Jij hebt wel wat met mislukken he? Lukt het daar in apieland ook een beetje?quote:
Ik ben van 1980, bal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroegah ja... toen er nog geen ballen waren zoals jij
Dan moet je toch eens gaan kijken op www.112drenthe.com om te zien hoeveel ongevallen er gebeuren op de A28.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef OldJeller het volgende:
Als je 90 km/h op de snelweg te hard zou rijden had ik het ook suf gevonden dat je een bon kreeg/moest voorkomen.
Maar in een bebouwde kom hardrijden vind ik onnodig en niet kunnen; daar heb je wel kans dat er opeens een fietser of kind voor je auto ligt.
De gestapo-politie kan daarom beter in de bebouwde kom gaan controleren ipv de snelweg, dat is beter voor de veiligheid, maar goed.. we weten allen dat ze het niet daarvoor doen, maar voor het geld.
Honden.
het lukt me prima om naar zo'n mislukkeling als jij te kijken idd.. ver van boven is al de negatieve straling om je heen te zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met mislukken he? Lukt het daar in apieland ook een beetje?
En je was zo content met die kutsprinter van je werkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar nederland is kut.
En een supra is de beste auto van de wereld.
Hey, maar vertel eens, kom je die boomhut van je nog wel eens uit of niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lukt me prima om naar zo'n mislukkeling als jij te kijken idd.. ver van boven is al de negatieve straling om je heen te zien.
als ik een supra gehad had, had ik zeker met 200 langs die school gereden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En je was zo content met die kutsprinter van je werk
Kutchauffeur.
Denk na voordat je bij een school langsrijdt![]()
luxe boomhutten dan, als er internet in zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, maar vertel eens, kom je die boomhut van je nog wel eens uit of niet?
En waar laat je je pakketten dan in die supra?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als ik een supra gehad had, had ik zeker met 200 langs die school gereden.
ja, ik ga dadelijk lekker rijstkorrels met een stukkie kip en saus naar binnen werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, maar vertel eens, kom je die boomhut van je nog wel eens uit of niet?
Ja, die geiteneukers zorgen wel voor zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
luxe boomhutten dan, als er internet in zit
selektvracht is voor afgekeurde mensen die bij de sociale opvang zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
En waar laat je je pakketten dan in die supra?
Lamlul! Meneertje selektvracht
ja, van alle gemakken voorzien, beter als de gemiddelde dish-city in Nederlandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
luxe boomhutten dan, als er internet in zit
Amai! Da's toch wel heel inheems en origineel zeg. Het is maar goed dat je naar Indonesie bent gegaan en ons daarvan op de hoogte kunt houden. Anders hadden we dat weer mooi gemist!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ga dadelijk lekker rijstkorrels met een stukkie kip en saus naar binnen werken.
dat vindt Jarno niet leuk dat je dat zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
selektvracht is voor afgekeurde mensen die bij de sociale opvang zitten
Types als jij dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
selektvracht is voor afgekeurde mensen die bij de sociale opvang zitten
het is dat je erom vroeg, zo bijzonder is het namelijk helemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Amai! Da's toch wel heel inheems en origineel zeg. Het is maar goed dat je naar Indonesie bent gegaan en ons daarvan op de hoogte kunt houden. Anders hadden we dat weer mooi gemist!
Ach, ik weet wat er ná de opvang komt: emigreren naar een ver land en dan op een Nederlands forum heel tof gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat vindt Jarno niet leuk dat je dat zegt
zo tof doe ik niet hoor, als je dat vindt moet je nog even een paar jaar terug naar de opvangquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik weet wat er ná de opvang komt: emigreren naar een ver land en dan op een Nederlands forum heel tof gaan lopen doen.
sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat vindt Jarno niet leuk dat je dat zegt
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef McKillem het volgende:
LolEen baas die je wil ontslaan omdat je wijgerd te hard te rijden?
Jammer dat je naar hem hebt geluisterd, dit had je 3x dik gewonnen in de rechtbank.
vergeet niet de rest ook te lezenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef McKillem het volgende:
LolEen baas die je wil ontslaan omdat je wijgerd te hard te rijden?
Jammer dat je naar hem hebt geluisterd, dit had je 3x dik gewonnen in de rechtbank.
quote:
Vandaar die zelfgeiltopics in je sig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo tof doe ik niet hoor, als je dat vindt moet je nog even een paar jaar terug naar de opvang
Hé.. op dit punt ben ik het met je eens!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En je bent er nog trots op ook
. Walgelijk ventje
...
tuurlijk, aso's for teh pwn!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En je bent er nog trots op ook
. Walgelijk ventje
...
Nou, vandaar dat je een zielig landverradertje bent die het hier niet kon redden en toen maar snel is afgetaaid naar zo'n apenland waar ze nog U tegen de witjes zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, vandaar inderdaad, en dan?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, vandaar dat je een zielig landverradertje bent die het hier niet kon redden en toen maar snel is afgetaaid naar zo'n apenland waar ze nog U tegen de witjes zeggen.
De ene week nog burgerflipper, de volgende week de king himself in Indo-fuckin'-nesie.quote:
quote:
Jeweet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
De ene week nog burgerflipper, de volgende week de king himself in Indo-fuckin'-nesie.
altijd nog beter dan naar renesse gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
De ene week nog burgerflipper, de volgende week de king himself in Indo-fuckin'-nesie.
Ze is heul lekker hoorquote:
Wat mij betreft had je meteen tegen de muur gemogen. En dan zelf de kogel betalen graag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met 90 door een straat met scholen waar je 30 mag ben je inderdaad dé lul.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |