Linksbuiten, rechtsbuiten, centrumspits en in 4-4-2 heeft hij ook wel trek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
Is Babel nou eigenlijk multifunctioneel of kan ie op geen enkele positie 'super' uit de voeten?
Ik denk dat het met Kennedy moeten doen, en daar achter De Mul of die Doutie mocht hij blijven. Tevens kan Leonardo er ook nog lopen, dus dat zal wel niet zoveel prioriteit bij Van Geel hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou ik wil nog steeds wel een echte aankoop voor de rechtsbuiten positie.
Ik hoef de mul nooit meer in ajax shirt te zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat het met Kennedy moeten doen, en daar achter De Mul of die Doutie mocht hij blijven. Tevens kan Leonardo er ook nog lopen, dus dat zal wel niet zoveel prioriteit bij Van Geel hebben.
Ik zie liever een tweede spits komen.
Kennedy is wel een rechtsbuiten. Heeft het erg goed gedaan bij Twente en ik hoop dat hij het nu weer kan bewijzen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Nou ik wil nog steeds wel een echte aankoop voor de rechtsbuiten positie.
En wie rechtsbuitens als kennedy geblesseerd is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kennedy is wel een rechtsbuiten. Heeft het erg goed gedaan bij Twente en ik hoop dat hij het nu weer kan bewijzen.
Kan voorgeven, koppen en schieten. Ver genoeg voor de Eredivisie, nu internationaal nog kijken.
Delorge of Krohn-Dehli of Babel of Leonardo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En wie rechtsbuitens als kennedy geblesseerd is?
Ik zie hem ook liever vertrekken, en ik was er al van overtuigd dat het min of meer rond was met Sevilla. Maar dat valt dus vies tegenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik hoef de mul nooit meer in ajax shirt te zien eigenlijk.
Delorge en Kroon delie hoeven we niet over te hebben. Babel kan niet rechtsbuiten en Leonardo is tot september geblesseerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Delorge of Krohn-Dehli of Babel of Leonardo.
Geen geweldige opties, je hebt gelijk.
Niet voor rechtsbuiten komop nou.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb toch nog het gevoel dat die Delorge nog best nuttig kan zijn.
Lijkt me ook. Zodra de Mul een gezellige kleedkamer heeft gevonden kan van Geel aan de slag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Nu is de positie van rechtsbuiten dubbel bezet, maar als Tom de Mul vertrekt, moet er nog een rechtsbuiten komen. Denk alleen dat Ajax pas koopt, als het verkocht heeft, en dat valt alleen maar te prijzen!
Ik denk dat Van Geel al een lijstje heeft en een telefoon met snelkiesnummersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Zodra de Mul een gezellige kleedkamer heeft gevonden kan van Geel aan de slag.
Laat hem dan op de tribune zitten, dan hoeft die tenminste nooit meer een kleedkamer van binnen te zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef ub40_bboy het volgende:
De Mul vind de sfeer te hard bij ajax. Dat moet voor ajax een teken zijn om een nieuwe rechtsbuiten te halen en als de mul geen nieuwe club vind gaat ie maar apart trainen en in kleedkamer 2 zitten.
Trainen mag ie doen op een bijveld omkleden mag in kleedkamer 2 en hij krijgt een seizoenskaart voor het komende seizoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laat hem dan op de tribune zitten, dan hoeft die tenminste nooit meer een kleedkamer van binnen te zien.
Nouja, zo zwart wit werkt het niet en dat begrijp je toch zelf ook wel mag ik hopen. Wat de Mul exact gezegd heeft zullen we nooit weten. Zowel hij als Ajax ontkennen dat het om de te harde sfeer zou gaan. Ik zie de Mul liever vertrekken, maar pas als dat daadwerkelijk gebeurd kan er gekeken worden naar een vervanger. Ajax kan financieel te veel risicos nemen tot ze zeker weten dat de Champions League behaald wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef ub40_bboy het volgende:
De Mul vind de sfeer te hard bij ajax. Dat moet voor ajax een teken zijn om een nieuwe rechtsbuiten te halen en als de mul geen nieuwe club vind gaat ie maar apart trainen en in kleedkamer 2 zitten.
Asjeblieft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef andre347 het volgende:
Waar hangt Patrick Kluivert de laatste dagen uit? Misschien iets als Back-Up ?
Het is toch ook volkomen begrijpelijk dat zo'n verlegen Belgje de sfeer hier te hard vind. Oprotten met hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, zo zwart wit werkt het niet en dat begrijp je toch zelf ook wel mag ik hopen. Wat de Mul exact gezegd heeft zullen we nooit weten. Zowel hij als Ajax ontkennen dat het om de te harde sfeer zou gaan. Ik zie de Mul liever vertrekken, maar pas als dat daadwerkelijk gebeurd kan er gekeken worden naar een vervanger. Ajax kan financieel te veel risicos nemen tot ze zeker weten dat de Champions League behaald wordt.
neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef andre347 het volgende:
Waar hangt Patrick Kluivert de laatste dagen uit? Misschien iets als Back-Up ?
Lees mijn post nog eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is toch ook volkomen begrijpelijk dat zo'n verlegen Belgje de sfeer hier te hard vind. Oprotten met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |