44 dagen. Hopelijk winnen we met grote cijfers van De graafschaap.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Messenga het volgende:
Transfernieuws waar blijf je.
Ja nog iets minder dan 2 maand ja.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Messenga het volgende:
Voorlopig doen we het met wat stagiairs en Jurgen Colinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Messenga het volgende:
Whehequote:
Nou nouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whehe
Nee, het is nogal apart, Feyenoord hoor je veel van, PSV is bezig met een talent uit Latijns Amerika, en wij halen 2 Afrikanen en Jurgen Colin op proef.
Jurgen Colinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Voorlopig doen we het met wat stagiairs en Jurgen Colin![]()
Ze zullen toch wel 1 of 2 aansprekende aankopen doen?!
Nee, man. Juist lachen voor een keer! Ik zie de FOK!kers al voor me: koningdavid als pastoor, Sethje als bierpul, BonJovi als een lid van de YMCA en Riro in zo'n leuk pakkie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Als jullie die idiote carnavalsoutfits maar thuis laten.
Colin?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Luco het volgende:
Ajax!
Maar goed, nog geen spraakmakende transfers tot nu toe dus?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Juist lachen voor een keer! Ik zie de FOK!kers al voor me: koningdavid als pastoor, Sethje als bierpul, BonJovi als een lid van de YMCA en Riro in zo'n leuk pakkie.
![]()
Nee, serieus. Laat die stomme PSV'ers lekker carnaval vieren!
Ik vind dat in die zin spraakmakend, dat er nog nooit iemand over gedacht of over gesproken heeft voordat het bekend werd . . . (man wat een zin)quote:
Riro in zo een pakjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Juist lachen voor een keer! Ik zie de FOK!kers al voor me: koningdavid als pastoor, Sethje als bierpul, BonJovi als een lid van de YMCA en Riro in zo'n leuk pakkie.
![]()
Nee, serieus. Laat die stomme PSV'ers lekker carnaval vieren!
Neem aan van wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:33 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat dat Teamgeist logo op die sokken doorschijnt vanaf de scheenbeschermers van Gabri, en dat dat niet in de sokken zelf verwerkt zit?
Die rechtsbuiten Doutie schijnt wel indruk te hebben gemaakt tijdens de Copa Amsterdam, dus daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef Luco het volgende:
Heijblok, en die afrikanen op proef werd wel veel over gesproken voordat ze kwamen?
Heijblok van hetzelfde laken een pak, maar die Afrikanen komen toch van ACT?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:36 schreef Luco het volgende:
Heijblok, en die afrikanen op proef werd wel veel over gesproken voordat ze kwamen?
Ik houdt mijn outfit thuis. Alhoewel mijn lichaam die dag meer uit alcohol dan water zal bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |