Hij heeft het gewoon gezegd en tuurlijk vinden belgen als hij de sfeer hier hard. Oprotten met hem.quote:
Omdat je het in de media heb gehoord is het ook zo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon gezegd en tuurlijk vinden belgen als hij de sfeer hier hard. Oprotten met hem.
Hij heeft nooit letterlijk gezegd dat de sfeer te hard was. Dit wordt al maanden stellig ontkent. Je moet niet alles geloven wat de media je vertelt. De Mul wil graag naar een andere club en dáárom hoop ik dat hij mag en kan vertrekken. Wat de reden van de Mul precies is laat ik in het midden. Als je goed gelezen had, had je dit al begrepen. Ik opper immers nergens dat ik vind dat de Mul moet blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon gezegd en tuurlijk vinden belgen als hij de sfeer hier hard. Oprotten met hem.
quote:
Ohja, dit stukje nog. Vermaelen en Verthongen dan ook maar een seizoenskaart geven? En alle negers meteen uit de selectie want die zijn lui, zo zegt 'men'. Wat een non argument.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat ben jij een rasist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ohja, dit stukje nog. Vermaelen en Verthongen dan ook maar een seizoenskaart geven? En alle negers meteen uit de selectie want die zijn lui, zo zegt 'men'. Wat een non argument.
Vermaelen en Vertongen zijn vernederlandse belgen. De mul is echt zon belg belg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ohja, dit stukje nog. Vermaelen en Verthongen dan ook maar een seizoenskaart geven? En alle negers meteen uit de selectie want die zijn lui, zo zegt 'men'. Wat een non argument.
Nou, ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vermaelen en Vertongen zijn vernederlandse belgen. De mul is echt zon belg belg.
Nee hoor. Ik ben een goede vriend van Kenneth Perez. Soms flappen die dingen er gewoon uit.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een goede vriend van Kenneth Perez. Soms flappen die dingen er gewoon uit.
OH MIJN GOD!quote:
Schijnt naar een 3e divisie club in Spanje te gaan..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef andre347 het volgende:
Waar hangt Patrick Kluivert de laatste dagen uit? Misschien iets als Back-Up ?
Omdat ze bij Ajax geen talent hebben, daarvoor heb je een jeugdopleiding nodig en die is alleen in Eindhoven te vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom doet ajax niet aan die talenten pools etc?
dat is al van Rotterdam-Zuidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom doet ajax niet aan die talenten pools etc?
Leuk die rugnummers, ik gok alleen dat Montana het anders zou doen . . . .quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef DouweEgbert het volgende:
Ajax maakt rugnummers seizoen 2007/2008 bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |