Ik wist dat je zou posten. We hebben gepost op hetzelfde moment, met 4 posts verschil in postID. Ik gok een verschil van een seconde ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef Harajuku. het volgende:
'k Had je niet gezien

Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan ook modderkarten in Witten, net buiten Assen. Da's echt gaaf. Helemaal als het net geregend heeft.

Ja, what happened.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Raar dat er eerst een rijtje stond met zo'n 7 Hoogeveners en nu maar 3...en ik ben niet eens verhuisd

Waar is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan ook modderkarten in Witten, net buiten Assen. Da's echt gaaf. Helemaal als het net geregend heeft.

Nee, we zijn dan ook naar Groningen geweest. Kardinge jeweets.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Rizzy-Li het volgende:
Karten in Assen kan niet. Bij het verkeerspark noem ik geen karten. Dat is baby kart !!!
Waar is dat modder karten !??!?! Bestaat dat ooit wel

quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Rizzy-Li het volgende:
Zijn dat geen bmw's ????
Ik zal mn spijkermat klaar leggen ! Succes kerel Pietklaas !!

Met pulledag blijf ik altijd vèr uit de buurt van het centrum, wees gerustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef KraZj het volgende:
Hey hoogeveen is hip, wel 9 mensen op fok! Laten jullie mn afdeling in de winkel donderdag met pulledag nu wel met rust

dankje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met pulledag blijf ik altijd vèr uit de buurt van het centrum, wees gerust

ik ken wel meer iemanden die inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:10 schreef zarGon het volgende:
Ik ken iemand die in Drenthe woont.

Goeiedag ee'mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:16 schreef AgLarrr het volgende:
Trouwens, als Drenthenaren, kennen jullie dan Evert Baptist ook (Hoewel Groninger)? Ik lig helemaal in een scheur om die kerel!

quote:Goeiedag ee'm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |