Ja ze je dat dan niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, met dat script zijn ze nu gestopt natuurlijk![]()
Ja.. dan wil Jaap wel praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:31 schreef 2live het volgende:
jaap; oh interessant gesprek, er komt een camera, mooi!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef pony_pak het volgende:
moooooooooooooooooooi!
Jaap is als de dood dat hij getoneelhaakt wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:36 schreef De_Moester het volgende:
jaap klinkt wel getormenteerd zeg..shit met cora, shit met brieven van z'n moeder..
De herhaling zat in de juiste spelling die ik voor je opschreef. Het avontuurlijke zat in de variaties die jij in de foutieve spelling wist aan te brengen. Daaraan herken je de gelouterde scribent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Soms is een running gag bij nader inzien een saaie herhaling. Dan edit je maar. Doet de leerlingschrijver ook vaak
kan niet als t gesprekkie boven je petje gaat;)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef SiRojK het volgende:
Als ik bij dat gesprek zou zitten zou ik ook vragen stellen en dingen zeggen... Maar Nix zegt gewoon niets
Dat kan hij niet alleen, daar heeft hij Palma bij nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
Iemand levert weer een constructieve bijdrage.....NOT!
dat sowieso, dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
Iemand stapt maar op omdat hij niet weet wat hij ermee aan moet. Tja doe je ding zou ik zeggen.
Dan maar weer in een andere kamer knallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
Iemand stapt maar op omdat hij niet weet wat hij ermee aan moet. Tja doe je ding zou ik zeggen.
Ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Errrrrrrrrr zullen we die raplessen van Brian ook maar weer afzeggen?![]()
ja graag! wat is het toch een loser..hij kan ook echt niks!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Errrrrrrrrr zullen we die raplessen van Brian ook maar weer afzeggen?![]()
Zou jij dat durven?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Brian dat hij voor lul staat!
Nee joh, hij doet gewoon zijn ding. Dat is ZIJN stijl...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Brian dat hij voor lul staat!
En meespitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
Iemand komt naar de raples oefeningen van Brian luisteren.
Ik lach me dood om die bijnaampjes van ******.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
Brian stapt gelijk op, hij gaat schrijven. Volgens mij moet hij nix ook niet.
Jaap lult, ik geloof niks meer van wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
cora moet blij zijn als ze niet de bak indraait, zegt jaap
Huub en Lieke doen hun best om een gesprek met Jaap te voeren... maar Jaap is niet de makkelijkste in een gesprek.. pffffquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:40 schreef farceman het volgende:
Echt de enige goede gesprekken zijn tussen Huub,Lieke en Jaap. gelukkig is stoorzender Denix vertrokken, doet ie toch iets goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |