Ja, in STAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef JohanC het volgende:
Jammer, dacht dat dit topic over de voetballer ging....
Die moet de TS van dat deel in de Wiki zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Djep het volgende:
oh je bent een linkje naar deel 3 vergeten.
bios? zwembad? en.............quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef Djep het volgende:
Ik zoek morgenmiddag iets leuks, onderhoudends, weet ik veel, te doen in de omgeving van Assen voor 2 personen en niet al te duur.
Heeft iemand een idee??
ja, ik bedoelde meer een evenementje ofzo, of een leuk museum....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
bios? zwembad? en.............
In welke richting zoek jij? Kan alles wel opratelen, maar het is iets makkelijker om te weten in wat voor richting jij iets zoekt.
Ik zie net dat het al te laat is, het onderhoud is al geweest als het goed is![]()
Als je dan toch gaat karten, dan kun je ook gelijk het auto museum ff bezoeken. En een echte aanrader he b ik niet. Assen vind ik alleen intressant als er evenementen zijn, of je moet al van geschiedenis en oudheden houden. Dan kun je het drenths museum nog eens bezoeken. En zelf vind ik dat wij wel een mooi zwembad hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef Djep het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde meer een evenementje ofzo, of een leuk museum....
maar het is al te laat...We hebben wat door de stad gelopen maar dat vonden we niet wat(te druk). Toen hebben we op een rustig terrasje gezeten, wat gekletst en 's avonds wat in een eetjcafeetje gegeten. We hebben ons wel vermaakt.
Binnenkort gaan we mss schaatsen. Maar t weer was zaterdag zo mooi, dan ga je niet schaatsen.
Met een paar andere mensen erbij gaan we binnenkort ook karten. Heb ik nog nooit gedaan, dus lijkt me tof![]()
Maar wat is nou een aanrader als je in Assen bent?
teruggaan![]()
http://www.assen.nl/smartsite255.htmquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat karten, dan kun je ook gelijk het auto museum ff bezoeken. En een echte aanrader he b ik niet. Assen vind ik alleen intressant als er evenementen zijn, of je moet al van geschiedenis en oudheden houden. Dan kun je het drenths museum nog eens bezoeken. En zelf vind ik dat wij wel een mooi zwembad hebben.![]()
Je kan ook modderkarten in Witten, net buiten Assen. Da's echt gaaf. Helemaal als het net geregend heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat karten, dan kun je ook gelijk het auto museum ff bezoeken. En een echte aanrader he b ik niet. Assen vind ik alleen intressant als er evenementen zijn, of je moet al van geschiedenis en oudheden houden. Dan kun je het drenths museum nog eens bezoeken. En zelf vind ik dat wij wel een mooi zwembad hebben.![]()
Ik wist dat je zou posten. We hebben gepost op hetzelfde moment, met 4 posts verschil in postID. Ik gok een verschil van een seconde ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef Harajuku. het volgende:
'k Had je niet gezien
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan ook modderkarten in Witten, net buiten Assen. Da's echt gaaf. Helemaal als het net geregend heeft.
Ja, what happened.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Raar dat er eerst een rijtje stond met zo'n 7 Hoogeveners en nu maar 3...en ik ben niet eens verhuisd
Waar is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan ook modderkarten in Witten, net buiten Assen. Da's echt gaaf. Helemaal als het net geregend heeft.
Nee, we zijn dan ook naar Groningen geweest. Kardinge jeweets.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Rizzy-Li het volgende:
Karten in Assen kan niet. Bij het verkeerspark noem ik geen karten. Dat is baby kart !!!
Waar is dat modder karten !??!?! Bestaat dat ooit wel
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Rizzy-Li het volgende:
Zijn dat geen bmw's ????
Ik zal mn spijkermat klaar leggen ! Succes kerel Pietklaas !!
Met pulledag blijf ik altijd vèr uit de buurt van het centrum, wees gerustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef KraZj het volgende:
Hey hoogeveen is hip, wel 9 mensen op fok! Laten jullie mn afdeling in de winkel donderdag met pulledag nu wel met rust
dankje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met pulledag blijf ik altijd vèr uit de buurt van het centrum, wees gerust
ik ken wel meer iemanden die inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:10 schreef zarGon het volgende:
Ik ken iemand die in Drenthe woont.
Goeiedag ee'mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:16 schreef AgLarrr het volgende:
Trouwens, als Drenthenaren, kennen jullie dan Evert Baptist ook (Hoewel Groninger)? Ik lig helemaal in een scheur om die kerel!
quote:Goeiedag ee'm
Modderkarten bestaat wel degelijk. In Witten net buiten Assen zit een bedrijff met een grote zandbak met een telkens wisselend parcour. Hij heeft karts met speciale vering en banden die geschikt zijn om in het rulle liefst natte zand te racen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Rizzy-Li het volgende:
Karten in Assen kan niet. Bij het verkeerspark noem ik geen karten. Dat is baby kart !!!
Waar is dat modder karten !??!?! Bestaat dat ooit wel
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Modderkarten bestaat wel degelijk. In Witten net buiten Assen zit een bedrijff met een grote zandbak met een telkens wisselend parcour. Hij heeft karts met speciale vering en banden die geschikt zijn om in het rulle liefst natte zand te racen.
Ja komt wel van onder tot boven onder het zand of de modder te zitten maar je kan daar na afloop ook douchen.
Is echt gaaf om te doen met een stel vrienden.
Aha, ik herken het. Dat is die ene weg met die bomen ernaast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al rijdende door het prachtige Drenthe wat foto's gemaakt...
Ik was er voor de recunstructie van de N34 btw
Ik zag het aan die laatste foto. (die "wegversmalling") Dat is, als ik het goed heb de weg van de N34 bij Gasselte via Het Nije Hemelriek naar Eext.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zag het aan die laatste foto. (die "wegversmalling") Dat is, als ik het goed heb de weg van de N34 bij Gasselte via Het Nije Hemelriek naar Eext.
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blikquote:
heerlijk verwoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blik
Bij Mennega Op de hoek van de Groningerstraat en de Rolderstraat of bij Hotel de Jonge.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef NrSiX het volgende:
welke mensen hier komen uit assen en weten waar je lekker kan lunchen in de stad?
dankjequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Bij Mennega Op de hoek van de Groningerstraat en de Rolderstraat of bij Hotel de Jonge.![]()
En een late Hoi terugquote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Aha, is dat hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 07:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
We zijn mensen van weinig woorden en een fronsende blik
Ik had toch nieuwe swiffers gekocht van het weekendquote:Op maandag 23 juni 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:Zo, is dit topic ook weer onder het stof vandaan getrokken?
Woensdag de stad al in geweest, was heel gezelligquote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef LordNemephis het volgende:
edit: Bij het verkeerspark zit een quad-baan en in het park zelf kinderkarts - voor zover ik weet zit er geen echte kart-baan in Ass'n. beetje late reactie...
Deze week TT in het dorp de stad!
Misschien moet je van de alcohol afblijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef _stilte het volgende:
[..]
Woensdag de stad al in geweest, was heel gezelligMaar goed, het was wel weer Diep Triest dat ik bijna 2 vechtpartijen had, en dat al op woensdag
Dat belooft nog wat voor de Assernacht en de TT-nacht
![]()
![]()
Ja en jij bent niet uitgenodigdquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:41 schreef Rekkie het volgende:
Oh nee, is het dit weekend weer feest in Assen voor de bromfietsjosti's?
Lag niet aan mij hoor, en veel bier had ik niet op. De enige 'fout' die je maakt op zo'n moment is dat je je niet laat wegjagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien moet je van de alcohol afblijven
Ik heb geen uitnodiging nodigquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ja en jij bent niet uitgenodigd
Dronken Duitsers met snijwonden oplappenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken in het ziekenhuis![]()
Ben benieuwd.
post de meest hilarische dingen even, als je wilquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet werken in het ziekenhuis![]()
Ben benieuwd.
Yep, maar daar is het altijd wat stiller dan in de rest van Nederland . . . .quote:
Dan ken jij mijn buurjongen nog niet!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep, maar daar is het altijd wat stiller dan in de rest van Nederland . . . .
Buurman . . ? Ben jij het?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn buurjongen nog niet!!.
Helemaal klaar is het nog lang niet, maar lijn 300 rijdt al lange tijd weer de oude route. Nouja, een klein beetje anders dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is het eindelijk klaar? heb ik tenminste een excuus om lijn 300 te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |