
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hehe, je wilt niet weten hoe snel ik dit in elkaar heb geflanst ja!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef GateWayX het volgende:
Als je net zo fietst als je tekent snap ik het probleem wel.
Hij was rood, zo'n ding zonder kont weet je wel, hoe had ik die moeten tekenen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:30 schreef Sanderrrr het volgende:
hij heeft wel een korte auto, vooral de achterkant lijkt me niet aan de veiligheidsvoorschriften te voldoen.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef Janetje het volgende:
Guys doe niet zo flauw zeg..
Klacht lijkt me duidelijk..
Hoe deed je dat precies?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik maak dus een gebaar van: rustig aan, dertig km-zone, kindjes op de weg.
Ik doe dat nooit, maar dit was al een enge situatie toen hij me nog niet wilde laten schrikken en hij had me wel gezien idd, maar dan nog is het gewoon asociaal, als de situatie er niet naar is, rijd je gewoon niet te hard, klaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:40 schreef Sant het volgende:
turk
golf3
categorie: Thieu Tuning
inderdaad kut jah..
Maar ik he over t algemeen wel n grafhekel aan mensen die ten alle tijde mensen manen rustiger aan te doen...
dan geef ik meestal expres extra gas.. ik zie ze echt wel en ga echt wel remmen, maar hoe liever ze me corrigeren, hoe meer gas ik geef
hoe maak jij zo'n gebaar?quote:
quote:
1 tip: niet meer doen. Ik weet hoe irritant dat soort lui zijn, maar door ze op hun fouten te wijzen maak je ze alleen maar boos en ze veranderen er toch niks aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan daar gewoon niet tegen, ik wees hem op het feit dat het een gevaarlijke situatie was en dat ie wat rustig aan moest doen, gaat ie me expres zogenaamd omver rijden.
Ik denk niet dat dat gaat lukken, er ZIJN nl ook mensen die dan WEL ineens op gaan letten,(op het moment zelf, ws niet twee straten verderop.) overigens denk ik niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 tip: niet meer doen. Ik weet hoe irritant dat soort lui zijn, maar door ze op hun fouten te wijzen maak je ze alleen maar boos en ze veranderen er toch niks aan.
Nu maakt ie misschien alleen een beweging, de volgende keer is het iemand die echt zo gek is om je gewoon aan te rijden... zulke gekken rijden er namelijk echt rond. Zo heb ik ooit een keer iemand gewezen op zijn aso gedrag (hij sneed mij af) en even verder op sneed hij me weer af en ging boven op de rem. Je moet dat soort mensen niet op hun fouten wijzen, ze weten donders goed dat ze fout zijn.
Maar ja, dat soort dingen krijg je als de politie zich alleen maar druk maakt om de ID plicht, misbruikte strepen en politie logo's en flitsen.
Niet zo miepen. Je kunt ook opzij gaan voor een auto.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was aan het fietsen met mijn kindjes. Naar huis, van mijn moeder af.
Komt er ineens een eikel met een klein oud brik dat bijna van ellende uit elkaar viel veel te hard aangereden, hij haalt een wagen in en komt zo op onze weghelft.
En hij rijdt echt veeel te hard, hij sprong zowat over de verkeersdrempel heen.
Ik maak dus een gebaar van: rustig aan, dertig km-zone, kindjes op de weg.
Maakt die vent gewoon een uitwijkmanoeuvre alsof hij me aan gaat rijden, omdat ik hem niet duidelijk had mogen maken dat hij te hard reed en dat ie een beetje voorzichtiger moet doen?
Situatieschets:
[afbeelding]
Mijn klacht: Eikels op de weg![]()
Dat zeg jij zonder een foto van haar te hebben gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Had je maar een kort strak truitje en een kort rokje aan moeten trekken.
Dan remmen de kerels wel af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |