Logisch toch. Iedereen achter de schermen is tegen Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef farscapevr6 het volgende:
lijkt wel alsof ze huub bleker maken met de camera als ie alleen in beeld is, zodra hij samen met andere in een shot zit valt t eigenlijk wel mee hoe bleek ie is
ja ik denk dat ik dit ook maar even post in de brave new world sectiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Logisch toch. Iedereen achter de schermen is tegen Huub.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
Ze lezen mee, de onbegrepen artiesten wier boek nooit uitkomt, de gemankeerde taalvirtuozen, de geschiedvervalsers die het schamele brood van Talpa slaafs in woorden omzetten, de ongelovigen die kritisch durven te spreken over heer Huub en zijn gemalin. Oh, en die stageaire die zich zich vertwijfeld afvraagt waarom zij, in het licht van zoveel aanwezig talent, dan toch eenzaam die stukjes moet schrijven, leest ongetwijfeld ook mee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef farscapevr6 het volgende:
lijkt wel alsof ze huub bleker maken met de camera als ie alleen in beeld is, zodra hij samen met andere in een shot zit valt t eigenlijk wel mee hoe bleek ie is
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze lezen mee, de onbegrepen artiesten wier boek nooit uitkomt, de gemankeerde taalvirtuozen, de geschiedvervalsers die het schamele brood van Talpa slaafs in woorden omzetten, de ongelovigen die kritisch durven te spreken over heer Huub en zijn gemalin. Oh, en die stageaire die zich zich vertwijfeld afvraagt waarom zij, in het licht van zoveel aanwezig talent, dan toch eenzaam die stukjes moet schrijven, leest ongetwijfeld ook mee.
Mij ook!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:52 schreef pony_pak het volgende:
Weet je... dat MOOOOOOOOOOOOOOOOOI komt me de keel uit.
Mooooooooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:52 schreef pony_pak het volgende:
mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:52 schreef pony_pak het volgende:
Wat een prachtige pennenvrucht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is dat losgekomen in de zin van losgekomen van de vloer, zodat hij door de wind wordt weggedreven uit de villa. Zo ver weg dat wij hem NOOIT meer hoeven te zien ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat Dennix de hele dag Stevie Wonder gaat zingen, nu hij ''losgekomen'' is?![]()
Wat doe je!? Gelieve HDNGNMWMZHIZZ te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat Dennix de hele dag Stevie Wonder gaat zingen, nu hij ''losgekomen'' is?![]()
Die fout zou zelfs een stagiaire niet maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |