jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:34 schreef STING het volgende:
en jij dacht laat ik eens op dinsdagochtend in de hele vroege morgen daar een topic over openen
Maarruh, nee, nooit overkomen
Dus tijdens het eten werd er wat af-gemasturbeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:33 schreef Feitosa het volgende:
Nooit betrapt, en die schaamte was er bij ons thuis niet. Werd openlijk aan de eettafel gesproken over neuken, pijpen, beffen etc.
extra saus/marinadequote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:47 schreef Vampier het volgende:
[..]
Dus tijdens het eten werd er wat af-gemasturbeerd?
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:47 schreef Vampier het volgende:
[..]
vrijen? is dat een ander woord voor neuken ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
nooit betrapt tijdens rukken, wel een keer toen ik mijn met mijn vriendin aan het vrijen was
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
vrijen? is dat een ander woord voor neuken ofzo?![]()
batsenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
vrijen? is dat een ander woord voor neuken ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
batsen
palen
douwen
neuken
volblaffen
ketsen
wat jij wilt joh. Ik denk hou het een keer netjesis het weer niet goed
ballenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
batsen
palen
douwen
neuken
volblaffen
wat jij wilt joh. Ik denk hou het een keer netjesis het weer niet goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
ballen
bonken
in-betweenen
ketsen
kezen
kippenhokken
kniepen
naaien
paren
poepen
pompen
poten
seksen
van bil gaan
vogelen
vossen
vozen
wippen
Zó wil ik het![]()
Bron?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van aftrekken krijg je kanker...
wel een gezwel iig !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En je wordt knetterdoof.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Niet dat je weet nee....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voor het eerst? Gast...
Ik ben nog NOOIT betrapt.
En hij gaat er scheef van staan.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eerlijk, waarom typ je van die domme onzin dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En hij gaat er scheef van staan.....
Vind je het geil om te weten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:47 schreef Vampier het volgende:
[..]
Wat is jouw voorlichting betr. maturberen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:34 schreef -Nederlander het volgende:
toen ik voor het eerst betrapt werd door mijn zus toen ik aan het masturberen was, het was zo een geheim iets voor ons in Amsterdam, ze trok terug als een schildpad zijn kop intrekt, en ze heeft het er nooit meer over gehad.
Toch wil ik weten.
Wie is er hier ooit betrapt door hun familie leden tijdens het masturberen?![]()
Want je kreeg je rijbewijs als je niet zou beginnen met roken en een brommer als je nooit zou rukken?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:14 schreef LSS het volgende:
Ik heb mijn broertje ooit betrapt. Dat kwam mij heel goed uit want hij had mij een paar dagen eerder net betrapt met roken. Dus hielden we beiden onze bek.![]()
Alleen dat eerstequote:Op maandag 9 juli 2007 23:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Want je kreeg je rijbewijs als je niet zou beginnen met roken en een brommer als je nooit zou rukken?
-1 being a retard and -10 for not noticing when pointed out.quote:
Ojaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |