Hoe lullig dat ook voelt, het is een mooie eerste stap om verder te gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Gelukkig zijn mensen die dat soort uitspraken bezigen over het algemeen erg goed in het zijn van het levende bewijs van karmaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
"dat je er van geleerd hebt"?! Wat een arrogante kutuitspraak.
Dan hopen we daar maar op. Dat ze zelf op haar eigen bruiloft in de toekomst iets bedorvens moge eten en haar schoonfamilie onderkotsequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig zijn mensen die dat soort uitspraken bezigen over het algemeen erg goed in het zijn van het levende bewijs van karma.
zeven maal zeven maal van God verlaten en op de knieën kruipend door een bak vol knikkers en nog veel erger.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan hopen we daar maar op. Dat ze zelf op haar eigen bruiloft in de toekomst iets bedorvens moge eten en haar schoonfamilie onderkotse
Jeetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nou hoor ik dat ze blij is dat zeer weer single is.. (vriendin van dr nichtje) en dat ze hoopt dat ik er van geleerd hebt... wat een takkewijf ook eigenlijk.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen. Kennelijk betekende het voor haar een stuk minder dan voor mij. Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Geen beter vermaak dan Leedvermaak. Ik weet het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Nou hoor ik dat ze blij is dat zeer weer single is.. (vriendin van dr nichtje) en dat ze hoopt dat ik er van geleerd hebt... wat een takkewijf ook eigenlijk.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen. Kennelijk betekende het voor haar een stuk minder dan voor mij. Maar dr misplaatste cynisme is iig een flinke eye-opener, ik zie nu dat dit uiteindelijk zeker geen toekomst had gehad
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef nozem het volgende:
Het lijkt me een vals exemplaar van de andere sekse TS. Je komt er wel overheen!![]()
lurkt ze mee op fok?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
.. ze had er nogal lol om, terwijl ik er niet echt om kon lachen.
Beste druppel is dat geweest danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.
Je denkt dat het in de familie houden een goed idee is met deze geschiedenis?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef TheThirdMark het volgende:
* TheThirdMark houdt van het vrouwennetwerk mbt vriendinnen en familie.
Een lijntje?? Ze heeft een weekje getwijfeld, lijkt me een heel redelijke periode om e.e.a. in overweging te nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een beetje laf dat ze je aan het lijntje hield, maar goed er gaat niets verloren. Morgen is er gewoon weer een mooie dag en over een tijdje fladdert er wel weer wat nieuws langs.
En die hoopt dat 'hij er een lesje van heeft geleerd'..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een meisje voor wie een emmer braaksel de spreekwoordelijke druppel was.
Mwoa, waarom niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt dat het in de familie houden een goed idee is met deze geschiedenis?.
Ik zei niet dat het een lang lijntje was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een lijntje?? Ze heeft een weekje getwijfeld, lijkt me een heel redelijke periode om e.e.a. te overwegen. Daarna (...) tja wat gebeurde er daarna ook alweer
Dan is de knoop snel doorgehakt.
Als ik bij mijn nogmaarnetvriendinnetje de boel theatraal onderkots, ga ik me ook afvragen hoe diep de relatie bij mij eigenlijk zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En die hoopt dat 'hij er een lesje van heeft geleerd'..
Erg diep zat het in ieder geval niet bij mevrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |