Een van de eerste Foo Fighter nummers die ik echt goed vind. Ik hoop dat het album net zo goed is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Niet nieuw maar wel wreed:
Foo Fighters - Pretender
Die is echt al 500 jaar oud.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:24 schreef AstroStart het volgende:
Beetje fout, maar wel geniaal:
Kennedy - Your Mama
Deadmau5 bedoel je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef MouzurX het volgende:
House
Deadmou5 - jaded
![]()
(nogal lange opbouw bij deze link, je kan beter skippen naar 1min)
guy j - amsterdam .. ook een goeie
heh ik had hem nog geedit.... naja deadmau5 moest het zijn ja.quote:
Ik heb de track sinds 4 augustus op m'n pc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
heh ik had hem nog geedit.... naja deadmau5 moest het zijn ja.
Niet nieuw ?![]()
Niet echt nieuw nee, ik heb em al sinds 21 aug. maar wél nieuw in de zin van dat het de meeste mensen bereiktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij niet héél nieuw maar komt nu binnen bij de brand new charts
http://www.youtube.com/watch?v=ZXwUY_T3BCM
Sorry voor de dubbelpost, maar hier moest gewoon op gereageerd worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een van de eerste Foo Fighter nummers die ik echt goed vind. Ik hoop dat het album net zo goed is.
Alweer oud en grijs gedraaidquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
The Opposites ft. Willie Wartaal - Ik ben dom lomp en famous (bitches zitten aan m'n penis)
Dat is wel het slechtste nummer van de afgelopen maanden. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
The Opposites ft. Willie Wartaal - Ik ben dom lomp en famous (bitches zitten aan m'n penis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |