"I'm raising manbearpig awareness."quote:
Zonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef LasTeR het volgende:
Als die kutregen maar optyft!!
ER ZIJN GEEN KLIMAATPROBLEMEN!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef thedude0 het volgende:
Het is niet aan mij om klimaatproblemen op te lossen
Ik zeg niet dat ze er zijn maar ik weet ook niet zeker of ze er niet zijn. Ik ben toch verdomme geen wetenschapperquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zon![]()
Laat dat broeikaseffect maar komen, woon op ruim +30 meter boven NAP (Limburg..), dus mijn voeten blijven droog.
Je hoeft geen wetenschapper te zijn daarvoor. De aarde regelt het klimaat al miljoenen en mijoenen jaren zelf. De ene keer is het -40 en de andere keer is het +40. Dan bevriest en smelt er wel eens wat ja. Dat hele milieugebeuren is alleen maar om mensen meer geld uit de zak te kloppen. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er zijn maar ik weet ook niet zeker of ze er niet zijn. Ik ben toch verdomme geen wetenschapperDaarom vind ik ook dat ik niet met deze onzin geconfronteerd hoef te worden.
Laat ze ff in de waan wil jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
NatuurlijkIs het je wel eens opgevallen dat als er ergens in nederland wateroverlast is dat Limburg er altijd bij zit?
Limburgers die denken dat ze hoog en droog zitten![]()
Zonder broeikaseffect zou het hier anders erg koud zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zit er ook mee dat nog nooit is bewezen dat de opwarming van de aarde door het broeikaseffect komt
quote:
Wateroverlast in Limburg?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
NatuurlijkIs het je wel eens opgevallen dat als er ergens in nederland wateroverlast is dat Limburg er altijd bij zit?
Limburgers die denken dat ze hoog en droog zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |