Gebrek aan actie? Commando's en criminelen op Jaap's huwelijksfeestje. De king geveld door een drama groter dan het verscheiden van zijn broer, want zo sprak de autist 'dit betrof mijzelf', een bloedstollende schoonheid met een lege buik en een vol hoofd is in de kooi verdwaald en ik meen dat er nog een nieuwe was recent, maar dat is niet op ieders stream. Noem dat maar niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Actie is verboden in het naderende RTL-tijdperk. Van nu af aan is het Kumbaya en Heal the World wat de Kooi schaft.
![]()
Het wachten is dan ook op het : Make love not war van Nadiaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Actie is verboden in het naderende RTL-tijdperk. Van nu af aan is het Kumbaya en Heal the World wat de Kooi schaft.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef farceman het volgende:
Kan die Antiliaan niet gewoon nederlands gewoon niet rappen?
OMG, dat méén je niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Mama van Nadia: Je schreef in je brief over je buik, maar je buik valt zo mee.
N: Ja ben ik mooi???
M: ja je bent heel mooi!!!!>
Oh, met dat script zijn ze nu gestopt natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef farceman het volgende:
Echt leuk om Jaap en Huub weer normaal en leuk met elkaar te zien omgaan.
Veel beter dan die gescripte verhaalijn dat hij met Denix moest gaan bonden
ze heeft het bijna 5 minuten gehad over hoe ze over komt op de streams dus ja......quote:
Soms is een running gag bij nader inzien een saaie herhaling. Dan edit je maar. Doet de leerlingschrijver ook vaakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Edit: Ah, je hebt het al aangepast. En nou niet meer zo neerbuigend over stagiaires schrijven...
Je bent op dreef.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gebrek aan actie? Commando's en criminelen op Jaap's huwelijksfeestje. De king geveld door een drama groter dan het verscheiden van zijn broer, want zo sprak de autist 'dit betrof mijzelf', een bloedstollende schoonheid met een lege buik en een vol hoofd is in de kooi verdwaald en ik meen dat er nog een nieuwe was recent, maar dat is niet op ieders stream. Noem dat maar niks.
Euhm, Joris!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wie had ooit kunnen denken dat Huub en Jaap samen zouden zitten te schaken.
Jaap is bang voor de toneelhaak, dat hoorde je net toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Jaap kijkt eerst of hij wel in beeld is, om vervolgens te zeggen: Ik ben er helemaal kapot van.
Hoe bedoel je acteur?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef 2live het volgende:
ah, ik zie dat Jaaps wormvormig aanhangsel ook weer gearriveerd is.En geen handen in zijn zakken, knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |