Da's een novicequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef Flitspaal het volgende:
Een nieuweling?
Nee, maar als je een noveen hebt volbracht zet je dat vaak wel ergens neer. Momenteel worden de kranten daar voor gebruikt. Je leest bijvoorbeeld heel vaak:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een berichtje die je achterlaat voor anderen om weer verder door te sturen ?
Ik reken het goed. Er moet eigenlijk nog achter: ' ter verkrijging van een gunst of ter voorbereiding op een grote feestdag'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
9 dagenlang achter elkaar bidden... In The Name of the Rose doen ze dat
Mjoa, maar hij stond onder een andere naam bekendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef ElizabethR het volgende:
Unne schilder geleuf ik
Was deze niet eerder ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef ElizabethR het volgende:
Oh bedoelde gij da, dan hebben we het over Jeroentje Bosch
Dit is allemaal geen reclame om jou ooit IRL te ontmoetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:13 schreef ElizabethR het volgende:
We hebben een stamboom, en daar komt zelfs een David Bosch in voor, die woonde ook in Den Bosch en heeft twee van zijn vrouwen vermoord!!
Euj?? Ik dacht net dat ik het punt had?? Heb je geeedit??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
steekbal+1
Stand 862
Flitspaal 1
SaskiaR 1
ElizabethR 1
FormerlyKnownAs 1
steekbal 1
Ik ben de vreedzaamheid zelvequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit is allemaal geen reclame om jou ooit IRL te ontmoeten.
FF wachten RB, FKA doet raar, kent mij eerst het punt toe en nou aan steekbalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Advocaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |