Niet liegen je wilt dat stiekem ook zienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Schijnt naar een 3e divisie club in Spanje te gaan..
Kon Kaka niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
Perez schijnt in een ruil met Van der Vaart te worden betrokken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij is Damián nog lang niet klaar voor het eerste.
Nee, hij aast op een vertrek naar Chelsea..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
Benni wil weg bij Blackburn (kan me er wel iets bij voorstellen met de hete adem van Righters in je nek).
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Enig idee waarom hij weg wil?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
Benni wil weg bij Blackburn (kan me er wel iets bij voorstellen met de hete adem van Righters in je nek).
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.quote:
Nou je 't zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.![]()
Niet haalbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Zonde, mooie reden om onder suffe familiaire verplichtingen uit te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:51 schreef Silenus het volgende:
Ajax - FC Twente is dus níet op tweede kerstdag, maar een dag later. Wel relaxt natuurlijk.
Klopt, ben je het ook met me eens? Zo niet, dan komt dat nog wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Leuk die rugnummers, ik gok alleen dat Montana het anders zou doen . . . .
Serieus, weet ook meteen wie je bedoelt. Niet echt vrouwelijk, nogal lang enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.![]()
Jup, doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef Luco het volgende:
Perez vs V.d. Vaart? Doen??
Rot toch op met die onzin berichten. VdV komt echt niet terug naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef Luco het volgende:
Perez vs V.d. Vaart? Doen??
Na Spanje wel..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin berichten. VdV komt echt niet terug naar Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |