zie fotoboekquote:Op donderdag 27 december 2007 02:06 schreef InProduction het volgende:
Ja, nu.. en gister... en eergister.... en morgen waarschijnlijk ook.....
en lelijkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb ze laatste tijd wel vaak in de broek, staat netter.
mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb ze laatste tijd wel vaak in de broek, staat netter.
ligt eraan bij wat voor evenement, op een verjaardag is het wel te doen uit de broek maar als je er netter op wil staan lijk je anders een sloddervos dus moet hij erinquote:
in combinatie met shortpants? ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:11 schreef ShortyPants het volgende:
Ik draag bijna elke dag wel een overhemd en een colbert. Ik ben makelaar van beroep, en dan is een overhemd toch wel een vereiste, laat staan een pak/colbert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die in 2022 geboren zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jongens in zwart overhemd met stoere spijkerbroek
Zeker 1 met van die draken eropquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef Desunoto het volgende:
Meeste overhemden zijn lelijk. Echt lelijk. En vooral saai. Ik heb er maar 1 in de kast voor de wat "nette" gelegenheden. Verder zal ik hem nooit dragen. Ben ook niet van plan er meer bij te kopen.
Lelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef Desunoto het volgende:
Meeste overhemden zijn lelijk. Echt lelijk. En vooral saai. Ik heb er maar 1 in de kast voor de wat "nette" gelegenheden. Verder zal ik hem nooit dragen. Ben ook niet van plan er meer bij te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |