Rhanna ken ik niet maar dat is ook idd ook niks om mee te spotten, door dat soort mensen worden meiden die het daadwerkelijk mee hebben gemaakt niet meer geloofd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:22 schreef Sebasser het volgende:
Zo is rhanna 4 keer verkracht ofzo.
Is het tegenwoordig jofel om dat in ieder topic te plaatsen waar overduidelijk de klacht in vermeld staat of is een beetje doordenken te veel gevraagd dezer dagen?quote:
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Zo heb ik op een ander forum meegemaakt dat iemand vertelde dat haar zoontje was overleden, bleek achteraf onzin te zijn, deze dame had niet eens kinderen.
Zelfs dat iemand zelf was overleden, bleek ook nep te zijn.
Zo, jij dacht laat ik eens iets neerzetten wat totaal niet voorspelbaar is.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!
Tja, soms durf ik wel eens een uitdaging aan te gaan, berouw komt na de zonde he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Het ís wél fok he.
Tja, als mensen heel hun leven lang van alles bij elkaar liegen an geloven mensen het niet meer als er echt iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Zo ik had ikooit een klasgenote die alles bij elkaar loog.
Het werd ook steeds bizarder. Uiteindelijk kwam ze zelfs met het verhaal dat ze kanker had, en daarom een beetje prikkelbaar was de afgelopen tijd. Niemand geloofde haar meer en niet lang daarna hebben we haar niet meer gezien. Echt te triest gewoon.
Misschien is ze wel dood.![]()
En, hoe ben jij heengegaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben ook overleden.![]()
..
In me vorige leven![]()
Dát weet ik nog niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
En, hoe ben jij heengegaan?
(wel off topic maar ja)
Doodgaan... Da's wel het laatste wat ik doe...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef mvingerhoets het volgende:
Dood gaan is voor mietjes!!
Wel mooi om dat tijdens een vergadering te zeggen: als ik een beetje prikkelbaar over kom, ik heb kanker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Het werd ook steeds bizarder. Uiteindelijk kwam ze zelfs met het verhaal dat ze kanker had, en daarom een beetje prikkelbaar was de afgelopen tijd. Niemand geloofde haar meer en niet lang daarna hebben we haar niet meer gezien. Echt te triest gewoon.
M'n koffie! Wat doe je!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon, aandachtshoer!
Ach, als je eenmaal dood bent lig je er ook niet meer wakker van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef Kwootzak het volgende:
[..]
Doodgaan... Da's wel het laatste wat ik doe...!
Ik ook, ik had zo'n aansteller in de klas die in een jaar tijd zomaar een door haar familie vermoorde tante, een ernstige vorm van Pfeifer, een bijna-tumor en iets met haar longen had, en die bovendien plotseling kreupel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
Dat gaat het dus wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt man.
Op internet kan alles, maar zolang het irl niet zo ver gaat !
Dus je knie zit er eigenlijk IRL nogl gewoon aan begrijp ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt man.
Dat gaat het vaak dus wel, zo heb je ook 'Münchhausensyndroom' en 'Münchhausen by proxy', dat zijn wel echte psychologische aandoeningen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt man.
Dat is niet zo. Dan gaan ze nog meer aandacht vragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef rena het volgende:
Dat soort mensen kun je het beste negeren, hoe minder aandacht ze krijgen hoe sneller ze er mee zullen stoppen![]()
Op internet ook hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus je knie zit er eigenlijk IRL nogl gewoon aan begrijp ik?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Mardoek50 het volgende:
Bv:
[afbeelding]
Het gaat ook verder dan alleen "grappen", je hebt ook nog oplichters, bedriegers en pathologische leugenaars, pseudologia fantastica...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad.. op FOK! zitten ook een zooi van dat soort figuren..
Ach ja, je moet wat voor aandacht doen..
De een wordt mod, de ander verzint een overleden zoontje..
We maken er nu ook steeds grappen over.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wel mooi om dat tijdens een vergadering te zeggen: als ik een beetje prikkelbaar over kom, ik heb kanker.![]()
Zelfspotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef Janetje het volgende:
Inderdaad.. op FOK! zitten ook een zooi van dat soort figuren..
Ach ja, je moet wat voor aandacht doen..
De een wordt mod, de ander verzint een overleden zoontje..
Zo iemand had ik ook, maar ze verzon niet alleen ziektes maar ook dat ze in verschillende musicals en films de hoofdrol had gespeeld, meegedaan aan het eurovisiesongfestival (en had gewonnen uiteraard) en in de finale van de Achmea Kennis Quiz zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef CLM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Zo iemand had ik ook, maar ze verzon niet alleen ziektes maar ook dat ze in verschillende musicals en films de hoofdrol had gespeeld, meegedaan aan het eurovisiesongfestival (en had gewonnen uiteraard) en in de finale van de Achmea Kennis Quiz zat.
Echt gek die mensen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo meldde een meisje/ aandachtshoer op de middelbare school dat ze zwanger was, want ze was 2 dagen overtijd...![]()
Heel de klas over de zeik.
Klein detail: ze had geen vriend of uberhaupt sex gehad...![]()
quote:
Toch is het best een prestatie als je er in slaagt om iedereen het te laten geloven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Hele verhalen en andere levens worden verzonnen om aandacht te krijgen en soms gaan ze daar wel extreem ver in.
ik moet zeggend at ik in de loop der jaren wel voorzichtiger ben geworden, een paar jaar terug wat ik echt nog zo'n naief eendje wat veel geloofde (waarom zou iemand daar toch over liegen?)en dat is nu voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef 700MB het volgende:
[..]
Toch is het best een prestatie als je er in slaagt om iedereen het te laten geloven.
Iemand die je niet/nauwelijks kent pas geloven als er bewijs is lijkt me een zeer verstandige instelling.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:51 schreef KD-fotografie het volgende:
Maar misschien zelfs een beetje doorgeslagen, nu vertrouw ik het meestal niet.
net als al die FOK!sters die een kusje op de wang van hun vriendin al biseksueel vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Hele verhalen en andere levens worden verzonnen om aandacht te krijgen en soms gaan ze daar wel extreem ver in.
Dus omdat het veelvoudig voorkomt moet ik het maar normaal vinden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef Buschetta het volgende:
Mensen die klagen over internetgrappen en leugenaars zijn een beetje het type mensen die geloven dat ze met een lekker wijf of gozer aan de telefoon hangen terwijl ze een 0900 nr bellen.
Je hebt zeker ook nachtmerries gehad toen je Tub girl en Goatse voor het eerst zag ?
Daar heeft Claudia de Breij nog een leuk stukje op verzonnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:55 schreef Herald het volgende:
[..]
net als al die FOK!sters die een kusje op de wang van hun vriendin al biseksueel vinden
Ik zwerf al op het internet toen het nog 2 draadjes van het witte huis naar het pentagon waren met van die bonen blikjes eraan.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dus omdat het veelvoudig voorkomt moet ik het maar normaal vinden?
En nee, ik heb eigenlijk nooit 0900 nummers gebeld (O'nee, ik lieg, 1x samen met vriendinnen toen ik 13 was alleen toen waren het nog 06 nummers) en tubgirl heb ik geen nachtmerries van gehad, wel braakneigingen maar denk dat ieder normaal mens dat zal hebben met tubgirl.
En Goatse ken ik niet, aangezien je dat met tubgirl vergelijkt is dat maar goed ook denk ik.![]()
Maar dat jij leugenaars en tubgirl als iets normaals ziet op het internet zegt denk ik meer over jou dan over mij.
Meestal zijn dat soort meisjes ook nog zo lelijk dat ze blij mogen zijn dat iemand ze wil verkrachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef boekenworm het volgende:
Pffft...op de middelbare school had ik iemand in de klas die beweerde om de haverklap verkracht te worden (welliswaar altijd door vreemde) altijd een enge ziektes onder de lede had en noem maar op. Dat gebeurde altijd als we toetsen hadden of wanneer er huiswerk ingeleverd moest worden.
Nou ja, het verbaast me niets dat je enge ziektes oploopt als je telkens door vreemde mensen verkracht wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef boekenworm het volgende:
Pffft...op de middelbare school had ik iemand in de klas die beweerde om de haverklap verkracht te worden (welliswaar altijd door vreemde) altijd een enge ziektes onder de lede had en noem maar op. Dat gebeurde altijd als we toetsen hadden of wanneer er huiswerk ingeleverd moest worden.
Komkom, dit is Fok!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Zo, jij dacht laat ik eens iets neerzetten wat totaal niet voorspelbaar is.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |