wat ben jij een mongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik lag ziek bij haar, zij was ongesteld. Dus we lagen de hele tijd samen in bed, zegt ze opeens: ja ik moet even naar de wc enne... het gaat wat langer duren. Maakte ik een opmerking over tampons zegt ze dat het het andere was waarom het zo lang duurt.
Nou, toen werd ik alleen maar nog misselijker. Was ik net een beetje aan het idee gewend, zegt ze dat de gevoelens over zijn. En dan verteld ze ook nog in een mailtje om alleen maar de goeie dingen te herinneren, nou ik kan momenteel alleen aan het poepen denken.![]()
dude, blij dat je van haar af bent vrouwen die poepenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.quote:
en fotos maken he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe jij maar, vanavond om 8 uur zie ik dr om me spullen terug te krijgen, dat duurt een half uur. 20:35 verslag van mijn kant.
L4Lquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Zotheid het volgende:
Nee niet eens, m'n exschoonmoeder vond het ook al raar dat ze het opeens uit heeft gemaakt. Wel jammer, met m'n schoonpa kon ik teminste wel lekker zuipen.. 50/50 mixjes.
Ik voel me dr trouwens best genaaid om, verteld ze na 7 maanden dat ze ook poept... Net over de eerste schok heen, maakt ze het uit.![]()
Ik zal m'n fototoestel meenemen.quote:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Camplo het volgende:
Wat een triest wijf je laten vallen om zoiets (na de OP van vorige post gelezen te hebben).
Mis je niks aan imo.
- Ze voelt niks voor hemquote:een habbekrats
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
ze dumpt hem niet vanwege dat, dat is gewoon het handige excuus.
nah, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Of het is precies andersom. Ze vindt het lullig om te zeggen dat het daardoor kwam dus zegt ze dat ze al langer het gevoel kwijt was. Wie weet..
precies! Milagro, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
aim with stoepidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is hem ws juist dankbaar voor dat 'optreden' , YES, een reden om het zijn schuld te doen zijn!!!
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef moz het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant. Dat ze het er nu uitgooit is beter dan over een jaar. Dan voel je je nog veel kutter!
Relativeren![]()
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooitquote:
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Maar dan had hij in ieder geval (vaker?) kunnen neuken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan was de klap groter geweest en het verdriet meer, beter nu.
mannen doen dat net zo goed zo, hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach wij, mannen, begrijpen jullie, vrouwen, toch nooit![]()
En dit was wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
dus hoop je op een goeie aanleiding, een voorzet en dan knal je hem erin
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit was wel een schot voor open doel.
Hang een beetje rond bij het Jellinek, kom je vast wel ééntje tegen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Nou Seventh-Heaven, ik zou zeggen:
Die meid is jou niet waard. Als jij jezelf niet eens kan zijn en op een feestje nog niet eens een drankje mag doen dan zou je met haar niet gelukkig worden.
Er zijn zoveel vrouwen op de wereld, en er loopt er vast wel 1 bij die wél van mannen houdt die na 4 wodka/jus (50/50) de boel onderkotst en vervolgens totaal van de wereld is.
Het is alleen even zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |