Hoi muis, nou mijn computer is nog steeds stuk en MSN valt steeds uit dus mijn gesprekken worden steeds afgebroken maarrr per keer dat ik heb opgestart kan ik MSN maar één keer openen en dan duurt het opstarten weer een half uur en dan zijn ze weg en dus kan ik heul geen belangrijke gesprekken meer voerenquote:
Je was op zoek naar een nieuwe ... Niet gelukt dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi muis, nou mijn computer is nog steeds stuk en MSN valt steeds uit dus mijn gesprekken worden steeds afgebroken maarrr per keer dat ik heb opgestart kan ik MSN maar één keer openen en dan duurt het opstarten weer een half uur en dan zijn ze weg en dus kan ik heul geen belangrijke gesprekken meer voeren.
Uh zou ut niet wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef TherAngelina het volgende:
Eend heeft ook weer een leven merk ik?
Jawel, alleen die komt eind deze week pas aan denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was op zoek naar een nieuwe ... Niet gelukt dus![]()
Ohh ff afzien.. en je bent nog onlinequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jawel, alleen die komt eind deze week pas aan denk ik.
Ola Veulertquote:
Blijkbaar... Hee had je mijn boekenkast oplossing nog gezien ? Nou ja niet van mij maar van Itsmequote:
Ja dat zag ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
Blijkbaar... Hee had je mijn boekenkast oplossing nog gezien ? Nou ja niet van mij maar van Itsme![]()
Ja die bedoel ik ...Oh o.k. blijft je eigendom Lijkt mooi heb me er niet in verdiept .. Wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja dat zag ik
Maar dat is geen echte boeken ruil ofzo. Nee je legt gewoon boeken te vondeling en dan nemen andere mensen hem mee om te lezen... http://www.bookcrossing.nl/ is de Nederlandse site ervan.
Merk hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben het gewoon zo gewend om nachten achter MSN te zitten. Echt afkicken. En ik ben nog offline, maar een pagina vernieuwen kost drie minuten, same voor een nieuw berichtje en een pagina openen kost tien minuten
.
Is het ook wel. Ik heb een paar dubbele die ik binnenkort wel ergens te vondeling ga leggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
Ja die bedoel ik ...Oh o.k. blijft je eigendom Lijkt mooi heb me er niet in verdiept .. Wel een goed idee
Arme jij. Maar je krijgt een nieuwe... Dan kan je alle schade inhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben het gewoon zo gewend om nachten achter MSN te zitten. Echt afkicken. En ik ben nog offline, maar een pagina vernieuwen kost drie minuten, same voor een nieuw berichtje en een pagina openen kost tien minuten
.
Ik had bijna alle Stephen Kings dubbel. Me vader was ook een freak en die kocht en ik ook. Heb die ooit weggegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is het ook wel. Ik heb een paar dubbele die ik binnenkort wel ergens te vondeling ga leggen![]()
Oh dat hebben we hier met baantjers... Maar ik koop ze niet want het is makkelijk om ze bij me pa te jatten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
Ik had bijna alle Stephen Kings dubbel. Me vader was ook een freak en die kocht en ik ook. Heb die ooit weggegeven
Hahaha een van ons was altijd te laat ... Pa: he heb net de nieuwe King gekocht.. Ik: Kut ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dat hebben we hier met baantjers... Maar ik koop ze niet want het is makkelijk om ze bij me pa te jatten.
Me pa koopt de nieuwe... Ik de ouwe die me pa mist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
Hahaha een van ons was altijd te laat ... Pa: he heb net de nieuwe King gekocht.. Ik: Kut ik ook![]()
Houwen zo dan ... See Yaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me pa koopt de nieuwe... Ik de ouwe die me pa mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |