oeh, da's wel n 45 minuten jaquote:Op maandag 1 juni 2009 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
vanuit Beilen. daar woont mijn vriendin
ik ken vrouwen die het zouden doenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind auto rijden best leuk, maar om nou de 2e keer zo'n rit te maken voor die kutstokjes..
quote:
ik vrees hetquote:Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt het denk ik over een andere stok dan waar ik het over heb
dat bedacht ik me later ook jaquote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik vrees het
is toch ook n kutstokje?
Ik werk deze week ook niet in Drenthequote:Op maandag 1 juni 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin moet zowat de hele week werken
dan kom ik ook niet in Drenthe
mijn vriendin werkt ook niet in drenthequote:Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik werk deze week ook niet in Drenthe
Lees die bovenste zin nog eens goed doorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin werkt ook niet in drenthe
die werkt in Eelde
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lees die bovenste zin nog eens goed door
dat ligt net in Groningen onie?quote:Mijn werkgever zit ook in Eelde/Paterswolde, maar ik werk nu in Haren
Eelde is Drenthequote:Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
dat ligt net in Groningen onie?
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eelde is Drenthe
Haren ligt idd in Groningen
Emmer-Compas weer in de buurt?quote:
Gemeente Tynaarlo, maar idd Vliegveld heet Groningen Airporquote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat dat groningen wasook ivm vliegveld enzo
Watte?quote:
maffe zooi daar in het noordenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gemeente Tynaarlo, maar idd Vliegveld heet Groningen Airpor
Dat denkt iedereen. Maar Eelde is hartstikke Drenthe. Maar Groningen is groter een een stuk bekender. Daarom zullen ze 't wel Groningen Airport noemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 16:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat dat groningen wasook ivm vliegveld enzo
daar zit wel wat inquote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt omdat het vliegveld genoemd is naar de dichtstbijzijnde grote stad en das dus groningen
klopt, dat viel me laatst ook al op dat het nogal een eindje buiten Amsterdam isquote:Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen. Maar Eelde is hartstikke Drenthe. Maar Groningen is groter een een stuk bekender. Daarom zullen ze 't wel Groningen Airport noemen.
Luchthaven Schiphol ligt ook niet in Amsterdam, maar hé, 'Luchthaven Haarlemmermeer' gaat er ook niet echt soepel in
Voor Nederlandse begrippen wel ja. Als je het wereldwijd bekijkt zou je Eelde ook nog wel Amsterdam Airport kunnen noemen... Ik bedoel, Skavsta ligt ook zo om en nabij 100km van Stockholm en dat is ook gewoon Stockholm - Skavsta ..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, dat viel me laatst ook al op dat het nogal een eindje buiten Amsterdam is
Gisteren, vandaag en morgen de hele dag op het Circuit aanwezigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Vanavond en morgen iedereen naar Assen?
Zekers, ik ben er vanavond bij! Ik zal er eentje drinken op Hem. Ms is het wel goed de zinnen te verzetten op deze moeilijke dag...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Vanavond en morgen iedereen naar Assen?
Je komt er wel vandaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
En ik zit niet eens in drenthe, ik weet dat zelfs
en de dag dat er file staat in dieverbrugquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Yep de laatste zaterdag van juni , de dag dat Assen weer even op de wereldkaart ligt
quote:
Warm en zonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]pffffrt.
Hoe is het weer daar eigks? Hier, 200 km vanaf drenthe bewolkt.
quote:
Begint hier nu te onwerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]hier hele dag al bewolkt
Gisteren wel een hele zonnige dag.
En warm, ja hier ook
Gisteren was het echt zomerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]hier hele dag al bewolkt
Gisteren wel een hele zonnige dag.
En warm, ja hier ook
Weet niet waar jij precies zit maar hier regent het al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gisteren was het echt zomer
Begint nu wel wat lekkere fris te komen, zal vanavond laat wel gaan regenen
Staat allemaal in de OP hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet niet waar jij precies zit maar hier regent het al.
Had de OP niet gelezen en het stond niet in je profiel dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OP hoor
Ik heb prachtige blauwe lucht hier, met wat witte wolkjes
Was op zoek naar het Groningen-topic, maar kwam hier per ongeluk terechtquote:
In dat topic komt tenminste nog volkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was op zoek naar het Groningen-topic, maar kwam hier per ongeluk terecht
Ik schijn er veelposter te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In dat topic komt tenminste nog volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |