je zou geridderd moeten wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef bvvt het volgende:
Maar ik heb het topic er neer geplempt
Geplempt ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef bvvt het volgende:
Maar ik heb het topic er neer geplempt
goed mén!quote:
Whauah pwnequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed mén!
zit op mn 'werk' een beetje koffie te drinken en door excel lijstjes te scrollen zodat het lijkt of ik werk
't zal me boeien ook, zolang ik mn geld maar krijg tot eind augustus...
Als ze over hebben hoef jij minder te bestellenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Zezeggen van wel, hebben een bevriend tuinaanlegger laten rekenen. Maar ze moeten hun ttuin ook minstens 15cm ophogen dus dat wil wel
Dan geef je later vandaag het antwoord op de vraag in de OPquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Sta ook van mezelf te kijken hoe ik het allemaal "gewoon" doe.
Heb nog niet gecontroleeerd of ie het doet.
Ben al een paar dagen met de fiets naar het werk.![]()
Hopelijk kan ik em vanavond uit de berging krijgen om te testen. staat nog altijd een berg rotzooi in het gangpad............![]()
Meen je dat serieusquote:
Ach ja, ik moest toch wat hèquote:
Hoe krijg je die eigen smilies dr bij?quote:
Uit elkaar slopen en per onderdeel op internet zetten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
men.... ik verveel me
zeg, voor de heren motorkenners...
hoeveel (niet veel, duh) kan ik voor een opknap-Div vragen (blok moet gereviseerd worden enzo)![]()
als ik andere motor koop is elke 100 euro er tegenaan meegenomen zeg maar
dat is de laatste optie, voor onderdelen/per onderdeel verkopen, maar wil eerst proberen hem aan een hendig sjieke doe het zelver te verkopenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Uit elkaar slopen en per onderdeel op internet zetten!![]()
Ho je zei motorkenners...![]()
![]()
Bent u wel dezelfde als BWT die ene paar jaren geleden nog 800 euro uitgaf voor ene beurtje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:01 schreef bvvt het volgende:
Sta ook van mezelf te kijken hoe ik het allemaal "gewoon" doe.
Het is er ook lekker weer voor.quote:Ben al een paar dagen met de fiets naar het werk.![]()
What seems to be the motherfokking problem?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de laatste optie, voor onderdelen/per onderdeel verkopen, maar wil eerst proberen hem aan een hendig sjieke doe het zelver te verkopen![]()
![]()
Ja, en ik ben het ook nog een heel eind kwijt aan onderdelen. tot op heden....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bent u wel dezelfde als BWT die ene paar jaren geleden nog 800 euro uitgaf voor ene beurtje.![]()
![]()
[..]
Die rijden hier in nijmegen al een hele tijd rondquote:
Hiero niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die rijden hier in nijmegen al een hele tijd rond
De nieuwe Triumph ST niets voor jou overigensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, en ik ben het ook nog een heel eind kwijt aan onderdelen. tot op heden....
Dus als ie in de verkoop gaat dan is ie het dubbel en dwars waard - al die nieuwe onderdelen ........
Maar je spaart wel een hoop arbeidsloon uit.. als het werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef bvvt het volgende:
Ja, en ik ben het ook nog een heel eind kwijt aan onderdelen. tot op heden....
Dus als ie in de verkoop gaat dan is ie het dubbel en dwars waard - al die nieuwe onderdelen ........
quote:[message=7514748,noline]Wolve schreef op 03 juli 2007 @ 12:55[/message]:
Da's geen reden om geen low-budget een vakantie in te plannen, zij het zonder motor en zonder Faithy.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je spaart wel een hoop arbeidsloon uit.. als het werkt.![]()
En onderdelen haal je bij de dealert dan.![]()
![]()
![]()
![]()
Scoop!!!!!
Van onzer verslaggever dinsdag 3 juli 2007
MF huwelijk bijna ten einde!
[..]
![]()
Euh jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef -XX- het volgende:
HoiAlles lekker
? Vast wel
? Of niet dan
? HahA
![]()
Ik heb vroegâh nog bij de SRV wagen gewerktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach bij jullie hebben ze tenminste rijdende supermarkten
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
hier in Wateringen nietmaar bedankt voor de info Piet_Paulusma
Vul al je motor eigen gegevens in op marktplaats, speurders, motortrader etc. ontdek vergelijkbare rommel, en je weet genoegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
men.... ik verveel me
zeg, voor de heren motorkenners...
hoeveel (niet veel, duh) kan ik voor een opknap-Div vragen (blok moet gereviseerd worden enzo)![]()
als ik andere motor koop is elke 100 euro er tegenaan meegenomen zeg maar
quote:
Hahahaha dat is fakequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19570/2fc4da2a/index.html![]()
Alles voll gemachtquote:
Alles volquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19570/2fc4da2a/index.html![]()
Barfenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was je aan het barfen![]()
?
Niet zo veel zuipen jij.![]()
aim with stoepidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahahaha dat is fakezeg dat dat gefaked is
![]()
Meetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was je aan het barfen![]()
?
Niet zo veel zuipen jij.![]()
Hahaha ernstig!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Alles voll gemacht![]()
Ik weet niet of het fake is, maar het ziet er best echt uit![]()
je zet je opa toch niet zo op internetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha ernstig!hele plakkaat vol
damnnnn daar sta je dan op internet
![]()
![]()
![]()
Het is fake mennnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
je zet je opa toch niet zo op internet, of toch wel
![]()
Je zou met mij meetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je zou met mij meetenMaar je was er niet!!!!!!!!
![]()
Was je er echtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je zou met mij meetenMaar je was er niet!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Je bent gesignaleerd is Hattemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was je er echt? ??????????????????
![]()
Ik dacht dat het een grappie was
![]()
HAHAHA
Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyben je boos??
![]()
Ik was wel in alkmaar maar ik had een dineravond op school![]()
tjaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef -XX- het volgende:
MAAAAAR HAHAHAHA DUS JIJ STOND GISTERAVOND OP CS TE WACHTEN????????
ahhhh dat vind ik vet sneu![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zou verbannen moeten wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
wat een arrogant, gevoelloos mens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
I knew itquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
wat een arrogant, gevoelloos mens![]()
Is dit een bekentenis van het gemis aan motor(handel) gerelateerde kennis?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Vul al je motor eigen gegevens in op marktplaats, speurders, motortrader etc. ontdek vergelijkbare rommel, en je weet genoeg
Hey, kunnen we voortaan lunchen! Ik werk naast de Hornbach.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
hier in Wateringen nietmaar bedankt voor de info Piet_Paulusma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oja, reken automatisch 50% bovenop het gemiddelde, gevonden bedragquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dit een bekentenis van het gemis aan motor(handel) gerelateerde kennis?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
En oja, reken automatisch 50% bovenop het gemiddelde, gevonden bedragnooit te laag starten
Inderdaad beter iets te hoog dan te laag beginnen met je vraagprijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar prijsbepaling via Marktplaats is een perfect voorbeeld van slechte marktwerking.![]()
Misschien is een ministerspost iets voor je. En later een commissariaat. Continue nobiism.![]()
![]()
quote:"The Triumph Tiger 1050, the most recent addition to the 2007 range, has also started to reap magazine test awards. Motorrad, the most influential magazine in Germany, and probably the world’s most objective motorcycle magazine, awarded the Tiger 1050 the top spot in their travel enduro test, which saw the Tiger pitched against the BMW GS, the KTM 990 Adventure, the Suzuki V-Strom 1000 and the Honda Varadero 1000. Beating the GS is a formidable achievement as the BMW has dominated the category for many years.
The Tiger 1050’s success continues across the Atlantic, where it has just won the Best Sport-Standard class in Rider’s 2007 Motorcycle of the Year awards program, while back in the UK, the Tiger 1050 won Motorcycle Sport and Leisure’s (MSL) ‘Tall-Rounders’ test, beating the KTM 950 and the Ducati Multistrada. MSL summed up the Tiger’s award-winning performance perfectly when they concluded that the Tiger 1050 is ‘pretty damned good at absolutely everything’."
't zou het lage aantal reacties kunnen verklarenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad beter iets te hoog dan te laag beginnen met je vraagprijs.![]()
Maar prijsbepaling via Marktplaats is een perfect voorbeeld van slechte marktwerking.![]()
Misschien is een ministerspost iets voor je. En later een commissariaat. Continue nobiism.![]()
![]()
200 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't zou het lage aantal reacties kunnen verklaren
Maar Continue noobisme lijkt me idd wel wat![]()
Ik heb mijn roeping gevonden, thanx
- verkoop je de airco ook losquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
- verkoop je de airco ook los
- jammer, ik heb net een andere auto gekocht
- mooie auto, alleen heb ik geen geld
- kickje voor deze mooie auto
zondag 1 juli 2007 @ 23:52quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe lang hebben we trouwens al geen lims meer bij de Fok! MC?![]()
![]()
![]()
Ken alleen als je lid van MARS bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef bvvt het volgende:
Zeg Hicham......
[..]
Hoe krijg je die eigen smilies dr bij?
of heb je lopen shoppen in dat plaatje???
WTF is MARS????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken alleen als je lid van MARS bent
Pimber is [afbeelding] en ik had het gister gewoon druk
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo flauw he, mijn bod was serieus
![]()
Ja - en een reep chocola met iets er in .....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mars is de vierde planeet vanaf de zon in ons zonnestelsel
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mars is de vierde planeet vanaf de zon in ons zonnestelsel
Jij hebt nog minder verstand van bieden dan ik van handelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo flauw he, mijn bod was serieus
![]()
Nee maarre wat is je laagste "ikhebmedelijdenmetbazzievanwegezijnrotkop" prijs?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij hebt nog minder verstand van bieden dan ik van handel![]()
Je moet over het laagste bod heen bieden, anders maak je nooit kans![]()
Jaquote:
Een auto of 2 is altijd okéquote:- jammer, ik heb net een andere auto gekocht
Voor jou 1400quote:- mooie auto, alleen heb ik geen geld
Dankjequote:- kickje voor deze mooie auto
Marktplaats is overigens wel kutquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja - en een reep chocola met iets er in .....
/sdoh
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hej, namens het verbond van Mensen die Aandacht aan hun Reactie's Schenken (MARS) wil ik je toch vriendelijk verzoeken vandale.nl in dit soort situatie te raadplegen. Tevens quotes van MF direct te verbeteren opdat ze aanklikbaar dan wel leesbaar worden
Anders ben ik genoodzaak je uit te schrijven bij MARS.(hoewel je je nog wel kan beroepen op de sectie correct smileygebruik
)
Ehehehehehe, jouw kans op -XX- is verkekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met wie heb je toch telkens batsmeets daar joh?
quote:
Ehehehehehehehe, jij denkt dat ik verwachtte ooit nog iets positiefs uit de Fok!MC te verkrijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehehehe, jouw kans op -XX- is verkeken
Ehehehehehehehe, ik denk niet, ik weet zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ehehehehehehehe, jij denkt dat ik verwachtte ooit nog iets positiefs uit de Fok!MC te verkrijgen
![]()
Eheheheheheheheheheh, ohquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehehehehehe, ik denk niet, ik weet zeker
De auto is enigszins in een "wat een gek er voor geeft" status, dus sjeh *. beetje lakschade die de marktplaatscompressie goed heeft weggewerkt. Dus om heel eerlijk te zijn zou ik als ik jou was die 5 a 6 duizend die je te besteden had aan iets beters besteden, wat dat geld ook waard is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maarre wat is je laagste "ikhebmedelijdenmetbazzievanwegezijnrotkop" prijs?Zoek een auto met trekhaak en arko dus mss is het wel wat.
Ja ga er geen 5 a 6 duizend aan uitgeven. Maar wil best een lillukdeukenhok rijden als de prijs er naar is en ie technisch maar goed isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De auto is enigszins in een "wat een gek er voor geeft" status, dus sjeh *. beetje lakschade die de marktplaatscompressie goed heeft weggewerkt. Dus om heel eerlijk te zijn zou ik als ik jou was die 5 a 6 duizend die je te besteden had aan iets beters besteden, wat dat geld ook waard is.
*Pimberiaanse uitdrukking
tsjah, dat gaat bij mij dus nooooit werkenquote:
In dat geval, geen idee, doe een bodquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ga er geen 5 a 6 duizend aan uitgeven. Maar wil best een lillukdeukenhok rijden als de prijs er naar is en ie technisch maar goed is
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In dat geval, geen idee, doe een bod
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:15 schreef -XX- het volgende:
Mannen komen van mars. Vrouwen van venus.
DOH.
!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
What the fok moet jij met een trekhaak. Ga je met een babe in een sleurhut rijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:22 schreef BazzieK het volgende:
Nee maarre wat is je laagste "ikhebmedelijdenmetbazzievanwegezijnrotkop" prijs?Zoek een auto met trekhaak en arko dus mss is het wel wat.
Dus door jou moest ik mamma's auto weer ophoog bellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Marktplaats is overigens wel kutbinnen een half uur stond de auto al op pagina 5
![]()
Ik begon mij al zorgen te maken.quote:
Elke auto kan alle ramen kompleet open....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jajaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Elke auto kan alle ramen kompleet open....![]()
Dat is leuk als je 200 rijdt. Flashbacks van een zakelijke rit naar Denemarken en terug door Duitsland.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef Snelwagen het volgende:
Elke auto kan alle ramen kompleet open....![]()
Beun de fucking haasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 200 rijdt. Flashbacks van een zakelijke rit naar Denemarken en terug door Duitsland.![]()
Maar er gaat dus niets boven airco.
Alleen stilstaande in de file vroeger soms wel drie uur per dag werd een beetje saai en claustrofobisch.![]()
Verkrampt je raam dichthouden, en geen buitenlucht proeven, vogeltjes horen fluiten..![]()
Anyway, hoe krijg je prettig tintelingen op je armen?![]()
# oude motorhandschoenen
# oordopjes voor de motor
# veiligheidbril
Met nemen een flex, en halen de veiligheidsbeugel eraf.
Dan gaan we een houten kast in met een dubbel uitgevoerde stalen buis.
En proberen deze al vuurspuwend doordemidden te flexen.![]()
Ik geloof dat de haren op mijn armen dus letterlijk weggebrand zijn.
En de flex.. die schijf is ineens van kabouterafmetingen.![]()
Tjek!![]()
Alternatief was een electrische zaag huren.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alternatief was een electrische zaag huren.
Roeien met de riemen die je hebt geeft meer voldoening.
Finally na 2 weken heb ik gewonnen.![]()
[afbeelding]
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 03-07-2007 21:53:17 ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Nu dan maar ff het lijf optillen om te stofzuigen. [afbeelding]Lief of stalker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Nu dan maar ff het lijf optillen om te stofzuigen. [afbeelding]hmmmm, komt me bekend voor dat soort reacties.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
backkkkkkkk!
Gereden door buien, wind en regen!!!
Eenmaal op het station
Geen ikookhier te bekennen...
[afbeelding]
[afbeelding]
haha lollerz!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mamsebams meegenomen voor beveiliging zie ik
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]haha wat dacht jij
![]()
Yeahh men!!!Was wel leuk
![]()
![]()
Waren nog langs oom geweest => had nog een spiegeltje voor me liggen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
backkkkkkkk!
Eenmaal op het station
[afbeelding]
[afbeelding]
haha lollerz!
Kwam ook meer omdat ze een het mailtje alweer doorstuurde met een correctie waar ik gelijk op reageerde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef bvvt het volgende:
hmmmm, komt me bekend voor dat soort reacties.....
Poser.quote:
Zo kocht ik eens een pak van HFL1.500, paar kilotjes gingen er toch wel zO af..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
arme iksiks
ziel..
grmbl.. ik wil ook een leren pakmaargoed, voor volgende zomer dan maar..
meteen genoeg tijd om die 15 kilo kwijt te raken
Als je maar vaak genoeg valt verlies je zat onderdelen van je divquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
meteen genoeg tijd om die 15 kilo kwijt te raken
Gezien haar rijstijl vanaf de eerste dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lijken trouwens wel all road bandjes onder die SZR.![]()
Iemand kijkt de broek van je kontquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
backkkkkkkk!
Eenmaal op het station
[afbeelding]
[afbeelding]
haha lollerz!
bek houden smurfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg valt verlies je zat onderdelen van je div
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Iemand kijkt de broek van je kont
Hey, een pratende wandelende klamboequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bek houden smurfga lekker ergens koekblikkers lazeren ofzo
pauperquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef Geerd het volgende:
lol 270,- voor 48 uur werken 4 dagen @ 5,6 netto.
tering had toch wel iets meer verwacht naar vorig jaar.
Als het niet grappig is waarom merk je het dan aan als humorquote:
je praat al als een ambtenaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het niet grappig is waarom merk je het dan aan als humorOverigens grappen over smurfen en laseren zijn zo eerste kwartaal 2007
![]()
![]()
Pauperige proleetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef Geerd het volgende:
whahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
15 kilo af willen vallen en altijd een SAS dag hebben werkt trouwens nietGa Marco Bakkeren
gewoon 40 dagen vastenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahaik eet liever gewoon gezond en sport veel dan dat ik precies elke dag moet eten wat zo'n commerciele teringhoer zegt
collega vandaag: 'zonder Sonja (dat doet zij dus) gaat het je niet lukken hoor'
nee, alsof er voordat Sonja mediageil werd geen mensen afvielen![]()
![]()
Als het toch maar voor even is dan is het zonde van je leren pakkiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
dus dat gaan we nu even rechtzetten![]()
'even'
OOOooooooooowquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet voor even, maar in niet al te lange tijd hoop ik![]()
Het zijn 2 uber nieuwe bandjes met de verflijntjes er nog op!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kwam ook meer omdat ze een het mailtje alweer doorstuurde met een correctie waar ik gelijk op reageerde.
Maar voor de rest ging ik even uitgebreid zitten.![]()
[..]
Poser.![]()
Tjek de navelpiercing.![]()
Lijken trouwens wel all road bandjes onder die SZR.![]()
Of is de BT-45 zo grof.![]()
[..]
Zo kocht ik eens een pak van HFL1.500, paar kilotjes gingen er toch wel zO af..
.. en droeg het vervolgens niet meer omdat het zO strak was.![]()
Een motorpak kopen waar je net niet in past!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
hahaben geen kutlim
nah, was vroeger stuk slanker, maar sportte me de tering (zwemmen), toen ik ging studeren niet eens meer bier gaan drinken, maar gestopt met dit sporten, maar niet mijn voedingspatroon aangepast..gevolg: flats! kilo's
dus dat gaan we nu even rechtzetten![]()
'even'
Hoe vaak wordt je per ¤5,60 uitgescholden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef Geerd het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
OOOooooooooow![]()
![]()
Ach een beetje massa is ook wel fijn om een zware motor in bedwang te houden, al gaat het wel ten koste van de snelheid
![]()
Dat is het koopje van het jaar voor onverslijtvaar rubbaH.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef -XX- het volgende:
Het zijn 2 uber nieuwe bandjes met de verflijntjes er nog op!voor ¤100 euries
![]()
Wishful thinking. En heb je nog niet genoeg lichaamsbeweging gehad de laatste maanden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
niet voor even, maar in niet al te lange tijd hoop ik![]()
Dude vaak zijn ze heel blij met hun nieuwe copier/printer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt je per ¤5,60 uitgescholden?![]()
[..]
![]()
Dani Pedrosa doet het zonder kilo's. Nou ja, met 48 bedoel ik.![]()
[afbeelding]
Hij moet dan ook gaan staan om alles onder controle te houden.![]()
[..]
Dat is het koopje van het jaar voor onverslijtvaar rubbaH.![]()
Wat is het.![]()
Dudequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef Geerd het volgende:
Dude vaak zijn ze heel blij met hun nieuwe copier/printer.
http://www.eijgenhuijsen.nl/index_.asp
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt je per ¤5,60 uitgescholden?![]()
[..]
![]()
Dani Pedrosa doet het zonder kilo's. Nou ja, met 48 bedoel ik.![]()
[afbeelding]
Hij moet dan ook gaan staan om alles onder controle te houden.![]()
[..]
Dat is het koopje van het jaar voor onverslijtvaar rubbaH.![]()
Wat is het.![]()
Vakantie werk, en vorig jaar jaartje voor gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dudemeneer Dude voor jou.
![]()
Maaruh, sinds wanneer zit je in de copier business.![]()
Ik dacht dat Geerd de boa was.![]()
Faktuurtje.quote:
Aha, lekker bezig dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:50 schreef Geerd het volgende:
Vakantie werk, en vorig jaar jaartje voor gewerkt.![]()
Zullen we de volgende keer eerst afsprekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
backkkkkkkk!
Eenmaal op het station
[afbeelding]
[afbeelding]
haha lollerz!
wat heeft dit met marrokaantjes te maken !? Geertquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:12 schreef Geerd het volgende:
Even iets omtrent schiphol.
Waren we rustig onze rit aan het doen, bleek dat onze wagen ivm kenteken paar maand terug al was opgegeven om daar een copier te lossen vanuit Hoofddorp.
Nou wij rond 14.00 vanuit amersfoort erheen, wat bleek was der de hoogste staat van alarm afgegeven bij Schiphol.
Komen wij daar, nouja gewoon standaart id, even gefouileert enzo, schoenen uit, momentje in de wagen gekeken, en we mochten al door![]()
Stonden gewoon rond de 10 grote kartonnen dozen in de bak waar niet eens in gekeken werd.
Dit allemaal door onze marrokaanse beveiligertjes.
Reden we daar het terrein op (stijg en landings banen waar de vliegtuigen klaar stonden)
We moesten niet bij een standaart laad en los plaats zijn maar echt uizonderlijk we werden ook gepartoeilleerd door twee wagens.
Als ik wou kon ik zo de volgende Die hard 5.0 na spelen.![]()
De kerosine wagens stonden daar gewoon klaar.
Als je wou kon je der zo 1 pakken en wat minder leuke dingen mee doen.
Nederland tegen terrorisme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo wazig als maandag avond afspreken ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 06:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zullen we de volgende keer eerst afspreken![]()
Er zit een gat achter op me kont in me motorpak!quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:18 schreef hicham het volgende:
Go ikookhier
Foto's -XX-Wat doet die man op de achtergrond
quote:W'rom wil Bazziek een trekhaak, geen vragen ontwijken heH [afbeelding]
Pedrosa heeft geen zware motorOk, misschien in vermogen
/luie post![]()
En daar val jij bij in slaap?quote:
Ok, komt ze zaterdag ook naar Maksterquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:07 schreef -XX- het volgende:
HahahaZIe dat dan
![]()
Heeft ze ook!Half lang...
![]()
Wat is de gemiddelde leeftijd bij jou op kantoor danquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje staat al anderhalve week op het punt van uit het raam springenze hebben hier SkyRadio
![]()
)
en toen ik, toen IEDEREEN anderhalf uur weg was in overleg, ik hem even op iets anders had gezet met wel goede muziek, en ze terugkwamen was ik 'vrijpostig', ja, sorry, maar als ik de enige ben die van de muziek moet genieten, wil ik liever niet in slaap vallen bij Sky Radio
klopt was half wakker en op de fiets naar me werk......quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
En daar val jij bij in slaap?Harder zetten. Veeeeeeeeeeel harder.
![]()
Onee, je had me niet gequote.![]()
Is op zo veel plaatsten - ongeloofelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje staat al anderhalve week op het punt van uit het raam springenze hebben hier SkyRadio
![]()
)
en toen ik, toen IEDEREEN anderhalf uur weg was in overleg, ik hem even op iets anders had gezet met wel goede muziek, en ze terugkwamen was ik 'vrijpostig', ja, sorry, maar als ik de enige ben die van de muziek moet genieten, wil ik liever niet in slaap vallen bij Sky Radio
Gewoon over zetten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
)
Gaan jullie serieus allemaal knutselebutsele bij Maksterquote:
iedereen heeft al kinderen van minimaal 7, een paar die mijn ouders hadden kunnen zijn.. ik ben met een voorsprong van 15 jaar denk ik de jongstequote:Op woensdag 4 juli 2007 09:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd bij jou op kantoor dan
Ik vind dat je jouw mammie goede foto's kan makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gaan jullie serieus allemaal knutselebutsele bij Makster![]()
Haha dat pwnd! Wel veel pic's maken hé.![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zitten hier de hele dag beetje naar het scherm te staren en te tikken...
Ik heb er wel plezier in, op dit moment ben ik zelfs recordhouder powerball draaienquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je.. je komt hier om te werken zeg maar, dus nou ja, dat doe je dan ook, maar er wordt niet gelachen, geen gezelligheid, geen werkontwijkend gedrag op z'n tijd...zelfs de grapjes gaan over facturen
als ze al gemaakt worden
![]()
![]()
helaas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind dat je jouw mammie goede foto's kan maken
Zorg jij voor de drank en dan zorgt jouw moeder voor de foto's
Als je vader/partner van je moeder tegels kan leggen mag hij ook komen
[afbeelding]
daar doen mannen toch hele andere dingen voor? Heb je daar een kunstmatige powerball voor nodig?quote:Functies
De PowerBall is een uiterst effectief hulpmiddel om de kracht in vingers, pols en arm te vergroten.
Coolquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er wel plezier in, op dit moment ben ik zelfs recordhouder powerball draaien![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
helaas.
Ik moet rondlopen in een chipspak...hahahahahaha
LACH NIET![]()
![]()
[..]
helaas.
LACH NIET![]()
![]()
Het is voor Lay'squote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie je al rondlopen met zo'n groot "Croky" chips look-a-like pak.
![]()
![]()
![]()
[..]
helaas.
LACH NIET![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
KUT!
Het is een ovenwant!![]()
" Jullie zullen afwisselend lopen in een pak in de vorm van een overwant."
Schrijf je in bij een promotiebedrijfquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, ik moet ook een bijbaan gaan zoekenben benieuwd of er wat te doen is in dat Arnhem
straks maar 's mailen naar uitzendbureaus![]()
Hahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ga een beetje in een ovenwantenpak rondlopen![]()
ben geen 18 meer hoor
Ik voel me kerngezond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
'hoi, ik ben iksiks en ik heb hypochondrie'![]()
Hebben jullie daar zo'n koffieapparaat met ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAL soorten koffies.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
1 pasik pas 2 bedenk ik me net
zo nog maar een espresso halen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef Rib-i het volgende:
Wie is er al bezig om -XX- in een ovenwant te shoppen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar doen mannen toch hele andere dingen voor? Heb je daar een kunstmatige powerball voor nodig?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:37 schreef -XX- het volgende:
Gelukkig met meerdere![]()
![]()
![]()
Dan mogen hun wel in de worsten pakken!!!![]()
Irritant hèquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Cool
ik heb nog 1 van de eerste versies van de powerball
(zonder toeren teller)
Ik heb geen tijd om te shoppen anders deed ik het welquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan krijg je wp zijn mooie fotoshop nooit te zien hoor.
Nooooooh!!! Dat is zo luxe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
die had ik, maar op deze paupere shizzle hebben we stuk minder
eens kijken...
koffie
espresso
creme-koffie
heet water
'vroeger' hadden we: koffie, espresso, wiener melange, cafe au lait, chocokoffie, chocolademelk, chococreme, heet water, koud water EN je kon alles zo sterk maken zoals je zelf wilde![]()
die goeie ouwe tijd
Dan zal je heel wat dagen in ovenwanten moeten slijtenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooooooh!!! Dat is zo luxe.
Ooit....later...als ik groot ben.
Heb ik ook zo'n apparaat thuis.![]()
![]()
chocokoffie,chococreme
![]()
nohh
Ben eerder benieuwd waar -XX- zal zijn van t weekendquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef Rib-i het volgende:
Wie is er al bezig om -XX- in een ovenwant te shoppen
Winkelcentrum in Heerhugowaard gok ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
[..]
Ben eerder benieuwd waar -XX- zal zijn van t weekend
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
[..]
Ben eerder benieuwd waar -XX- zal zijn van t weekend
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Cool
ik heb nog 1 van de eerste versies van de powerball
(zonder toeren teller)
Je krijgt vanavond visitequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]lang leve paint
ik wil ook photoshop
En dat bedenk je allemaal achterafquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
geniet er nog even van, ga ze straks weer weghalen(jaja, sla ze maar op
)
maar hoop dat iksiks mn foto's ook weg wil halen ivm alterego's enzo, zeg maar
Er zit trouwens sexueel getint beeldmateriaal in je Cachequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
he, zit hier in te dutten op 't werk
vast welquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zit trouwens sexueel getint beeldmateriaal in je Cache
Je weet toch dat verwijderen niet echt verwijderen isquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
die eerste is best leuk toch?![]()
maar ik vind het raar, want had ze gedelete op onfinitezoals ik stuurde
Nee man, nog 9 posts. Kan nog wel een dag durenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef -XX- het volgende:
Topic bijna vol!
Jeah mennnquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee man, nog 9 posts. Kan nog wel een dag duren
Dit weekend bij makster in de tuinquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jeah mennnNOTTTTTTTTTTTTTTt
![]()
Wanneer hebbe jullie weer een meet?![]()
BBQ bij motorbloem! zondag!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |