quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Nou Seventh-Heaven, ik zou zeggen:
Die meid is jou niet waard. Als jij jezelf niet eens kan zijn en op een feestje nog niet eens een drankje mag doen dan zou je met haar niet gelukkig worden.
Er zijn zoveel vrouwen op de wereld, en er loopt er vast wel 1 bij die wél van mannen houdt die na 4 wodka/jus (50/50) de boel onderkotst en vervolgens totaal van de wereld is.
Het is alleen even zoeken.
als ik erachter zou komen dat de vrouw met wie ik ga poept, dump ik haar gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef niekth het volgende:
Nu hoef je in ieder geval niet de ontdekken dat ook vrouwen poepen. Althans, dit hoef je nog niet te ontdekken.
Dat willen we ook niet, dat zeggen we alleen maar om de pil te verguldenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd, vrouwen rukken je hart eruit, maar ze willen wel vrienden blijven.
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.
ihiihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.
Hoef je nog niet te verhuizen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
*grinnik*
oh ja, hoefde geen verkapte tvp meer te posten
Weinig kans dat ze nog komt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ze niet moet poepen tussendoor dan. Ik zou voor de zekerheid maar een marge van 40 minuten aanhouden.
Ah, wildpoepen dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Zotheid het volgende:
Nou ze zou niet bij mij poepen, ze wou op het plein in den haag afspreken.. Dat is wel bij mij om de hoek maar ze komt echt m'n huis niet in..
Iemand zin om te meeten, sta ik er teminste niet voor jan lul.
Je bent gewoon fuckin gay....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Zotheid het volgende:
Nou ze zou niet bij mij poepen, ze wou op het plein in den haag afspreken.. Dat is wel bij mij om de hoek maar ze komt echt m'n huis niet in..
Iemand zin om te meeten, sta ik er teminste niet voor jan lul.
Wtf man?quote:30 seconds to mars - the kill
What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?(Oh,Oh,Oh,Oh)
What if I fell to the floor
Couldn't take this anymore
What would you do, do, do?
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life.
What would you do?(Do,do)
You say you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now: this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, THIS IS WHO I REALLY AM
Oh oh
Oh oh
Oh oh
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you, you, you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
Come, break me down
Break me down
Break me down
What if I wanted to break...? (You say you wanted more, what are you waiting for? I'm not running from you...)
What if I, what if I, what if I... (bury me, bury me)
Maken we er een gang-bang meet vanquote:
Vond mijn text al iets beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je bent gewoon fuckin gay....
[..]
Wtf man?![]()
Hoe voel je je nu uitgedrukt in (song)teksten (deel 38)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Valon het volgende:
*geeft Karvan Cevitam Wodka/Jus (50/50)*
Komt wel goed schatje..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.
ze is hem ws juist dankbaar voor dat 'optreden' , YES, een reden om het zijn schuld te doen zijn!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |