precies.. het regent hier goddomme 60% van de tijd.. en zodra er 3 druppels vallen massaal op de rem gaan staanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:10 schreef qi_ib het volgende:
Mensen in het algemeen die op elke gekke plek remmen. Een weg is niet om af te remmen.
Of mensen die je voor een afrit nog ff met 180 inhalen en dan een noodstop voor de bocht maken om er met 5km/u doorheen te slakken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. het regent hier goddomme 60% van de tijd.. en zodra er 3 druppels vallen massaal op de rem gaan staanEn ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal automaatjosti's zijn
Daarentegen heb je ook mensen die met een enorme stortbui alsnog stug 160 op de linkerbaan blijven doen. Dat zijn pas josti's in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. het regent hier goddomme 60% van de tijd.. en zodra er 3 druppels vallen massaal op de rem gaan staanEn ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal automaatjosti's zijn
Bij F1 doen ze dat ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daarentegen heb je ook mensen die met een enorme stortbui alsnog stug 160 op de linkerbaan blijven doen. Dat zijn pas josti's in mijn ogen.
http://nl.youtube.com/watch?v=__X1iv_DIXcquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daarentegen heb je ook mensen die met een enorme stortbui alsnog stug 160 op de linkerbaan blijven doen. Dat zijn pas josti's in mijn ogen.
We hebben het over remmen en automaten. Dit is geen topic voor moraalridders die denken dat te hard rijden altijd dodelijk isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hard rijden is niet per definitie dodelijk, wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef qi_ib het volgende:
[..]
We hebben het over remmen en automaten. Dit is geen topic voor moraalridders die denken dat te hard rijden altijd dodelijk is
Dat zijn ook wel iets andere auto's en omstandigheden denk je ook niet....quote:
daar zit nog een behoorlijk scala aan mogelijkheden tussen hoor... tis écht niet 80 trutten of racen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wat is hard? Neem aan dat eenieder (afgezien van karr-1 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hard rijden is niet per definitie dodelijk, wel gevaarlijk.
Je zult er van staan te kijken, maar ik ken veel mensen die vinden dat 120 op de snelweg (waar je 100 mag) te hard is. Als je 120 mag, dan rijd ik ook 120, maar geen streep harder dan dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef Dvons het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wat is hard? Neem aan dat eenieder (afgezien van karr-1 waarschijnlijk) hier 120 op de snelweg toch tergend langzaam vindt?
ik ging er eigenlijk altijd van uit dat het gewoon idioten waren die dat deden.. nooit bij stil gestaan of ze automaat of schakel rijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:17 schreef Bdijk het volgende:
Als het regent dan remmen de "schakelbakkes-vrouwen" ook spontaan allemaal. En als je van een 80-weg in een 50 weg rijd, en dan gaan remmen omdat je dan "opeens" 50 mag word ik ook helemaal ziek van.. en dat is niet in alleen de automaten in de schoenen te schuiven natuurlijk..
maar ik erger me vooral aan die automaatrijders die met 1 voet op het "gas" en 1 voet op de rem rijden...
We gaan niet allemaal om met bejaarden, je rijdt zeker nooit op tijden dat er niemand op de weg is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je zult er van staan te kijken, maar ik ken veel mensen die vinden dat 120 op de snelweg (waar je 100 mag) te hard is. Als je 120 mag, dan rijd ik ook 120, maar geen streep harder dan dat.
Zolang je dat doet op de rechterbaan en mij niet tot last bent vind ik t allemaal prima...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je zult er van staan te kijken, maar ik ken veel mensen die vinden dat 120 op de snelweg (waar je 100 mag) te hard is. Als je 120 mag, dan rijd ik ook 120, maar geen streep harder dan dat.
Daar rijden ze ook weg zonder te betalen met de slang nog in hun tank.quote:
Ik rij op alle tijden op de weg, dag en nacht. En als jij denkt dat mijn kennisenkring bestaat uit bejaarden, dan is dat niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:25 schreef qi_ib het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal om met bejaarden, je rijdt zeker nooit op tijden dat er niemand op de weg is.
Ik zal wel moeten, zodat al die idioten op de linkerbaan hun dagelijkse bekeuring binnen kunnen halen, om vervolgens nog meer te zeiken op de politie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:28 schreef Dvons het volgende:
[..]
Zolang je dat doet op de rechterbaan en mij niet tot last bent vind ik t allemaal prima...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |