SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vader had 1 cm briefgeld bij zich had ie verdiend door z'n huis en inboedel te verkopen.![]()
En daar gaan ze dan vanuit Drenthe met een oude BMW volgepropt met 5 man....en een aanhangertje![]()
Oja en natuurlijk die hoerige kanker generator niet vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom er nu eerst een paar enters in mijn OP zit weet ik niet het staat allemaal goed
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
niet alleen "wilden"... ze doen het ook gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Mindstate het volgende:
Wtf ze willen met een aanhangertje en 8 duizend euro een nieuw leven starten :s
iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet alleen "wilden"... ze doen het ook gewoon
maar Hilda praat nu wel een stuk beterquote:
@#$@#%@%^^@#$%^@^@^@#%@%@#%@^@&^($#$%^#$%^#$^ het@#%@#gaat nu wat @#$@#$%@#beterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar Hilda praat nu wel een stuk beter
niet dat ze te verstaan is.. maar da's niet zo belangrijk
Ja hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:02 schreef wendy4ever het volgende:
Dat ga ik zeker terug kijken vanavond (kan niet op mijn werk)
Zijn er nog meer uitzendingen of was het maar 1 aflevering..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door teamlead op 03-07-2007 13:06:28 (gvd.. kben soms ook gewoon een kneus) ]If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:03 schreef teamlead het volgende:
trouwensDat weet ik eigenlijk niet....maar ik zag wel een optocht met een soort kruis ofzo zou zo maar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door teamlead op 03-07-2007 13:09:33 (tags in quote ff aangepast) ]Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
En dat is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Gripper het volgende:
Hadden ze nou maar een Rabobank climate card gehad, dan was alle ellende over geweest![]()
het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
Tering zeg, ze mochten wel ondertiteling bij die met die spraakwaterval![]()
de eerste tijd werd gezien als vakantie geloof ik. Je mag een aantal dagen per jaar naar het buitenland met een WW uitkering. Daar had ie toch ook nog gedonder mee op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:13 schreef Razor21 het volgende:
Snapte alleen niet hoe die vent uitkering kon blijven ontvangen terwijl in Portugal is gaan wonen![]()
je hebt z'n duits nog niet gehoord zeker ?quote:
Nee, je mag maar een aantal dagen per jaar op vakantie naar het buitenland. Binnen 9 dagen moesten ze dus een huis hebben - dan is het geen vakantie en kun je je WW-uitkering prima meenemen. Alleen duurt die maar een half jaar ofzo, en daarna heb je geen recht op een bijstandsuitkering.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
de eerste tijd werd gezien als vakantie geloof ik. Je mag een aantal dagen per jaar naar het buitenland met een WW uitkering. Daar had ie toch ook nog gedonder mee op een gegeven moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |