abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51123995
Iemand nieuws over Motta..? Constantin?
pi_51124111
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Kut.

Fiorentina zou interesse hebben in Wesley Sneijder.
'Fiorentina maakt werk van Sneijder'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 4 juli om 11:21

Het was even stil rondom de transferperikelen van Wesley Sneijder, maar nu lijkt Fiorentina een serieuze optie te gaan worden. Diverse Italiaanse media speculeren dat de Serie A-club op korte termijn een overgang van de 23-jarige middenvelder bekend gaan maken.
De international kwam al langer voor op de shortlist van de club uit Florence en lijkt hem nu daadwerkelijk hem te willen contracteren. Sneijder heeft al meermaals laten weten open te staan voor een vertrek bij Ajax, dat hem op een vraagprijs van om en nabij de 14 miljoen euro waardeert. De Utrechter staat nog tot medio 2009 onder contract.

Eerder toonde Valencia bovengemiddelde belangstelling in Sneijder en deden de Spanjaarden een bod op hem, waar Ajax zich uiteindelijk niet in kon vinden. Het afketsen van de transfer was voor de Ajacied een teleurstelling, al wilde hij er niet te veel heisa over maken.

“Het nieuws zelf is voor mij een teleurstelling, ik had mijn zinnen had gezet op een vertrek naar Valencia. Maar blijkbaar is de situatie zo dat ik niet weg kom bij Ajax”, vertelde Sneijder destijds tegenover het Algemeen Dagblad. “Ook bij Ajax is er voor mij nog genoeg uitdaging. Ik zal zeker geen rel schoppen om een vertrek te forceren”, klonk zijn verdere reactie.
pi_51124161
Wel een mooie stad voor Wesley.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51124269
Ik vind 14 milj wel aan de lage kant hoor.
pi_51124359
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:43 schreef Longmen het volgende:
Wel een mooie stad voor Wesley.
Ik ben er vorige jaar nog geweest, schitterende stad
  Redactie Games woensdag 4 juli 2007 @ 11:49:55 #206
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51124376
Ik zie Fiorentina toch niet echt als een stap omhoog.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 juli 2007 @ 12:15:26 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51125272
Fiorentina als een stap omhoog , tja

dat kan beter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51125384
Fiorentina? gewoon blijven Sneijder
AFC AJAX
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:19:54 #209
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_51125437
Sunderland biedt ongeveer 14miljoen voor Huntelaar

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=169432
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:21:31 #210
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51125496
Fiorentina heeft een erg goed seizoen gedraaid, ondanks het grote aantal strafpunten. Geen CL-voorronde en tsja, in mijn ogen toch geen echte topclub. Zal het denk ik goed doen in de UEFA-cup.

Echter geen club en geen competitie voor Sneijder.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:22:10 #211
51286 w00h00
Digital man!
pi_51125515
Chivu naar real madrid
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:22:40 #212
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51125541
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef super-mario het volgende:
Sunderland biedt ongeveer 14miljoen voor Huntelaar

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=169432
Bedankt voor de moeite lads, maar helaas peanutbutter.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:23:25 #213
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51125569
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:22 schreef w00h00 het volgende:
Chivu naar real madrid
Van de ene kutclub naar de andere. Die Madrileense hoeren boffen maar weer.
pi_51125596
Sunderland Fiorentina

Ajax

Ik geloof niet dat Huntelaar naar Sunderland gaat, kom op !
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_51125676
Volgend bericht heeft eigenlijk weinig te maken met Ajax, omdat we de komende jaren toch kampioen worden, maar goed;

'Play-offs op de tocht door hervormingen CL'

4/7/2007 12:00

De plannen van UEFA-baas Michel Platini vanaf 2009 te komen tot een nieuwe opzet van de Champions League, zouden wel eens het einde kunnen betekenen van de play-offs in de Eredivisie. Nederland houdt op basis van de coëfficiëntenlijst slechts één startbewijs over, terwijl de bekerwinnaar zich via de voorronden kan plaatsen.

Het Algemeen Dagblad bericht over de hervormingen van de Champions League op basis van geheime notities waarop de krant zegt beslag te hebben gelegd. Het hoofdtoernooi verandert niet van opzet en blijft bestaan uit een deelnemersveld van 32 ploegen verdeeld over acht poules van vier clubs.

De kwalificatie gaat echter wel op de schop. Voortaan zullen 22 deelnemers rechtsreeks worden toegelaten tot de hoofdfase van de Champions League: de nummers één tot en met drie van Spanje, Italië en Engeland, de nummers één en twee van Frankrijk, Duitsland en Portugal en de kampioenen van de landen die de zevende tot en met de twaalfde plaats innemen op de coëfficiëntenlijst, waaronder Nederland dat op dit moment achtste staat.

Nog eens tien ploegen kunnen zich plaatsen via de voorronden. Zes tickets worden vergeven aan de kampioenen uit de kleine landen en vier plaatsen gaan naar de bekerhouders van de eerste zestien landen van de UEFA-ranglijst, die eveneens in een voorronde tegen elkaar uitkomen.

Als de plannen van Platini doorgang vinden, betekent dat dat Nederland op basis van de eindstand van de Eredivisie alleen nog de kampioen levert aan de Champions League. De tweede Champions League-plaats komt dan te vervallen. De afgelopen twee seizoenen streden de nummers twee tot en met vijf via de play-offs om het tweede Champions League-ticket. Die duels verliezen hun waarde als de winnaar niet wordt beloond met een plaats in de voorronde van het belangrijkste Europese toernooi.
pi_51125678
Sunderland
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:28:16 #217
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51125750
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Black-Death het volgende:

Ik geloof niet dat Huntelaar naar Sunderland gaat, kom op !
Dat lijkt me niet nee..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51125766
OMG nog maar 1 CL plek voor NL is wel kut hoor.. Maja dat wordt dan toch Ajax
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_51126040
WTF Sunderland
AFC AJAX
pi_51126199
Wanneer doet Fiorentina een overnamebod op Ajax?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51126625
Column op vi.nl
quote:
Het meest schrijnende voorbeeld is wat dat betreft Zlatan Ibrahimovic. Ooit werd hij als groot talent binnengehaald bij Ajax, maar na een jaar was hij compleet afgebrand. De Zweed kon niet kaatsen, was geen afmaker en maakte alleen maar verkeerde keuzes. Voor een slechte voetballer heeft hij een heel goede techniek, maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek, zo oordeelde Johan Cruijff. Ibrahimovic stond op het punt te tekenen voor Wolverhampton Wanderers in de Engelse First Division, maar de mislukte spits besloot nog één jaar in Amsterdam te blijven. De rest is geschiedenis. Daarna werd hij beoordeeld op wat hij wél kon en dat bleek nogal wat te zijn. Tegenwoordig is hij dé topspits in de Italiaanse Serie A.
Uhm..Wolverhampton? Zuigt die dat uit zijn duim of was daar toen echt sprake van?
pi_51126642
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef DouweEgbert het volgende:
Volgend bericht heeft eigenlijk weinig te maken met Ajax, omdat we de komende jaren toch kampioen worden, maar goed;

'Play-offs op de tocht door hervormingen CL'

4/7/2007 12:00

De plannen van UEFA-baas Michel Platini vanaf 2009 te komen tot een nieuwe opzet van de Champions League, zouden wel eens het einde kunnen betekenen van de play-offs in de Eredivisie. Nederland houdt op basis van de coëfficiëntenlijst slechts één startbewijs over, terwijl de bekerwinnaar zich via de voorronden kan plaatsen.

Het Algemeen Dagblad bericht over de hervormingen van de Champions League op basis van geheime notities waarop de krant zegt beslag te hebben gelegd. Het hoofdtoernooi verandert niet van opzet en blijft bestaan uit een deelnemersveld van 32 ploegen verdeeld over acht poules van vier clubs.

De kwalificatie gaat echter wel op de schop. Voortaan zullen 22 deelnemers rechtsreeks worden toegelaten tot de hoofdfase van de Champions League: de nummers één tot en met drie van Spanje, Italië en Engeland, de nummers één en twee van Frankrijk, Duitsland en Portugal en de kampioenen van de landen die de zevende tot en met de twaalfde plaats innemen op de coëfficiëntenlijst, waaronder Nederland dat op dit moment achtste staat.

Nog eens tien ploegen kunnen zich plaatsen via de voorronden. Zes tickets worden vergeven aan de kampioenen uit de kleine landen en vier plaatsen gaan naar de bekerhouders van de eerste zestien landen van de UEFA-ranglijst, die eveneens in een voorronde tegen elkaar uitkomen.

Als de plannen van Platini doorgang vinden, betekent dat dat Nederland op basis van de eindstand van de Eredivisie alleen nog de kampioen levert aan de Champions League. De tweede Champions League-plaats komt dan te vervallen. De afgelopen twee seizoenen streden de nummers twee tot en met vijf via de play-offs om het tweede Champions League-ticket. Die duels verliezen hun waarde als de winnaar niet wordt beloond met een plaats in de voorronde van het belangrijkste Europese toernooi.
De bekerwinnaar in de CL Nou ja zijn we iig van die vreselijke play-offs af...
pi_51126645
Fiorentina is echt in elke Ajacied geinteresseerd zeg... Wie verzint deze geruchten in vredesnaam.
pi_51126671
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:22 schreef w00h00 het volgende:
Chivu naar real madrid
Leuk toch voor hem? Meest succesvolle club van de wereld. Niks mis mee.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51126680
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:53 schreef Freak187 het volgende:
Fiorentina is echt in elke Ajacied geinteresseerd zeg... Wie verzint deze geruchten in vredesnaam.
In dat geval: Lindenbergh we hebben een club voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')